Details van de review
Regelmatig storing internet / telefoon.
Wanneer je helpdesk belt ligt het nooit aan Caiway, maar er wordt direkt over het gebruik van verkeerde splitters, kabels enz. gesproken.
Word hier een beetje moe van.
Geef eens een keer toe dat er bij Caiway iets niet goed gaat!!!
Plaats: De Kwakel / Uithoorn
Wanneer je helpdesk belt ligt het nooit aan Caiway, maar er wordt direkt over het gebruik van verkeerde splitters, kabels enz. gesproken.
Word hier een beetje moe van.
Geef eens een keer toe dat er bij Caiway iets niet goed gaat!!!
Plaats: De Kwakel / Uithoorn
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Geschreven door
Lody
September 19, 2013
De Kwakel
Regelmatig storing internet / telefoon.
Wanneer je helpdesk belt ligt het nooit aan Caiway, maar er wordt direkt over het gebruik van verkeerde splitters, kabels enz. gesproken.
Word hier een beetje moe van.
Geef eens een keer toe dat er bij Caiway iets niet goed gaat!!!
Plaats: De Kwakel / Uithoorn
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Beste 'Lody',
Het is heel erg vervelend dat je regelmatig storing ervaart. Caiway wil dit graag onderzoeken.
Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal met adresgegevens sturen?
We nemen dan contact met je op!
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Het is heel erg vervelend dat je regelmatig storing ervaart. Caiway wil dit graag onderzoeken.
Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal met adresgegevens sturen?
We nemen dan contact met je op!
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Geachte Ls,
Vanavond de helpdesk gebelt om te vragen of er een storing is in De Kwakel TV signaal geen laag aan. De de werker vroeg mij om de kabel uit de splitter te halen en de TV in de woonkamer direct aan te sluiten. Probleem bleef het zelfde. Hij gaf aan om een monteur langs telaten komen en als het niet in huis ligt dat kost het mij ook niets. Dit heeft mij afgelopen jaar meer dan 100 euro gekost aan bezoeken van monteurs of controleurs wat een monteur is het niet de man kan het signaal uitlezen en meer niet. Geen afspraak gemaakt omdat het morgen vast weer beter is.
Vanavond de helpdesk gebelt om te vragen of er een storing is in De Kwakel TV signaal geen laag aan. De de werker vroeg mij om de kabel uit de splitter te halen en de TV in de woonkamer direct aan te sluiten. Probleem bleef het zelfde. Hij gaf aan om een monteur langs telaten komen en als het niet in huis ligt dat kost het mij ook niets. Dit heeft mij afgelopen jaar meer dan 100 euro gekost aan bezoeken van monteurs of controleurs wat een monteur is het niet de man kan het signaal uitlezen en meer niet. Geen afspraak gemaakt omdat het morgen vast weer beter is.
2 resultaten - getoond 1 - 2