Details van de review

Caiway
Internet providers
Tot mijn schrik zie ik hier talloze klachten over Caiway:
al enige maanden veel storingen (internet valt weg, downloadsnelheid zeer laag, blokken in TV beeld en radiosignaal wat opeens weg valt)
monteur van de Rekam en Caiway over de vloer gehad, beiden hebben geen problemen kunnen vinden in mijn huis, dus conclusie is dat in de infrastructuur wat mis is. Caiway heeft 3 weken geleden beloofd ook een meting bij de buren te doen, daarna nooit meer wat gehoord.
Het enige wat ik nu nog wil is van het contract af, maar daar wordt niet op ingegaan.
Voordat Harma hier gaat reageren:
ik heb al met jou contact gehad en ik ben niet van plan op via webcare weer te gaan reageren! oplossen kunnen jullie niet, dat is inmiddels al gebleken, gewoon contract tussentijds beëindigen, dat is de oplossing!
Gemiddelde score 

2.4
Installatie 

8.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Kammeraat December 08, 2013

nog steeds geen oplossing voor storingen

Tot mijn schrik zie ik hier talloze klachten over Caiway:
al enige maanden veel storingen (internet valt weg, downloadsnelheid zeer laag, blokken in TV beeld en radiosignaal wat opeens weg valt)
monteur van de Rekam en Caiway over de vloer gehad, beiden hebben geen problemen kunnen vinden in mijn huis, dus conclusie is dat in de infrastructuur wat mis is. Caiway heeft 3 weken geleden beloofd ook een meting bij de buren te doen, daarna nooit meer wat gehoord.
Het enige wat ik nu nog wil is van het contract af, maar daar wordt niet op ingegaan.
Voordat Harma hier gaat reageren:
ik heb al met jou contact gehad en ik ben niet van plan op via webcare weer te gaan reageren! oplossen kunnen jullie niet, dat is inmiddels al gebleken, gewoon contract tussentijds beëindigen, dat is de oplossing!

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer of mevrouw Kammeraat,

Ik plaats toch een melding. Een monteur van de Rekam gaat u bezoeken. Als de storing blijft bestaan horen wij dit graag via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Kammeraat
December 09, 2013
Inderdaad niet luisteren naar de vraag van de klant, zeer arrogante houding!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Kammeraat
December 16, 2013
En inderdaad nooit meer iets gehoord (16-12)
Moet ik nog meer commentaar toevoegen?
2 resultaten - getoond 1 - 2