Details van de review
Toppunt en voorbeeld hoe je klanten van het (caiway) kastje naar de muur stuurt.
Dus bij Caiway is het credo, geen service verlenen in het weekenden, en na 21.00 niet bereikbaar, ook ik ga net zoals veel anderen nu alvast op zoek naar een nieuwe Provider, en als laatste wil ook even vermelden dat 4 dagen geleden de storingen bij onze overburen en naaste buren, die ook last hadden van de blikseminslag, zijn opgelost door een monteur van Vodafone, Telfort en KPN.
Zo doe je dat, binnen 1 dag en m.b.v. een monteur.
Caiway wil je eerst middels de telefoon een week lang proberen te helpen, en als je dan echt na een week nog niets hebt bereikt, komt de monteur, dat is lekker goedkoop, maar de klanten gaan op deze manier weglopen.
groet Bert Kooijmans
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
nu al 5 dagen zonder internet, TV en bellen, en van het kastje naar de muur door Caiway !!
Dinsdagochtend 05.00 blikseminslag vlakbij mijn woning, alle stoppen eruit. 1e keer gebeld, eind van de middag melding caiway opgelost. 2e dag 4 x gebeld naar klantenservice, wachttijden van circa 20 tot 30 minuten, moest alles uitproberen van ze, niets is er opgelost, monteur zou contact opnemen voor afspraak, nooit zijn we gebeld? 3e dag weer bellen, ze wachten op een status update van storingsbedrijf Schuring, die gewoon 2 dagen niets laat weten aan Caiway, 4e dag weer gebeld, is nu weer een storing in centrale kast in de buurt? 5e dag worden we gebeld door storingsbedrijf Schuring, voor het maken van een afspraak voor a.s. maandag, zitten we dus ruim 1 week straks zonder TV, Internet en bellen.
Toppunt en voorbeeld hoe je klanten van het (caiway) kastje naar de muur stuurt.
Dus bij Caiway is het credo, geen service verlenen in het weekenden, en na 21.00 niet bereikbaar, ook ik ga net zoals veel anderen nu alvast op zoek naar een nieuwe Provider, en als laatste wil ook even vermelden dat 4 dagen geleden de storingen bij onze overburen en naaste buren, die ook last hadden van de blikseminslag, zijn opgelost door een monteur van Vodafone, Telfort en KPN.
Zo doe je dat, binnen 1 dag en m.b.v. een monteur.
Caiway wil je eerst middels de telefoon een week lang proberen te helpen, en als je dan echt na een week nog niets hebt bereikt, komt de monteur, dat is lekker goedkoop, maar de klanten gaan op deze manier weglopen.
groet Bert Kooijmans
Commentaar
We nemen deze feedback mee om er in de toekomst weer van te leren.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team