Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Regelmatig storing internet / telefoon.
Wanneer je helpdesk belt ligt het nooit aan Caiway, maar er wordt direkt over het gebruik van verkeerde splitters, kabels enz. gesproken.
Word hier een beetje moe van.
Geef eens een keer toe dat er bij Caiway iets niet goed gaat!!!
Plaats: De Kwakel / Uithoorn
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Lody September 19, 2013

De Kwakel

Regelmatig storing internet / telefoon.
Wanneer je helpdesk belt ligt het nooit aan Caiway, maar er wordt direkt over het gebruik van verkeerde splitters, kabels enz. gesproken.
Word hier een beetje moe van.
Geef eens een keer toe dat er bij Caiway iets niet goed gaat!!!
Plaats: De Kwakel / Uithoorn

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway Webcare Team
September 25, 2013
Beste 'Lody',

Het is heel erg vervelend dat je regelmatig storing ervaart. Caiway wil dit graag onderzoeken.

Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal met adresgegevens sturen?

We nemen dan contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door J.M van Dijk
Oktober 01, 2013
Geachte Ls,

Vanavond de helpdesk gebelt om te vragen of er een storing is in De Kwakel TV signaal geen laag aan. De de werker vroeg mij om de kabel uit de splitter te halen en de TV in de woonkamer direct aan te sluiten. Probleem bleef het zelfde. Hij gaf aan om een monteur langs telaten komen en als het niet in huis ligt dat kost het mij ook niets. Dit heeft mij afgelopen jaar meer dan 100 euro gekost aan bezoeken van monteurs of controleurs wat een monteur is het niet de man kan het signaal uitlezen en meer niet. Geen afspraak gemaakt omdat het morgen vast weer beter is.
2 resultaten - getoond 1 - 2