Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Klacht
Sinds 1dec 2013 verhuisd naar Rhoon daardoor naar Caiway overgestapt. Nu bijna 2 maanden later en veel belgeld kwijt en mijn factuur betaald hebben wij nog steeds niets van wat wij besteld hebben en nog erger als we wat binnen krijgen werkt het niet. Verkeerde tv ontvangers, niet genoeg smartcards, internet doet het niet. Andere modem gehad doet nog niks, experience besteld 3 zenders doen het de rest niet, gebeld heel veel gebeld op een duur nummer want ik kon niet mailen, zonder internet met eigen bedrijf kost veel opdrachtgevers. Heb ze dit ook verteld maar ze hebben overal schijt aan. Klacht ingediend met de eis dat ik mijn contract wil laten ontbinden en mijn geld terug wilt, maar tot op heden nog niks gehoord. Echt te gek voor woorden, geen woorden voor wat een slechte service. Zeer boos en de klantenservice maakt het alleen maar erger, wat een zooitje daar.