Details van de review

Caiway
Internet providers
Er is nu glasvezel aangelegd bij ons. Drie jaar geleden is analoge televisie uitgeschakeld door Caiway. Dat was nodig want dan zou er ruimte genoeg zijn voor alles tot in de verre toekomst.
Nu zijn we nog geen drie jaar verder. Mijn man heeft een abonnement op Fox Sport.
Nu wordt opeens op de coaxkabel geen Foxsport International doorgegeven in HD. Caiway geeft dit alleen door op de glasvezel want ze hebben ruimtegebrek op de coaxkabel. Nu vraag ik je!! Heb nog geen drie jaar geleden digitale kabelontvangers kunnen aanschaffen en nu is er al geen ruimte genoeg meer, terwijl Caiway dit wel drie jaar geleden heeft beloofd!!

Wat een onbetrouwbaar zooitje is het daar. Ik weiger extra te betalen voor de glasvezel met zo'n losse glasvezelontvanger omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft op de coaxkabel!!!
Gemiddelde score 

1.8
Installatie 

2.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

2.0
Bellen 

3.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Monstervrouw September 13, 2013

Onbetrouwbaar

Er is nu glasvezel aangelegd bij ons. Drie jaar geleden is analoge televisie uitgeschakeld door Caiway. Dat was nodig want dan zou er ruimte genoeg zijn voor alles tot in de verre toekomst.
Nu zijn we nog geen drie jaar verder. Mijn man heeft een abonnement op Fox Sport.
Nu wordt opeens op de coaxkabel geen Foxsport International doorgegeven in HD. Caiway geeft dit alleen door op de glasvezel want ze hebben ruimtegebrek op de coaxkabel. Nu vraag ik je!! Heb nog geen drie jaar geleden digitale kabelontvangers kunnen aanschaffen en nu is er al geen ruimte genoeg meer, terwijl Caiway dit wel drie jaar geleden heeft beloofd!!

Wat een onbetrouwbaar zooitje is het daar. Ik weiger extra te betalen voor de glasvezel met zo'n losse glasvezelontvanger omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft op de coaxkabel!!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
September 19, 2013
Geachte 'Monstervrouw',

Uw opsomming is correct. Fox Sports Eredivisie (3 kanalen) wordt in HD doorgegeven op het COAX, Fox Sports International (2 kanalen) in SD. Dit is inderdaad doordat er onvoldoende ruimte op de kabel is.

Naast dit willen wij u er op attenderen dat Caiway een heel breed aanbod heeft van HD zenders in het Basic TV pakket en de drie hoofdzenders van FOX Sports Eredivisie ook in HD.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

1 resultaten - getoond 1 - 1