Details van de review

Caiway
Internet providers
Al sinds de zomer slechte tv- en internetontvangst. Verschillende monteurs langs gehad. Geven aan dat probleem buiten ligt. Vier weken geleden is buiten een kabel hersteld. Internet toen korte tijd weer even de afgesproken 15MBps, inmiddels nog maar een derde daarvan.
Met het aan laten van de HD-recorder en een signaalversterker is tv te kijken, op bepaalde kanalen na. Wacht nog steeds op een reactie op mijn mail. Wellicht ben ik te voorbarig want die mail dateert pas van 15 januari.

Gemiddelde score 

5.3
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

4.0
Internet 

3.0
Bellen 

9.0
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door Paul Februari 09, 2014

Het lukt naar niet

Al sinds de zomer slechte tv- en internetontvangst. Verschillende monteurs langs gehad. Geven aan dat probleem buiten ligt. Vier weken geleden is buiten een kabel hersteld. Internet toen korte tijd weer even de afgesproken 15MBps, inmiddels nog maar een derde daarvan.
Met het aan laten van de HD-recorder en een signaalversterker is tv te kijken, op bepaalde kanalen na. Wacht nog steeds op een reactie op mijn mail. Wellicht ben ik te voorbarig want die mail dateert pas van 15 januari.

Antwoord van de eigenaar

Beste Paul,

We willen je graag helpen om je storing op te lossen. Kan je via een e-mail je verhaal met adresgegevens naar [email protected] sturen?

We nemen dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.