Details van de review

Caiway
Internet providers
Caiway wat moet je ermee het internet is zoooo langzaam krijg er de **** van je kan nog beter een wifi hotspot aanmaken met je telefoon dan is je verbinding normaal en als je dan belt moet je eerst 35 min wachten voordat je door een clown geholpen word en het enige wat er in dat boekje staat is volgens mij het ligt aan je splitter kortom het is een puinhoop blijf er lekker van af en zoek een andere provider....!!!!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Ellie Juni 11, 2013

**** caiway

Caiway wat moet je ermee het internet is zoooo langzaam krijg er de **** van je kan nog beter een wifi hotspot aanmaken met je telefoon dan is je verbinding normaal en als je dan belt moet je eerst 35 min wachten voordat je door een clown geholpen word en het enige wat er in dat boekje staat is volgens mij het ligt aan je splitter kortom het is een puinhoop blijf er lekker van af en zoek een andere provider....!!!!

Antwoord van de eigenaar

Beste Ellie,

Wat een vervelende ervaring! Dit is zeer zeker niet de bedoeling.

We willen graag helpen je melding op te lossen. Kan je via een e-mail aan [email protected] ons je verhaal en je adresgegevens sturen?

We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Werner
Juni 22, 2013
Oh, dus nog niets veranderd? Ze hebben bij mij in de straat glasvezel ingegraven maar ik durf er niet aan te beginnen.
twee jaar klant geweest bij caiway. Een ramp. Internet lag er regelmatig uit. En inderdaad de klantenservice is net zo erg. Als ik belde met een zakelijke storing dan kreeg ik ook te horen dat het probleem bij mij lag. Niet omdat ze zagen wie er belde maar gewoon omdat hun systeem nooit problemen had!!!! Briljante helpdesk. Doe mij maar weer XS4All. Ik wil graag zakelijk bereikbaar blijven...
1 resultaten - getoond 1 - 1