Details van de review
We meldden ons aan bij Caiway rond Juli 2013. Omdat daar als enigste in mijn stad een All In One abonnement was. Pas een maand of 2 later, 1 dag voordat t contract in ging, kregen we dan EINDELIJK de spullen binnen om alles te activeren enzovoorts.
En ja hoor, t ging gelijk mis. Internet deed t een week lang niet. Wat bleek, een of andere stomme kabel zat niet aangesloten. En nu blijkt dat er een storing is in de wijk Goverwelle waardoor ik niks kan uploaden of downloaden. Bizar.
Om t nog af te maken lopen deze gasten rondom de televisie al jaren te zeiken dat t aan onze kabels ligt. Oorzaak mogelijk de versterker, word binnenkort vervangen. Maar t duurde ruim n jaar of 6 voor dit probleem werd gevonden.
Het ergste vind ik nog wel de telefonische gedeelte. Deze mensen laten hun MONTEURS gewoon een heel half uur wachten voor ze opnemen. Nadat wij ook meerdere keren, zeer prijzig, een half uur moesten wachten. Via twitter echter reageren ze gelijk en bellen ze zelfs jou op en willen ze je probleem opgelost hebben.
Ik kan eigenlijk weinig goeds melden over deze provider. et een gemiddelde maandkosten van 75 euro verwacht ik tenminste alles te kunnen gebruiken. Maar op dit moment mogen we blij zijn dat ik hier uberhaupt kan typen. T is gewoon een ramp. En ik word het echt zat.
Helaas ben ik nog een kind die thuis woont, maar 1 ding is zeker, zodra ik uit huis ga, nooit en te nimmer neem ik meer Caiway. Al moet ik zeggen dat alle providers, wij hadden eerder Versatel en Rekam, exact t zelfde zijn, maar daar is de service helemaal een ramp.
Gewoonweg. Ik raad iedereen af in Nederland bij een provider te zitten, t kost veel geld, je hebt slechte service, je word opgelicht om t leven, de kwaliteit is kut en simpelweg, t is t niet nut om hier ergens een abonnement voor af te sluiten.
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Na 1 maand
Na een maand abonnee te zijn bij Caiway ben ik het helemaal zat en razend.
We meldden ons aan bij Caiway rond Juli 2013. Omdat daar als enigste in mijn stad een All In One abonnement was. Pas een maand of 2 later, 1 dag voordat t contract in ging, kregen we dan EINDELIJK de spullen binnen om alles te activeren enzovoorts.
En ja hoor, t ging gelijk mis. Internet deed t een week lang niet. Wat bleek, een of andere stomme kabel zat niet aangesloten. En nu blijkt dat er een storing is in de wijk Goverwelle waardoor ik niks kan uploaden of downloaden. Bizar.
Om t nog af te maken lopen deze gasten rondom de televisie al jaren te zeiken dat t aan onze kabels ligt. Oorzaak mogelijk de versterker, word binnenkort vervangen. Maar t duurde ruim n jaar of 6 voor dit probleem werd gevonden.
Het ergste vind ik nog wel de telefonische gedeelte. Deze mensen laten hun MONTEURS gewoon een heel half uur wachten voor ze opnemen. Nadat wij ook meerdere keren, zeer prijzig, een half uur moesten wachten. Via twitter echter reageren ze gelijk en bellen ze zelfs jou op en willen ze je probleem opgelost hebben.
Ik kan eigenlijk weinig goeds melden over deze provider. et een gemiddelde maandkosten van 75 euro verwacht ik tenminste alles te kunnen gebruiken. Maar op dit moment mogen we blij zijn dat ik hier uberhaupt kan typen. T is gewoon een ramp. En ik word het echt zat.
Helaas ben ik nog een kind die thuis woont, maar 1 ding is zeker, zodra ik uit huis ga, nooit en te nimmer neem ik meer Caiway. Al moet ik zeggen dat alle providers, wij hadden eerder Versatel en Rekam, exact t zelfde zijn, maar daar is de service helemaal een ramp.
Gewoonweg. Ik raad iedereen af in Nederland bij een provider te zitten, t kost veel geld, je hebt slechte service, je word opgelicht om t leven, de kwaliteit is kut en simpelweg, t is t niet nut om hier ergens een abonnement voor af te sluiten.