Details van de review

Caiway
Internet providers
Sinds 16 december heb ik gigantisch onstabiel internet, pingen naar de website van caiway duurt tussen de 125 en de 900 ms.

Dit is voor de dagelijkse gebruiker echt geen probleem, voor de gebruiker die meer wilt dan google laden wel.

Echter erkennen ze bij Caiway het probleem, ze zeggen zelfs eerlijk dat ze er niks aan willen doen.

Of ze willen het wel, maar dat kan even duren ( dat was in februari )..

Wat ze gewoon doen, is tot medio 2015 wachten en dan glasvezel aanbieden.

Tegenwoordig is het ergste wat je in mij kringen iemand kan aan wensen Caiway geworden.

Als iemand je dat wenst, heb je echt iets heel slechts gedaan..
Gemiddelde score 

3.8
Installatie 

5.0
Helpdesk 

2.0
Internet 

1.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door Jasper van den Berg Maart 24, 2014

Caiway je zou het maar hebben

Sinds 16 december heb ik gigantisch onstabiel internet, pingen naar de website van caiway duurt tussen de 125 en de 900 ms.

Dit is voor de dagelijkse gebruiker echt geen probleem, voor de gebruiker die meer wilt dan google laden wel.

Echter erkennen ze bij Caiway het probleem, ze zeggen zelfs eerlijk dat ze er niks aan willen doen.

Of ze willen het wel, maar dat kan even duren ( dat was in februari )..

Wat ze gewoon doen, is tot medio 2015 wachten en dan glasvezel aanbieden.

Tegenwoordig is het ergste wat je in mij kringen iemand kan aan wensen Caiway geworden.

Als iemand je dat wenst, heb je echt iets heel slechts gedaan..

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer Van den Berg,

Wat een vervelend verhaal. We willen graag nagaan wat er aan de hand is en of we het voor u kunnen oplossen.

Kunt u via een e-mail sturen naar [email protected] met uw verhaal en adresgegevens? We nemen dan contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.