Details van de review

Caiway
Internet providers
Sinds 23 december jl. kan ik opeens geen e-mails ontvangen.
Op mijn scherm kreeg ik de volgende foutmelding: ( er is een probleem optreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver.Uw wachtwoord is geweigerd).Vóór deze melding is er niks gewijzigd. Ik heb alle gegevens na gekeken en gecontroleerd,alles is oké.Ik heb op google gezocht naar de oplossing/oorzaak van het probleem, ik kwam hier echt niet uit. Ik heb besloten helpdesk te bellen. Na een 1/2 uur wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die zeer klantonvriendelijk,ongeduldig en onaardig is.Meerdere malen gebeld,probleem is niet opgelost.(Zo'n helpdesk heb ik nog nooit meegemaakt.

Geschreven door Mustapha Januari 07, 2014

Klacht over helpdesk.

Sinds 23 december jl. kan ik opeens geen e-mails ontvangen.
Op mijn scherm kreeg ik de volgende foutmelding: ( er is een probleem optreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver.Uw wachtwoord is geweigerd).Vóór deze melding is er niks gewijzigd. Ik heb alle gegevens na gekeken en gecontroleerd,alles is oké.Ik heb op google gezocht naar de oplossing/oorzaak van het probleem, ik kwam hier echt niet uit. Ik heb besloten helpdesk te bellen. Na een 1/2 uur wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die zeer klantonvriendelijk,ongeduldig en onaardig is.Meerdere malen gebeld,probleem is niet opgelost.(Zo'n helpdesk heb ik nog nooit meegemaakt.

Antwoord van de eigenaar

Beste Mustapha,

Wat een vervelende ervaring! Ik ga graag na wie je gesproken hebt om je feedback door te geven.

Kan je via een e-mail naar [email protected] je verhaal sturen met adresgegevens?

Dankjewel!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.