Details van de review
Helaas zijn wij afhankelijk van dit waardeloze bedrijf.
We hebben gemiddeld 2x per maand een monteur over de vloer. En het leuke :-( daarvan is is dat ze allemaal een andere versie hebben. Van de storing.... Hoezo communicatie!! En aangezien wij tv via recam hebben schuiven ze elkaar de zwarte piet toe,
Recam ook zo waardeloos...
Ik stel voor dat deze bedrijven eerst is een cursus bereikbaarheid en servicegerichtheid volgen... Daar komt nog bij dat we betalen voor iets dat niet eens functioneerd...!!!
Dus mensen.. Bezint eer ge begint..ik zeg niet doen!!
We hebben gemiddeld 2x per maand een monteur over de vloer. En het leuke :-( daarvan is is dat ze allemaal een andere versie hebben. Van de storing.... Hoezo communicatie!! En aangezien wij tv via recam hebben schuiven ze elkaar de zwarte piet toe,
Ik stel voor dat deze bedrijven eerst is een cursus bereikbaarheid en servicegerichtheid volgen... Daar komt nog bij dat we betalen voor iets dat niet eens functioneerd...!!!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Lea
Oktober 09, 2013
Super slecht
Helaas zijn wij afhankelijk van dit waardeloze bedrijf.
Was deze review nuttig?