Details van de review
Het internet van caiway heb ik nu al ruim en jaar en ik moet zeggen ik heb zelden een week gehad waarbij het internet stabiel was. Rond de spitsuren tussen 15.00 uur tot ong 22.00 is het internet bedroevend, ms tijden lopen op tot boven de 500+. Echter heb ik al vele mails geschreven bij caiway waarop iedere keer weer krijg te horen "We zijn je melding nagegaan en hebben een aantal technische aanpassingen verricht. De snelheid van je abonnement moet nu wel haalbaar zijn." Nou dat kan je vergeten. Heel jammer dat er hier in dit dorp alleen door caiway word geleverd anders was ik al lang overgestapt. Er word gewoon niks aan gedaan om het te verbeteren.
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
Geschreven door
Sterk
April 11, 2013
nog geen week zonder fatsoenlijk internet
Het internet van caiway heb ik nu al ruim en jaar en ik moet zeggen ik heb zelden een week gehad waarbij het internet stabiel was. Rond de spitsuren tussen 15.00 uur tot ong 22.00 is het internet bedroevend, ms tijden lopen op tot boven de 500+. Echter heb ik al vele mails geschreven bij caiway waarop iedere keer weer krijg te horen "We zijn je melding nagegaan en hebben een aantal technische aanpassingen verricht. De snelheid van je abonnement moet nu wel haalbaar zijn." Nou dat kan je vergeten. Heel jammer dat er hier in dit dorp alleen door caiway word geleverd anders was ik al lang overgestapt. Er word gewoon niks aan gedaan om het te verbeteren.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Wat een vervelende situatie! Hier willen wij uiteraard graag naar gaan kijken. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met daarin je gegevens en nogmaals kort het verhaal?
Wij zullen dan zo snel mogelijk actie ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Wij zullen dan zo snel mogelijk actie ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1