Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Sinds 1dec 2013 verhuisd naar Rhoon daardoor naar Caiway overgestapt. Nu bijna 2 maanden later en veel belgeld kwijt en mijn factuur betaald hebben wij nog steeds niets van wat wij besteld hebben en nog erger als we wat binnen krijgen werkt het niet. Verkeerde tv ontvangers, niet genoeg smartcards, internet doet het niet. Andere modem gehad doet nog niks, experience besteld 3 zenders doen het de rest niet, gebeld heel veel gebeld op een duur nummer want ik kon niet mailen, zonder internet met eigen bedrijf kost veel opdrachtgevers. Heb ze dit ook verteld maar ze hebben overal schijt aan. Klacht ingediend met de eis dat ik mijn contract wil laten ontbinden en mijn geld terug wilt, maar tot op heden nog niks gehoord. Echt te gek voor woorden, geen woorden voor wat een slechte service. Zeer boos en de klantenservice maakt het alleen maar erger, wat een zooitje daar.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A van der Veen Januari 16, 2014

Klacht

Sinds 1dec 2013 verhuisd naar Rhoon daardoor naar Caiway overgestapt. Nu bijna 2 maanden later en veel belgeld kwijt en mijn factuur betaald hebben wij nog steeds niets van wat wij besteld hebben en nog erger als we wat binnen krijgen werkt het niet. Verkeerde tv ontvangers, niet genoeg smartcards, internet doet het niet. Andere modem gehad doet nog niks, experience besteld 3 zenders doen het de rest niet, gebeld heel veel gebeld op een duur nummer want ik kon niet mailen, zonder internet met eigen bedrijf kost veel opdrachtgevers. Heb ze dit ook verteld maar ze hebben overal schijt aan. Klacht ingediend met de eis dat ik mijn contract wil laten ontbinden en mijn geld terug wilt, maar tot op heden nog niks gehoord. Echt te gek voor woorden, geen woorden voor wat een slechte service. Zeer boos en de klantenservice maakt het alleen maar erger, wat een zooitje daar.

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer of mevrouw Van der Veen,

Wat een vervelende situatie. We willen graag dat u een tevreden klant wordt en vragen u ons hiervoor een kans te geven.

Kunt u uw verhaal sturen naar [email protected]? Graag met adresgegevens.

We nemen dan contact op!

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.