Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Waardeloze helpdesk, totaal geen verstand van zaken.En dan de wachttijd, altijd 5 of 7 wachtende voor je,daarna wordt je nog 5 maal doorverbonden, en uiteindelijk krijg je iemand aan de lijn die er geen verstand van hebt, en met lul verhalen komt aanzetten. Wat wij moeten doen als klant zijnde van Caiway, is onze krachten bundelen en iemand inschakelen die onze belangen kunnen behartigen. Iedere provider heeft wel wat, maar deze spant de kroon.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Ron Januari 24, 2014

Waardeloze helpdesk, totaal geen verstand van zaken.En dan de wachttijd, altijd 5 of 7 wachtende voor je,daarna wordt je nog 5 maal doorverbonden, en uiteindelijk krijg je iemand aan de lijn die er geen verstand van hebt, en met lul verhalen komt aanzetten. Wat wij moeten doen als klant zijnde van Caiway, is onze krachten bundelen en iemand inschakelen die onze belangen kunnen behartigen. Iedere provider heeft wel wat, maar deze spant de kroon.

Antwoord van de eigenaar

Beste Ron,

Vanuit de afdeling Webcare willen we graag kijken wat we voor u kunnen betekenen. Indien u wenst dat wij contact met u opnemen, kunt u dan uw Adres gegevens & contactnummer sturen naar [email protected] met uw verhaal?

We nemen dan contact op.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout

Caiway Webcare Team.


Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Frans
Januari 26, 2014
Als ik dit zo allemaal lees dan doen Harma en Arjan hun best om de schade voor Caiway te beperken. Ik kan me voorstellen dat de helpdesk medewerkers niet meer tegen al die klachten kunnen. Het lijkt erop dat Caiway en haar helpdesk niet voorbereid is op groei en ook niet meegroeien.
Bij mij in de stad/wijk wordt glasvezel uitgerold door een leger van Polen/Roemenen/Bulgaren. Die jongens zijn geld aan het verdienen maar de kwaliteit van de glasvezelverbindingen (lassen, etc) zal wel overeenkomen met het land van herkomst.
Zolang de score van Caiway onder de 5.0 blijft, blijf ik maar bij Ziggo.

1 resultaten - getoond 1 - 1