Details van de review

Caiway
Internet providers
Woon in de Kwakel, ben al sinds vorig jaar zomer met caiway aan de gang om een probleem op te lossen. Bij de helpdesk is het enige antwoord resetten of alle stekkers er uit. Op de koop toe wordt ik ook nog voor leugenaar uitgemaakt. Iedere zomer als het warm word volop storingen maar eenmonteur sturen: ho maar. Alle bekabeling in huis is van kabelkeur voorzien en modem staat bij binnenkomende doos. Als ik aangeef dat de kabel in de berm eens afgemaaid en gelast is en in de brandende zon (slecht gelast misschien) weleens voor storing kan zorgen kan dit niet de oorzaak zijn. Nu komt glasvezel. Wordt met ty-raps onder de brug gebonden, ook weer vragen om storingen. Kan er wel een boek over schrijven. Overstappen is geen optie want geen andere mogelijkheid
Gemiddelde score 

1.8
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

2.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Kees Juli 17, 2013

Service nul komma nul

Woon in de Kwakel, ben al sinds vorig jaar zomer met caiway aan de gang om een probleem op te lossen. Bij de helpdesk is het enige antwoord resetten of alle stekkers er uit. Op de koop toe wordt ik ook nog voor leugenaar uitgemaakt. Iedere zomer als het warm word volop storingen maar eenmonteur sturen: ho maar. Alle bekabeling in huis is van kabelkeur voorzien en modem staat bij binnenkomende doos. Als ik aangeef dat de kabel in de berm eens afgemaaid en gelast is en in de brandende zon (slecht gelast misschien) weleens voor storing kan zorgen kan dit niet de oorzaak zijn. Nu komt glasvezel. Wordt met ty-raps onder de brug gebonden, ook weer vragen om storingen. Kan er wel een boek over schrijven. Overstappen is geen optie want geen andere mogelijkheid

Antwoord van de eigenaar

Beste Kees,

Zeer vervelend dat je al zo lang een storing ervaart! We willen graag je melding onderzoeken en oplossen.

Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal met adresgegevens doorgeven? We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Wim Taal
Augustus 13, 2013
Quote Harma:
Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal met adresgegevens doorgeven? We nemen dan contact met je op.

Is dat zo? Mijn ervaringen zijn toch anders!!! Ik krijg nooit antwoord op mails die ik naar caiway stuur. De eninge keer dat er contact opgenomen werd was toen ik d.m.v. een aangetekende brief m'n abonnement beeindigde!.
Ook nu weer een vraag gesteld aan de caiway (hulp is ver te zoeken) helpdesk. Zonder enig resultaat helaas....

Internet doot het aardig, Tv bevat sinds kort storingen, helpesk is gewoon bagger!
1 resultaten - getoond 1 - 1