Details van de review
Vorige maand kreeg ik een mooie flyer in de bus waarin aangegeven werd dat je voor 1 jaar een alles in 1 pakket kon aanvragen voor EUR 35,- p/m. Met mijn vorige provider (Telfort) was niets mis, alleen werd me hier een snellere internetverbinding aangeboden voor een lagere prijs. Aangevraagd dus...
Nu nog geen maand later heb ik hier al spijt van als haar op m’n hoofd. Wat een slecht bedrijf is Caiway!!
Alle benodigde apparatuur was vlot in huis, goed begin dacht ik zo. Bij het aansluiten begon echter alle ellende.
De tv kanalen werden opgezocht en er werd aangegeven dat er 300+ kanalen gevonden waren De HD kanalen zijn helaas niet te bekijken (blokkerig of gewoon geen ontvangst) Hierbij bleef het echter niet.
Het internetmodem heeft, ondertussen 3 weken verder, nog steeds geen signaal dus hier kan ik ook nog geen gebruik van maken.
Ik meerdere keren gebeld met de klantenservice en in totaal +/- 2 uur (positieve schatting) aan de telefoon gezeten met Caiway, waarvan 20 minuten in gesprek met iemand en het resterende in de wacht. Hier werd mij toen verteld dat er een monteur zou langskomen om de wijkkast te meten en daarna bij mij langs zou komen. Mocht ik niet thuis zijn zou er een briefje in mijn bus worden gedaan... tot op heden nog geen briefje of monteur gezien (2 weken geleden)
Tot mijn verbazing werd er afgelopen week ook een bedrag van EUR 65,- afgeschreven. Terwijl ik tijdens mijn aanvraag gebruik heb gemaakt van een aanbieding. Het eerste jaar zouden mijn kosten maandelijks 35,- zijn.
Al met al kan ik helaas niemand aanraden in zee te gaan met Caiway
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Caiway ervaringen
Vorige maand kreeg ik een mooie flyer in de bus waarin aangegeven werd dat je voor 1 jaar een alles in 1 pakket kon aanvragen voor EUR 35,- p/m. Met mijn vorige provider (Telfort) was niets mis, alleen werd me hier een snellere internetverbinding aangeboden voor een lagere prijs. Aangevraagd dus...
Nu nog geen maand later heb ik hier al spijt van als haar op m’n hoofd. Wat een slecht bedrijf is Caiway!!
Alle benodigde apparatuur was vlot in huis, goed begin dacht ik zo. Bij het aansluiten begon echter alle ellende.
De tv kanalen werden opgezocht en er werd aangegeven dat er 300+ kanalen gevonden waren De HD kanalen zijn helaas niet te bekijken (blokkerig of gewoon geen ontvangst) Hierbij bleef het echter niet.
Het internetmodem heeft, ondertussen 3 weken verder, nog steeds geen signaal dus hier kan ik ook nog geen gebruik van maken.
Ik meerdere keren gebeld met de klantenservice en in totaal +/- 2 uur (positieve schatting) aan de telefoon gezeten met Caiway, waarvan 20 minuten in gesprek met iemand en het resterende in de wacht. Hier werd mij toen verteld dat er een monteur zou langskomen om de wijkkast te meten en daarna bij mij langs zou komen. Mocht ik niet thuis zijn zou er een briefje in mijn bus worden gedaan... tot op heden nog geen briefje of monteur gezien (2 weken geleden)
Tot mijn verbazing werd er afgelopen week ook een bedrag van EUR 65,- afgeschreven. Terwijl ik tijdens mijn aanvraag gebruik heb gemaakt van een aanbieding. Het eerste jaar zouden mijn kosten maandelijks 35,- zijn.
Al met al kan ik helaas niemand aanraden in zee te gaan met Caiway