Details van de review
al enige maanden veel storingen (internet valt weg, downloadsnelheid zeer laag, blokken in TV beeld en radiosignaal wat opeens weg valt)
monteur van de Rekam en Caiway over de vloer gehad, beiden hebben geen problemen kunnen vinden in mijn huis, dus conclusie is dat in de infrastructuur wat mis is. Caiway heeft 3 weken geleden beloofd ook een meting bij de buren te doen, daarna nooit meer wat gehoord.
Het enige wat ik nu nog wil is van het contract af, maar daar wordt niet op ingegaan.
Voordat Harma hier gaat reageren:
ik heb al met jou contact gehad en ik ben niet van plan op via webcare weer te gaan reageren! oplossen kunnen jullie niet, dat is inmiddels al gebleken, gewoon contract tussentijds beëindigen, dat is de oplossing!
Gemiddelde score | 2.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
nog steeds geen oplossing voor storingen
Tot mijn schrik zie ik hier talloze klachten over Caiway:
al enige maanden veel storingen (internet valt weg, downloadsnelheid zeer laag, blokken in TV beeld en radiosignaal wat opeens weg valt)
monteur van de Rekam en Caiway over de vloer gehad, beiden hebben geen problemen kunnen vinden in mijn huis, dus conclusie is dat in de infrastructuur wat mis is. Caiway heeft 3 weken geleden beloofd ook een meting bij de buren te doen, daarna nooit meer wat gehoord.
Het enige wat ik nu nog wil is van het contract af, maar daar wordt niet op ingegaan.
Voordat Harma hier gaat reageren:
ik heb al met jou contact gehad en ik ben niet van plan op via webcare weer te gaan reageren! oplossen kunnen jullie niet, dat is inmiddels al gebleken, gewoon contract tussentijds beëindigen, dat is de oplossing!
Commentaar
Moet ik nog meer commentaar toevoegen?