Details van de review
Gemiddelde score | 2.7 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slechte ervaring met de klantenservice
Sinds 2009 heb ik internet via Caiway. Na mijn verhuizing op mijn nieuwe adres internet aangevraagd. Klantenservice was onbereikbaar, met en gemiddelde wachttijd van een half uur. Beloftes, o.a. een nieuwe modem en een monteur werden consequent niet nagekomen. Na twee weken nog geen internet, toen eindelijk na meer dan 10 emails en zeker 100 belminuten in de wacht een nieuwe modem opgestuurd gekregen. Vervolgens ging het mis bij de logistiek van Caiway, waardoor de modem niet bezorgd werd. Opnieuw vele emails en telefoongesprekken later twee weken later eindelijk het modem binnen. Bleek het exact dezelfde modem te zijn als de vorige, dus ook met deze modem geen internet. Weer contact gezocht, en via een meer behulpzame medewerker de toezegging gehad dat hij er naar zou kijken. Vervolgens weer niets gehoor. Na meer dan 5 weken wachten en veel frustratie mijn abonnement opgezegd. Ik raad iedereen af abonnee te worden van Caiway.
Commentaar
Keer op keer lijkt het tegendeel waar te zijn.
Vooral de ouderen zijn de dupe van Caiway, omdat al die storingen voor hen niet te behappen zijn.
Caiway heeft in Krimpen de Seniorenstichting op een misplaatste manier achter zich gekregen.
"Haal even de stroom er af" is meestal het antwoord, al ruim 2 jaar lang.
Velen zijn hier al overgestapt op een andere aanbieder (KPN, Xs4all, Telfort) en je ziet in onze gemeente steeds meer modems van deze aanbieders 'in de lucht' komen.