Details van de review

 
Caiway
Internet providers
De reden van deze 'review' is dat ik hoop iets los te maken bij Caiway.
Ik ben persoonlijk al 5 jaar klant bij Caiway. Eigenlijk noodgedwongen, omdat er geen andere aanbieder is voor de kabel. Op wat storingen op de televisie na heb ik nagenoeg geen storingen gehad.

Wel heb ik vorige week mijn contract bekeken om te kijken of ik niet aantrekkelijk kon overstappen. Ik bleek voor hetzelfde geld (2 euro meer) een veel aantrekkelijker abonnement te kunnen krijgen. Op de site werden ook hele leuke instap aanbiedingen gedaan. Bij navraag bleek dit alleen voor nieuwe klanten te gelden. Krijgen omgerekend 150 euro korting als ze klant worden. Ik heb aangegeven dat ik het raar vind dat ik, als bestaande klant, niet beloond wordt klant van Caiway te mogen zijn. Hieropvolgend heb ik een klacht op klacht.nl gezet en ik werd netjes binnen een dag door Caiway gebeld. Eigenlijk ben ik er niets mee opgeschoten. Ja, ik krijg voor hetzelfde geld 'betere' producten, maar meer ook niet. En hier is ook niet pro-actief actie op genomen door Caiway naar bestaande klanten. Anders had ik wellicht eerder overgestapt. Tijdens het gesprek hebben we wel een discussie gehad over de monopolistische positie van Caiway dit bleef zij ontkennen dat zij deze had. Echter door voorbeelden te noemen kwamen ze er zelf achter dat ze inderdaad een monopolistische positie bezat.

Over de helpdesk ben ik inderdaad ook niet tevreden. Je kan net zo goed niet bellen en googlen (als internet er tenminste niet uit ligt).

Wanneer er in de omgeving Schiedam meerdere aanbieders voor de kabel komen (wat ik op kort termijn niet verwacht) zal ik zeker overwegen om over te stappen.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Cees Mei 06, 2013

Helaas geen andere optie

De reden van deze 'review' is dat ik hoop iets los te maken bij Caiway.
Ik ben persoonlijk al 5 jaar klant bij Caiway. Eigenlijk noodgedwongen, omdat er geen andere aanbieder is voor de kabel. Op wat storingen op de televisie na heb ik nagenoeg geen storingen gehad.

Wel heb ik vorige week mijn contract bekeken om te kijken of ik niet aantrekkelijk kon overstappen. Ik bleek voor hetzelfde geld (2 euro meer) een veel aantrekkelijker abonnement te kunnen krijgen. Op de site werden ook hele leuke instap aanbiedingen gedaan. Bij navraag bleek dit alleen voor nieuwe klanten te gelden. Krijgen omgerekend 150 euro korting als ze klant worden. Ik heb aangegeven dat ik het raar vind dat ik, als bestaande klant, niet beloond wordt klant van Caiway te mogen zijn. Hieropvolgend heb ik een klacht op klacht.nl gezet en ik werd netjes binnen een dag door Caiway gebeld. Eigenlijk ben ik er niets mee opgeschoten. Ja, ik krijg voor hetzelfde geld 'betere' producten, maar meer ook niet. En hier is ook niet pro-actief actie op genomen door Caiway naar bestaande klanten. Anders had ik wellicht eerder overgestapt. Tijdens het gesprek hebben we wel een discussie gehad over de monopolistische positie van Caiway dit bleef zij ontkennen dat zij deze had. Echter door voorbeelden te noemen kwamen ze er zelf achter dat ze inderdaad een monopolistische positie bezat.

Over de helpdesk ben ik inderdaad ook niet tevreden. Je kan net zo goed niet bellen en googlen (als internet er tenminste niet uit ligt).

Wanneer er in de omgeving Schiedam meerdere aanbieders voor de kabel komen (wat ik op kort termijn niet verwacht) zal ik zeker overwegen om over te stappen.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.