Details van de review
we zitten al een lange tijd bij caiway hier, enige jaren!!! en ik kan vrijwel zeggen dat er iedere 2 weken weer wel 1 of 2 dagen gedonder is met de verbinding en als je ze uberhaupt te pakken krijgt aan de telefoon, krijg je dezelfde standaard vragenlijst als iedere helpdesk doet, waar hun en ik dus niks mee opschieten want de verbindingsfout ligt bij hun, ze bieden totaal niet de snelheid aan zoals bij het abonnement staat, en ben zelfs al enkele keren gewoon afgedrukt na een lange telefoonwachtrij waardoor ik opnieuw 15 min in de rij kon staan, dus caiway goed bedrijf hoor, niet
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
geiriteerde caiway klant
Augustus 07, 2013
ontevredenheid
we zitten al een lange tijd bij caiway hier, enige jaren!!! en ik kan vrijwel zeggen dat er iedere 2 weken weer wel 1 of 2 dagen gedonder is met de verbinding en als je ze uberhaupt te pakken krijgt aan de telefoon, krijg je dezelfde standaard vragenlijst als iedere helpdesk doet, waar hun en ik dus niks mee opschieten want de verbindingsfout ligt bij hun, ze bieden totaal niet de snelheid aan zoals bij het abonnement staat, en ben zelfs al enkele keren gewoon afgedrukt na een lange telefoonwachtrij waardoor ik opnieuw 15 min in de rij kon staan, dus caiway goed bedrijf hoor, niet
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Wat een vervelende ervaring. We willen je graag helpen. Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal en adresgegevens doorgeven. We nemen dan contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1