Details van de review
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Caiway? wat moet ik ermee?
Ik ben vanaf 1993 lid bij Caiway, 8 jaar geleden verhuist naar een wijk waar glasvezel vanaf 2005 in gebruik is genomen, 3 in 1 pakket: supersnel! In het begin veel problemen gehad met de vaste telefoon, maar is inmiddels opgelost. Maar de helpdesk: vreselijke slecht onderlinge communicerende mensen. Als je überhaupt al door de wachtrij heen komt, iemand van de belastingdienst aan de lijn krijgen is eenvoudiger. Wij betalen nu rond de 70/75E P/M maar op de Caiway site word het 3 in 1 pakket voor 50E P/M eerste 3 maanden voor 40E aangeboden, dat willen wij ook! Wij hebben vanaf november 2012 talloze keren met de helpdesk gebeld om dit geregeld te krijgen. Helpdesk "Kitty" zei: natuurlijk kan dat! Er werd ons beloofd dat de eerst volgende factuur 50E zou zijn. Bij de eerst volgende factuur bleek dat dit helaas niet was gelukt, het was wederom het oude bedrag, rond de 70/75E. We voelde ons wel wat bezwaard maar hebben toch de helpdesk gebeld om te vragen wat er fout ging. Kitty2 vertelde dat er niets bekend was over het omzetten van een abonnement, maar ze zou het direct regelen. In de tussentijd ging onze glasvezel verbinding stuk, de Caiway monteur die 2 dagen later kwam stelde vast dat hij dit niet kon repareren en zou zorgen dat de juiste monteur langs zou komen. 2 weken later hadden we weer internet. na het beantwoorden van talloze e-mails die inmiddels 2 weken oud waren kregen we weer een factuur van Caiway met het oude bedrag erop. Met het schaamrood op onze kaken hebben we wederom met Kitty gebeld. Kitty3 kon in het Caiway systeem niets terug vinden van het omzetten van ons abonnement, maar zou dit natuurlijk bij hoge uitzondering voor ons regelen. Ook werd ons een korting beloofd van 50E omdat wij dik 2 weken zonder internet hadden gezeten, wat aardig! Het einde van de maand naderde en wij konden onze nieuwsgierig bijna niet meer bedwingen, zou het dan nu toch gelukt zijn bij Kitty? Maar helaas, geen korting van 50E en geen goedkoper abonnement. Toch maar weer gebeld. Nu kregen we Kitty4 aan de lijn, zij wist niets van een abonnement wijziging maar wel van de tegemoetkoming. Deze was nu 25E en was verwerkt in de kosten op onze factuur. Gek genoeg is het eindbedrag op de factuur 73,13E met telefoonkosten van 4,50E. De factuur toch maar weer betaald, alleen dom genoeg hebben we teveel overgemaakt (wel het juiste factuurnummer vermeld). Helaas zijn we wederom 2 weken afgesloten geweest omdat we een betaling achterstand hadden(?) Dat wist de mannelijke uitvoering van Kitty te vertellen. "Ons systeem ziet een fout overboeking bedrag als een niet betaling" Na het voldoen van 79,75E her-aansluitkosten en 17,50E herinneringskosten mochten wij weer met volle teugen van het Caiway net genieten. Helaas wist de mannelijke Kitty niets van een abonnementswijziging, hij kon ons wel vertellen dat dit helemaal niet mogelijk is (?) .... ik denk dat ik tot nu toe best wel geduldig ben geweest. Komende week wacht ik een reactie van Caiway af, en dan moet ik na 20 jaar trouw toch gaan verkassen naar een ander provider, zucht...
Commentaar
Je ervaring is er één die wij graag willen onderzoeken. Je verhaal mag niet voorkomen! Kan je door middel van een e-mail aan [email protected] je verhaal en gegevens doorgeven?
Dankjewel.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Als ik de verhalen zo lees, en ook om mij heen hoor dan zie ik er nog maar even vanaf denk ik.
Ook onbegrijpelijk dat de reactie op bovenstaande is om een standaard contactformulier in te vullen. Best een dooddoener.