Details van de review
Woon in Haastecht. Reeds 4 jaar Caiway zonder problemen met internet, televisie en telefoon. Heb een 35mb verbinding waar ik ook het maximale uithaal. Ik heb er wel voor gezorgd dat mijn kabels en pluggen kabelkeur zijn. Dit n.l. wel heel erg belangrijk.
Gemiddelde score | 9.8 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
jvh
Juli 15, 2013
Perfect
Woon in Haastecht. Reeds 4 jaar Caiway zonder problemen met internet, televisie en telefoon. Heb een 35mb verbinding waar ik ook het maximale uithaal. Ik heb er wel voor gezorgd dat mijn kabels en pluggen kabelkeur zijn. Dit n.l. wel heel erg belangrijk.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
haastecht of haastrecht
is dit een review geplaatst door caiway zelf kan me haast niet voorstellen dat er tevreden klanten zijn
is dit een review geplaatst door caiway zelf kan me haast niet voorstellen dat er tevreden klanten zijn
Mooi lijkt het maar ik vraag me af .... Ik woon nl. in Gouda, dus vlak bij Haastrecht. de laatste twee maanden is de verbinding zeer instabiel. Per dag zijn er wel 5 tot 10 korte momenten van enkele minuten geweest dat het signaal eruit lag. uiteraard met helpdesk hele procedure doorgenomen (splitter eraf, kortste verbinding naar het binnenkom-punt etc) , maar zoals ik zelf wist: dat leverde niets op behalve weer een hogere telefoonrekening. Zo'n helpdesk steekt ook maar een riedeltje af maar weten dat het probleem veel fundamenteler ligt: oude infrastructuur (samen met kabeleigenaar Rekam) , oude verdeelkasten in de straten en de wijkcentrales zijn ook van vele jaren geleden. Er is maar 1 oplossing (ook al doe ik dat niet graag): op zoek naar een andere leverancier !!
2 resultaten - getoond 1 - 2