Caiway ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.pngGemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Beoordeling
Wat een slecht bedrijf. Dagelijks storing, dan ligt het aan Stedin, dan weer aan de Rekam, maar daar heb je als gebruiker geen boodschap aan. 10 x bellen om een monteur, nog steeds niet geweest, en dan zeggen ze dat je niet onder je jaarcontract uit kan. Weer naar KPN, regelen direct iemand om te helpen bij het installeren.
Tv kastje werkt slecht, veel storing. Tv app op Ipad en Iphone werkt überhaupt niet.
We kunnen alleen helaas niet om ze heen...
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos
Waardeloos. Helaas hebben ze bij ons een monopolie voor glasvezel de eerste 3 jaar. Na die tijd zijn wij gelijk weg.
Tv kastje werkt slecht, veel storing. Tv app op Ipad en Iphone werkt überhaupt niet.
We kunnen alleen helaas niet om ze heen...
internet
herhaalde malen geen internet monteur bij geweest binnen alles goed zit in de verdeelkast geen reparatie geweest antwoordt caiway moet je niet bij ons zijn moet je bij de net beheerder zijn ik betaal caiway geen net beheerder monteur heb gezegd dat er niet meer onderhoud aan het systeem plaats vind
Dat is toch netjes geregeld van die beste adviseur ,
Maar helaas liep het allemaal anders,kreeg gelijk mailtjes en informatie per email fijn dat ik gekozen had voor de instalatieservice van caiway
Vervolgens gebeurde er 5 weken niks meer...toen er een email kwam om een afspraak te maken met de instalatieservice..
Nou leuk maar wat zou u dan moeten instaleren dacht ik.
Heb niks ontvangen
om het maar kort te houden de klantenservice maar gebeld nou dan weet u niet wat u te wachten staat
hele morgen allerlei afdelingen aan de lijn in de wacht 25 minuten uit de wacht bespaar u de details, een
grote puinzooi daar bij caiway onbeschofte lui zijn het die geen enkele afspraak nakomen
heb alles teruggedraaid.............maar dat moet ik dan wel zelf regelen zeiden ze want hun regelen niks naar behorenogst
Onmogelijke klantenservice komen geen enkele afspraak na
Na jaren platgebeld te zijn door caiway,,toch me over laten halen door een afspraak te maken met een caiway adviseur ,deze beste adviseur bezocht mij op 14 februari 2019 en we hebben afspraken gemaakt zou de week er op een instalatatie pakket ontvangen en hij vulde mijn opzegging van kpn in dat mijn kpn per 31 maart zou moeten stoppen,zodat de caiway gratis monteur mij in de week voor 31 maart de instalatie van mn glasvezel pakket zou kunnen realiseren....
Dat is toch netjes geregeld van die beste adviseur ,
Maar helaas liep het allemaal anders,kreeg gelijk mailtjes en informatie per email fijn dat ik gekozen had voor de instalatieservice van caiway
Vervolgens gebeurde er 5 weken niks meer...toen er een email kwam om een afspraak te maken met de instalatieservice..
Nou leuk maar wat zou u dan moeten instaleren dacht ik.
Heb niks ontvangen
om het maar kort te houden de klantenservice maar gebeld nou dan weet u niet wat u te wachten staat
hele morgen allerlei afdelingen aan de lijn in de wacht 25 minuten uit de wacht bespaar u de details, een
grote puinzooi daar bij caiway onbeschofte lui zijn het die geen enkele afspraak nakomen
heb alles teruggedraaid.............maar dat moet ik dan wel zelf regelen zeiden ze want hun regelen niks naar behorenogst
Helpdesk:
Waardeloos en maken zich overal erg nochalant vanaf. Lijken zich niet betrokken te voelen bij het bedrijf. Zijn ook zeer slecht geinformeerd en hebben weinig kennis.
Internet: storingen worden niet of te laat doorgegeven en site is ook erg onoverzichtelijk.
Verder wel snel internet en enige met glasvezel
Bellen: niet van toepassing. Bel alleen mobiel.
Digitale televisie: zappen is niet mogelijk. Duurt erg lang om van zender te wisselen. Werkt alleen fatsoenlijk in de programma gids.
Bestel je iets van een voetbal wedstrijd moet je eerst je tv kastje opnieuw opstarten voor voor de betreffende zender erbij zit
Verder werkt het wel prima.
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Niet heel best
Installatie: mag je allemaal zelf doen. Krijgt alleen wat boekjes erbij. En verder zoek je het maar uit.
Helpdesk:
Waardeloos en maken zich overal erg nochalant vanaf. Lijken zich niet betrokken te voelen bij het bedrijf. Zijn ook zeer slecht geinformeerd en hebben weinig kennis.
Internet: storingen worden niet of te laat doorgegeven en site is ook erg onoverzichtelijk.
Verder wel snel internet en enige met glasvezel
Bellen: niet van toepassing. Bel alleen mobiel.
Digitale televisie: zappen is niet mogelijk. Duurt erg lang om van zender te wisselen. Werkt alleen fatsoenlijk in de programma gids.
Bestel je iets van een voetbal wedstrijd moet je eerst je tv kastje opnieuw opstarten voor voor de betreffende zender erbij zit
Verder werkt het wel prima.
Gemiddelde score | 5.7 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
Krijg om de zoveel tijd m’n internet niet aan de praat. Als Caiway hier niet mijn enige optie was geweest was ik al lang overgestapt. Als je een alternatief kunt vinden zou ik daar voor kiezen.
gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
ik wou dat ik een andere provider kon nemen.
heb ik helaas niet kunnen vinden.
ophouden met liegen en leugens te vertellen.beloftes maken en niet nakomen.toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.beter zijn voor je klanten.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
waardeloos ik wil een andere provider kunnen kiezen
slecht heb vanaf dat ik geleverd krijg storing gehad op de coax.
gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
ik wou dat ik een andere provider kon nemen.
heb ik helaas niet kunnen vinden.
ophouden met liegen en leugens te vertellen.beloftes maken en niet nakomen.toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.beter zijn voor je klanten.
Werkelijk ongehoord in deze tijd !
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
onmogelijk bedrijf met bijzonder slechte service
We zijn nu ruim 1,5 maand bezig om een aansluiting te proberen te realiseren. Steeds heeft men andere smoezen paraat waarom iets niet werkt. Steeds krijg je een andere medewerker aan de telefoon. Nooit follow up. Management en directie zijn onvindbaar en nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Werkelijk ongehoord in deze tijd !
Gemiddelde score | 2.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Waardeloze provider
Ontzettend veel wat mis gaat bij hun en klantenservice medewerkers zijn onkundig. Conclusie: als je keuze hebt WEGBLIJVEN daar! Ze beloven veel maar komen weinig na.
Constante storing op de tv sinds 2 maand
Waardeloos televisiebeeld
Zodra de gelegenheid er is om te verdwijnen bij deze waardeloze provider doen we dat.
Constante storing op de tv sinds 2 maand
Momenteel aan het wachten op een monteur. kun je een hele dag voor thuis blijven zitten. geen idee wanneer iemand kan komen. Helpdesk helpt je weer niet verder.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
1,5 maand al geen tv
Inmiddels al 1,5 week aan het wachten tot we tv aansluiting hebben. belt wekelijke helpdesk maar dit schiet totaal niet uit.
Momenteel aan het wachten op een monteur. kun je een hele dag voor thuis blijven zitten. geen idee wanneer iemand kan komen. Helpdesk helpt je weer niet verder.
Vele malen met onze welbekende (vriendelijke) klantenservice gebeld. Niemand die het probleem kan verhelpen. Wij kunnen er niets aan doen word meerdere malen aangegeven. Wie wel? Dat weten we niet.
Systeem blijft gemiddeld iedere dag hangen. Door op epg te drukken om zenders terug te kijken, helaas ook niet mogelijk, geen zenders aanwezig of oude zenders van een nacht er voor die blijven hangen.
Wij hebben de afgelopen maanden de helft minder tv gekeken. Indien mogelijk zijn wij zo snel mogelijk weg. En raden wij niemand maar dan ook niemand caiway aan.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Neem geen caiway
Sinds afgelopen juni caiway. Helft van de tijd werk het totale systeem niet. Interactieve tv als extra pakket genomen. Helaas ook niet werkend.
Vele malen met onze welbekende (vriendelijke) klantenservice gebeld. Niemand die het probleem kan verhelpen. Wij kunnen er niets aan doen word meerdere malen aangegeven. Wie wel? Dat weten we niet.
Systeem blijft gemiddeld iedere dag hangen. Door op epg te drukken om zenders terug te kijken, helaas ook niet mogelijk, geen zenders aanwezig of oude zenders van een nacht er voor die blijven hangen.
Wij hebben de afgelopen maanden de helft minder tv gekeken. Indien mogelijk zijn wij zo snel mogelijk weg. En raden wij niemand maar dan ook niemand caiway aan.
Gemiddelde score | 2.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Regelmatig storing
Als bij ons het internet op de televisie aanstaat (bijvoorbeeld Netflix) dan doet het internet(wifi) op de computer/telefoon het zeer slecht tot niet. Echt zwaar irritant. Hij laad geen website of doet er enorm lang over. We hebben nu een proef abonnement op film 1 afgesloten en de zender kapt er gewoon af en toe helemaal mee als je precies midden in de film zit. Echt heel handig en aangezien het geen interactieve tv zenders zijn mis je dus gewoon belangrijke stukken van je film...
Een monteur die komt installeren en zelf niet weet welke kabels hij moet aansluiten.
Klantenservice zegt dat nummerbehoud geregeld wordt, maar ook daar brengen ze niks van terecht.
De ene medewerker speelt de andere uit, en de stopwoorden zijn: U heeft pech, sorry meneer/mevrouw.
Nu noodgedwongen over naar andere provider, volgens medewerkster van klantenservice nog binnen de opzegtermijn, en toch moeten we de factuur betalen van ons jaarcontract zoals beschreven in de offerte!
Inderdaad een provider die geld binnen wil harken op een onbeschofte manier!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Neem GEEN Caiway!
Caiway …. in de praktijk één en al ellende.
Een monteur die komt installeren en zelf niet weet welke kabels hij moet aansluiten.
Klantenservice zegt dat nummerbehoud geregeld wordt, maar ook daar brengen ze niks van terecht.
De ene medewerker speelt de andere uit, en de stopwoorden zijn: U heeft pech, sorry meneer/mevrouw.
Nu noodgedwongen over naar andere provider, volgens medewerkster van klantenservice nog binnen de opzegtermijn, en toch moeten we de factuur betalen van ons jaarcontract zoals beschreven in de offerte!
Inderdaad een provider die geld binnen wil harken op een onbeschofte manier!
Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben.
Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek te missen en deze is nagestuurd. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik beroept op de installatie garantie.
Er werd gezegd dat de monteur niet geregeld kon worden omdat het te druk was in de regio Twente.
Na meerdere keren kabels en batterijen kopen en contact met de technische dienst was er nog niks opgelost en kon ik nog steeds geen tv kijken, ook de Humax heeft nooit gewerkt.
Om mensen zaken te laten kopen komt mijn inziens door studenten die op de helpdesk werken. Een goedkope manier van personeel maar zonder productkennis.
Omdat er geen keuze is ben ik na 3 jaar ellende overgestapt naar glasvezel vorige maand. Er werd mij verteld dat dit altijd moest werken.
Er is een monteur geweest en die heeft alles aangesloten. Het waren 3 mooie weken maar ook glasvezel werkt niet.
Ineens is mijn signaal weg. De student van de helpdesk kan mij wederom niet helpen. Alleen met een monteur van de Cogas kan langs komen.
Wanneer het aan de binnen installatie ligt (lees de apparatuur die Caiway mij gestuurd en aangesloten heeft) zijn de kosten van 40 euro voor mij.
Hier ga ik niet mee akkoord want je zal zien dat het apparatuur ligt en Caiway mij nog meer op kosten jaagt.
Kortom Caiway laat klanten in de kou staan. Het gaat ze alleen om geld binnen te harken en niet om de diensten te leveren waar je immers elke maand netjes de rekening voor voldoet.
Helaas worden andere aanbieders niet toegelaten en hebben zij een monopolie positie op de Almelose kabel.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
De verplichte overstap van Ziggo naar Caiway… En sindsdien een en al ellende.
Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben.
Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek te missen en deze is nagestuurd. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik beroept op de installatie garantie.
Er werd gezegd dat de monteur niet geregeld kon worden omdat het te druk was in de regio Twente.
Na meerdere keren kabels en batterijen kopen en contact met de technische dienst was er nog niks opgelost en kon ik nog steeds geen tv kijken, ook de Humax heeft nooit gewerkt.
Om mensen zaken te laten kopen komt mijn inziens door studenten die op de helpdesk werken. Een goedkope manier van personeel maar zonder productkennis.
Omdat er geen keuze is ben ik na 3 jaar ellende overgestapt naar glasvezel vorige maand. Er werd mij verteld dat dit altijd moest werken.
Er is een monteur geweest en die heeft alles aangesloten. Het waren 3 mooie weken maar ook glasvezel werkt niet.
Ineens is mijn signaal weg. De student van de helpdesk kan mij wederom niet helpen. Alleen met een monteur van de Cogas kan langs komen.
Wanneer het aan de binnen installatie ligt (lees de apparatuur die Caiway mij gestuurd en aangesloten heeft) zijn de kosten van 40 euro voor mij.
Hier ga ik niet mee akkoord want je zal zien dat het apparatuur ligt en Caiway mij nog meer op kosten jaagt.
Kortom Caiway laat klanten in de kou staan. Het gaat ze alleen om geld binnen te harken en niet om de diensten te leveren waar je immers elke maand netjes de rekening voor voldoet.
Helaas worden andere aanbieders niet toegelaten en hebben zij een monopolie positie op de Almelose kabel.
Ik kan sjonge jonge geen Netflix aflevering kijken zonder dat hij om de twee minuten 6 minuten moet bufferen. Heb nota bene glasvezel.. altijd klant geweest bij ziggo totdat ziggo niet meer leverde in Almelo. Snel overstappen naar KPN want nogmaals, Caiway.... dikke ruk
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Dikke ruk
Internet verbinding van Caiway is (excuus voor m’n taalgebruik) dikke ruk.
Ik kan sjonge jonge geen Netflix aflevering kijken zonder dat hij om de twee minuten 6 minuten moet bufferen. Heb nota bene glasvezel.. altijd klant geweest bij ziggo totdat ziggo niet meer leverde in Almelo. Snel overstappen naar KPN want nogmaals, Caiway.... dikke ruk
Door het bedrijf Cogas zijn wij verplicht over te stappen naar Caiway, volgens Cogas was dit zonder problemen te doen. dus zo gezegd zo gedaan.
Helaas komen wij van een hele koude kermis thuis.
Het eerste probleem was dat onze HD recorder het niet deed naar 3 weken geen tv te kunnen kijken kregen wij een kastje zonder recorder, dit was volgens Caiway netjes opgelost. Na meerdere telefoontjes en veel discussies kregen wij eindelijk onze HD recorder, die wij bij Cogas ook hadden.
Het eerste ontvangen kastje mochten wij zelfs houden voor het ongemak!
3 jaar later zagen wij een factuur waarop wij altijd betalen voor het kastje die wij eigenlijk nooit hebben gebruikt. toch maar even bellen Uiteraard weet Caiway nergens van. Na een uur bellen moesten wij het ''ongemak' kastje BINNEN 1 WEEK terug sturen en krijgen wij het te veel betaalde geld retour.
Oke daarmee akkoord gegaan en ons 'ongemak' kastje retour gestuurd binnen de gestelde tijd!
3 maand later krijgen wij een mailtje waarin staat dat het kastje niet is aangekomen en willen zij post-NL hiervan de schuld geven. Nu hebben wij het bonnetje en het kastje niet meer, dus kunnen nu gewoon door blijven betalen!!!!
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Er is altijd wel iets!
Het bedrijf Caiway,
Door het bedrijf Cogas zijn wij verplicht over te stappen naar Caiway, volgens Cogas was dit zonder problemen te doen. dus zo gezegd zo gedaan.
Helaas komen wij van een hele koude kermis thuis.
Het eerste probleem was dat onze HD recorder het niet deed naar 3 weken geen tv te kunnen kijken kregen wij een kastje zonder recorder, dit was volgens Caiway netjes opgelost. Na meerdere telefoontjes en veel discussies kregen wij eindelijk onze HD recorder, die wij bij Cogas ook hadden.
Het eerste ontvangen kastje mochten wij zelfs houden voor het ongemak!
3 jaar later zagen wij een factuur waarop wij altijd betalen voor het kastje die wij eigenlijk nooit hebben gebruikt. toch maar even bellen Uiteraard weet Caiway nergens van. Na een uur bellen moesten wij het ''ongemak' kastje BINNEN 1 WEEK terug sturen en krijgen wij het te veel betaalde geld retour.
Oke daarmee akkoord gegaan en ons 'ongemak' kastje retour gestuurd binnen de gestelde tijd!
3 maand later krijgen wij een mailtje waarin staat dat het kastje niet is aangekomen en willen zij post-NL hiervan de schuld geven. Nu hebben wij het bonnetje en het kastje niet meer, dus kunnen nu gewoon door blijven betalen!!!!
Ook met de nieuwe AVG privacywet nemen ze het niet zo nauw. Nadat ik mij had geïdentificeerd als persoon A en aangaf dat ik een product had gekregen van een vriend van me, gaven ze mij plotseling al zijn adres gegevens, klantnummer en hebben zij zelfs zijn pincode van de tvtuner gereset zonder dat de eigenaar hiervan toestemming had gegeven en hiervan op de hoogte was. Voor hetzelfde geldt doet een wild vreemde dit en kan dmv al deze gegevens producten bestellen en opzeggen. Ongehoord maar voor Caiway schijnbaar heel normaal aan hun reactie te merken. Ben er helemaal klaar mee, slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Nooit klant worden hier, tenzij je wilt worden opgelicht.
Wil je worden opgelicht, wordt dan klant van Caiway
Zeer slecht bedrijf waarbij ze het woord service niet snappen. Om je klant te krijgen beloven ze vele mogelijkheden die nadat het contract in is gegaan onjuist zijn. Ofwel ze leveren niet de diensten die ze je hebben toegezegd. Dit is overigens voor Caiway geen reden om het contract te ontbinden. Beloftes dat je binnen een bepaalde tijd wordt teruggebeld komen ze ook niet na en bel je te vaak dan krijg je te horen dat de afdeling je niet wilt spreken en verbreken ze onbeschoft de verbinding.
Ook met de nieuwe AVG privacywet nemen ze het niet zo nauw. Nadat ik mij had geïdentificeerd als persoon A en aangaf dat ik een product had gekregen van een vriend van me, gaven ze mij plotseling al zijn adres gegevens, klantnummer en hebben zij zelfs zijn pincode van de tvtuner gereset zonder dat de eigenaar hiervan toestemming had gegeven en hiervan op de hoogte was. Voor hetzelfde geldt doet een wild vreemde dit en kan dmv al deze gegevens producten bestellen en opzeggen. Ongehoord maar voor Caiway schijnbaar heel normaal aan hun reactie te merken. Ben er helemaal klaar mee, slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Nooit klant worden hier, tenzij je wilt worden opgelicht.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Bedroevende klanten service
Slechte klanten service, helaas kan ik geen andere aanbieder nemen kan nie wachten tot de kabel markt open gaat
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Onbegrijpelijk gedrag van Caiway
We wonen in een wijk binnen de bebouwde kom waar nog geen glasvezelkabel ligt. De glasvezel 'aanlegger' is bereid een aanlegproject te starten als er meer dan 30% van de bewoners wil meedoen. Nu wil ik best het initiatief nemen, maar dan heb ik wel informatie nodig van de toekomstige 'provider' welke pakketten beschikbaar komen tegen -ongeveer- welke kosten. En wat schets mijn verbazing: Caiway wil deze informatie NIET geven!! Het argument: "Op uw adres is geen glasvezel kabel, dus we kunnen u niet helpen". Hier dus kip-en-ei: er is informatie van Caiway nodig om glasvezelkabel te kunnen laten aanleggen, maar die komt er niet omdat er geen glasvezelkabel ligt. Ik ben dus zéér teleurgesteld in Caiway, vind hun opstelling onbegrijpelijk en ben behoorlijk boos.
Verhaal weer uitgelegd. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is, ik zal even kijken. Oh u hebt een abonnement zonder telefonie, dan kunt u zich inderdaad niet aanmelden voor een vaste telefoonlijn. ". Grrrr.. Als ik een abonnement met telefonie had, dan had ik niet gevraagd om een telefoonlijn. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is. Het enige alternatief is dat u een glasvezelpakket neemt met telefonie, maar dat is wel iets duurder en dat kan wel twee weken duren, oh dat vind u te lang duren, zei ik twee weken? Ja, dat is officieel, maar meestal is het wel binnen vijf dagen"
-Slecht opgeleid personeel, ze kennen alleen de standaardzin "ik begrijp dat het vervelend is"
-Soms abnormaal lange wachttijden (er zijn nog vier wachtenden voor u)
- Waarom kan je geen vaste lijn bij een kabelpakket krijgen? En waarom weten je medewerkers dat niet?
-Duur
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Slechte klantenservice
Aanvraag gedaan voor vaste telefonie. Eerst tien minuten in de wacht, daarna zei de medewerker dat binnen drie werkdagen zou zijn geregeld en dat dan de telefoon kon worden aangesloten. Na een week nog steeds geen kiestoon. Gebeld naar Caiway. Verhaal uitgelegd. "ja meneer we hebben u wel aangemeld maar u moet u zelf ook nog aanmelden, wacht even ik verbind u wel even door". (Grrr) "(Nou meneer, ja ik begrijp dat het vervelend is dat dat niet is gezegd, maar ik geef u uw klantnummer en wachtwoord dan kunt u via mijncaiway uzelf aanmelden, nee dat kunnen we zelf niet doen, we begrijpen dat het vervelend is". Nou, zelf maar ingelogd, maar ik kon me daar niet aanmelden voor telefonie. De volgende dag weer gebeld. Nu kreeg ik de melding dat omdat ik vaker had gebeld ik werd doorgeschakeld naar een kernteam.
Verhaal weer uitgelegd. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is, ik zal even kijken. Oh u hebt een abonnement zonder telefonie, dan kunt u zich inderdaad niet aanmelden voor een vaste telefoonlijn. ". Grrrr.. Als ik een abonnement met telefonie had, dan had ik niet gevraagd om een telefoonlijn. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is. Het enige alternatief is dat u een glasvezelpakket neemt met telefonie, maar dat is wel iets duurder en dat kan wel twee weken duren, oh dat vind u te lang duren, zei ik twee weken? Ja, dat is officieel, maar meestal is het wel binnen vijf dagen"
-Slecht opgeleid personeel, ze kennen alleen de standaardzin "ik begrijp dat het vervelend is"
-Soms abnormaal lange wachttijden (er zijn nog vier wachtenden voor u)
- Waarom kan je geen vaste lijn bij een kabelpakket krijgen? En waarom weten je medewerkers dat niet?
-Duur
- Installatie is prima verlopen en tevens zelf gemakkelijk te installeren.
- Het internet werkt ook prima, en is zeer snel en stabiel (mits een eigen router achter het modem is geïnstalleerd).
Minpunten:
- Multiscreen TV werkt NIET op 4G voor leden welke geen digitale televisiediensten afnemen van Caiway, terwijl je voor het goedkoopste pakket al 50 euro per maand betaald.
- Multiscreen TV voor desktop werkt ALLEEN OP Windows/MacOS, met Internet Explorer (Outdated, zeer onveilig) of Safari (Mac Only). Als je dus een ander OS als bijv. Linux gebruikt, of een andere browser dan bovengenoemd (In verband met veiligheid of een afwijkend OS) kun je gewoon GÉÉN gebruik maken van TV kijken op je Desktop PC. Dit is een euvel dat al JAREN speelt. Caiway weigert echter om hun systemen aan te passen naar de wensen van de klant en blijft vervolgens gewoon lekker hun zakken vullen.
- Klantenservice is ZEER slecht, en met Caiway als rechtmatig eigenaar van het glasnetwerk in onze regio is het onmogelijk om over te stappen naar een ISP welke betere diensten levert.
- Online hulp is verouderd en in veel gevallen niet eens op te zoeken, vanwege 404 errors als respons. Dit speelt al zeer lange tijd.
- Besluit je wel de onveilige route te nemen op een Windows systeem met Internet Explorer, is het maar hopen dat je binnen 50 kliks op de inlogpagina doorkomt naar de pagina waarop de player toegankelijk is. Daarbij is het nog hopen dat IE niet crasht door de zwaar verouderde plugin.
Bovengenoemde feiten zijn in mijn optiek al enkele aanwijzingen dat Caiway hun belang niet bij de klanten legt, maar in de eigen portemonnee. Zodra het glasnetwerk hier vrij gegeven wordt ben ik hier pleite!
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Schandalig duur, ongelooflijk slecht!
Pluspunten:
- Installatie is prima verlopen en tevens zelf gemakkelijk te installeren.
- Het internet werkt ook prima, en is zeer snel en stabiel (mits een eigen router achter het modem is geïnstalleerd).
Minpunten:
- Multiscreen TV werkt NIET op 4G voor leden welke geen digitale televisiediensten afnemen van Caiway, terwijl je voor het goedkoopste pakket al 50 euro per maand betaald.
- Multiscreen TV voor desktop werkt ALLEEN OP Windows/MacOS, met Internet Explorer (Outdated, zeer onveilig) of Safari (Mac Only). Als je dus een ander OS als bijv. Linux gebruikt, of een andere browser dan bovengenoemd (In verband met veiligheid of een afwijkend OS) kun je gewoon GÉÉN gebruik maken van TV kijken op je Desktop PC. Dit is een euvel dat al JAREN speelt. Caiway weigert echter om hun systemen aan te passen naar de wensen van de klant en blijft vervolgens gewoon lekker hun zakken vullen.
- Klantenservice is ZEER slecht, en met Caiway als rechtmatig eigenaar van het glasnetwerk in onze regio is het onmogelijk om over te stappen naar een ISP welke betere diensten levert.
- Online hulp is verouderd en in veel gevallen niet eens op te zoeken, vanwege 404 errors als respons. Dit speelt al zeer lange tijd.
- Besluit je wel de onveilige route te nemen op een Windows systeem met Internet Explorer, is het maar hopen dat je binnen 50 kliks op de inlogpagina doorkomt naar de pagina waarop de player toegankelijk is. Daarbij is het nog hopen dat IE niet crasht door de zwaar verouderde plugin.
Bovengenoemde feiten zijn in mijn optiek al enkele aanwijzingen dat Caiway hun belang niet bij de klanten legt, maar in de eigen portemonnee. Zodra het glasnetwerk hier vrij gegeven wordt ben ik hier pleite!
Gemiddelde score | 5.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Helpdesk
De helpdesk functioneert gewoon NIET. Na installatie heeft hun monteur de coaxkabel gebruikt als trekdraad om twee kabels door te voeren en daarna deze coaxkabel verwijderd waardoor ik nu in de woonkamer geen radio kan luistern. Nu al vier dagen steeds telefonisch in de weer om het te laten herstellen, maar steeds weer aan het lijntje gehouden en de schuld neergelegd bij Guidion, het bedrijf dat voor hen de installaties uitvoert. Gewoon schandalig!
De eerste keer had ik een vriendelijke jongen aan de lijn die mij prettig te woord stond.
Ik moest terug bellen omdat iets nog niet werkte en kreeg een ongeduldige knul aan de lijn die mij uiteinde het advies gaf een vriend of collega te vragen om te helpen.
Verbijsterd dat hij bij de helpdesk werkt
Schokkend advies
Ik belde de helpdesk vanmorgen twee keer.
De eerste keer had ik een vriendelijke jongen aan de lijn die mij prettig te woord stond.
Ik moest terug bellen omdat iets nog niet werkte en kreeg een ongeduldige knul aan de lijn die mij uiteinde het advies gaf een vriend of collega te vragen om te helpen.
Verbijsterd dat hij bij de helpdesk werkt
Er wordt een kabelbreuk geconstateerd.
Een week verder en er is nog geen enkele voortgang.
2 weken geen tv, internet en telefoon!
Helpdesk verwijst naar nieuwe eigenaar van Caiway. Ook wordt er naar de gemeente verwezen. Daarnaast naar de ‘net beheerder’.
Caiway zelf blinkt uit in ‘stilte’
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Belabberde aanpak storing
Storing gemeld, het duurt een week om een monteur aan huis te krijgen
Er wordt een kabelbreuk geconstateerd.
Een week verder en er is nog geen enkele voortgang.
2 weken geen tv, internet en telefoon!
Helpdesk verwijst naar nieuwe eigenaar van Caiway. Ook wordt er naar de gemeente verwezen. Daarnaast naar de ‘net beheerder’.
Caiway zelf blinkt uit in ‘stilte’
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Caiway
Ik ben overgestapt met alleen internet abonnement van kpn naar Caiway,wat een snelheid.Caiway garandeert internet snelheid van 150MB,maar krijg meer snelheid dan normaal.Zelfs mijn smartphone wordt gek van die hoge snelheid ((PC ook).Helpdesk is heel goed.Al met al supertevreden klant.Complimenten voor Caiway.
Dit kan toch niet? Zo ga je niet met (nieuwe) klanten om!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Nieuwe klant
Vorige week donderdag klant geworden bij Caiway na onze verhuizing. Is al Caiway aansluiting in ons huis, zaterdag pakket ontvangen en gisteren zou het werken. Telefonisch met helpdesk geconstateerd dat de modem niet werkt en dat er een monteur moet komen. Gistermiddag toegezegd dat er op vrijdag een monteur zou komen, vanmiddag wordt er gewoon gezegd dat ze helemaal vol zitten en het volgende week dinsdag wordt. Als ik leidinggevende wil spreken kan dit niet, en als we er niet uitkomen willen ze het gesprek beëindigen.
Dit kan toch niet? Zo ga je niet met (nieuwe) klanten om!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
0 kwaliteit 0 service
Als je een keuze tussen providers hebt, kies dan niet voor Caiway! Inmiddels wachten we al twee weken op het opsturen van een modem nadat deze door schuld van Caiway kapot is gegaan. In deze tijd hebben wij geen telefonie, internet en digitale televisie. Omdat we alleen nog wel analoge televisie hebben vindt Caiway dat we geen recht op compensatie hebben. Vreselijk bedrijf!
Heel vaak en veel storingen en als hij het doet valt ie zo weer uit en als hij het eindelijk een keer goed doet kan ik maar net Google opzoeken
Het enige wat goed is,is tv.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
Zelf Free WiFi spots in het buitenland werken beter
De WiFi is echt superslecht!
Heel vaak en veel storingen en als hij het doet valt ie zo weer uit en als hij het eindelijk een keer goed doet kan ik maar net Google opzoeken
Het enige wat goed is,is tv.
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Zoveelste storing met Caiway internet
Vandaag voor de zoveelste keer om de haverklap storing met internet in Schiedam. Vorige week ook al diverse keren. De kosten elders (op mijn mobiel o.a.) lopen inmiddels weer de spuigaten uit. Wanneer komt Caiway met een oplossing hiervoor en tegemoetkoming in mijn onkosten?
Overstapservice
Teleurstellend dat caiway niet meedoet met overstapservice zoals de meeste andere providers. Ik ga verhuizen naar een regio waar geen caiway is, dus hoef ik ook niet een afweging te maken of ik bij caiway wil blijven. Dit zou voor mij een reden zijn om over te stappen. Klantje pesten of machtsmisbruik? Zeker in Uithoorn waar nauwelijks alternatieven zijn. Gelukkig geeft mijn nieuwe woonplaats meer opties.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Caiway: de meest waardeloze maatschappij die er is in Nederland
na tig telefoongesprekken en slechte behandeling + het niet nakomen van de verplichtingen en toezeggingen van Caiway, wil ik er heel graag vanaf, maar: wat er niet bij verteld is: je zit 1 jaar vast aan zo'n het contract.
Ik twijfelde enorm of ik wel naar Caiway moest overstappen gezien de slechte ervaringen met de klantenservice. Maar bij het bekijken van de website (heel compleet en met veel info) en de mogelijkheden van de klantenservice ben ik een chat gestart met een medewerker. Een super fijn gesprek, hij hielp mij enorm goed en dacht met mij mee. Een dikke 10!
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Super goed geholpen!
Normaal schrijf ik nooit wat op deze websites, maar ik gebruik ze wel bij het oriënteren. En aangezien mijn ervaring heel anders is dan wat ik lees hieronder wilde ik toch even mijn mening geven.
Ik twijfelde enorm of ik wel naar Caiway moest overstappen gezien de slechte ervaringen met de klantenservice. Maar bij het bekijken van de website (heel compleet en met veel info) en de mogelijkheden van de klantenservice ben ik een chat gestart met een medewerker. Een super fijn gesprek, hij hielp mij enorm goed en dacht met mij mee. Een dikke 10!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slechte ervaring
Zeer slechte ervaringen, om internet te kunnen installeren heb je een router nodig, deze wordt niet standaard meegeleverd maar moet je eerst bestellen (50 euro bovenop je abonnement!) maar voor je de router kunt bestellen moet je het installatieproces doorlopen (aanmeldingsprocedure). Dus een router via Bol.com besteld, telefonisch de router van caiway afbesteld maar kon door allerlei onzin niet gedaan worden. Router 2 weken later ontvangen en weer terug gestuurd. Maand later zie ik diezelfde router weer op mijn factuur staan. Bellen en na aandringen van mijn kant word het bedrag over 2 a 4 weken terug gestort. Dit moet ik dan eerst nog maar zien. Op de website staat per maand opzegbaar. Ik zit er dus nog 10 maanden aan vast. Bij de abonnementsprijs zoals vermeld op de site komt ook nog de BTW, 21%, staat ook niet vermeld. In mijn boek riekt dit naar oplichting.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte internet
Ik ben nog geen 3 seconden een YouTube filmpje aan het bekijken. En de wifi is al weer weg gevallen. Het is echt een hele slechte wifi.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Caiway heeft Slechte service!!
ik ben al ruimte tijd klant bij caiway, normaal gaat de betaling via de automatische incasso altijd van mijn rekening, door een onbekende reden is de de afgelopen 2 maanden niet gebeurd, en je raad het niet de eerste brief wat ik krijg van caiway is 80 euro erbij van afsluitkosten. en mijn pakket is per direct afgesloten zonder enige eerder aankondiging. ik heb gebeld met ze en de situatie uitgelegd dat ik geen brief heb gehad hierover, ze hebben gezegd niets te kunnen doen voor mij , "ja sorry daar kunnen we niets aan doen was het antwoord" ik had aangegeven meteen de kosten te willen betalen behalve sluitingskosten, daar zijn ze niet mee akkoord gegaan, en al zou ik alles betaald hebben dan zal de verbinding pas over enkele werkdagen open gaan, je kan met hun niets regelen,ze willen alleen snel geld zien.. dus weet met wie je zaken doet. ik zal mijn abonnement direct opzeggen, met zulke bedrijven doe ik liever geen zaken, verbinding was ook al niet goed, viel soms uit.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Instelling tv van analoog naar digitaal
Dinsdag 28 maart Caiway gebeld, ik had problemen met het omzetten van analoog naar digitaal, met het nieuwe zenderpakket. Heel correct zijn we geholpen, ik belde om 10.15 uur en kreeg als antwoord, vanmiddag tussen 13.00 en 17.00 uur zijn we bij u. Om 13.05 ging de bel en wie stond er aan de deur. Monteur Rob van Caiway. Wat een goede service. Bedankt Caiway.
Alleen de communicatie van de Caiway zou een stuk beter kunnen.
Vaak zijn antwoorden niet op de website te vinden en als ik dan bel is het antwoord snel te geven.
Gemiddelde score | 8.6 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Over het algemeen tevreden
Ik ben al jaren klant en ben over het algemeen tevreden.
Alleen de communicatie van de Caiway zou een stuk beter kunnen.
Vaak zijn antwoorden niet op de website te vinden en als ik dan bel is het antwoord snel te geven.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Laat oude mensen in de kou staan en komt afspraken niet na
Onbeleefd, ongeïnteresseerd en opdringerig. Willen niks uitzoeken. Proberen mijn moeder van 89 een internetabonnement af te laten sluiten terwijl afspraak is een geruisloze en gelijkwaardige overgang van alleen telefoon en tv. Bah wat een slecht bedrijf.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geen coax, extra betalen
In onze nieuwbouwwoning is geen coax beschikbaar. Dit betekend dat je op maximaal twee TV’s te kan kijken i.p.v. meer(dere) TV’s. Ook is er alleen interactieve TV beschikbaar via glas een gevolg hiervan is dat er verplicht een tweede decoder moet worden gehuurd om ook daadwerkelijk TV te kunnen kijken op de tweede TV, a 5 euro per maand.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht bedrijf
Vreselijk bedrijf en oplichters!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet aan beginnen
Kansloos bedrijf, afspraken worden niet nagekomen. Technische ondersteuning is waardeloos.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Kan niet slechter
Heb de laatste tijd steeds meer problemen met ''Caiway'' Heb het opgezocht en zag dat een hele hoop mensen ook dezelfde problemen hebben. Als ik wil gamen dan stopt hij er steeds mee, ook probeer ik met mensen te praten en lijkt het net alsof ik in een storm ben beland. Heb opgezocht wat de normale ''MS'' en ''Packet Loss'' moet zijn, Ms zou normaal tussen de 5-15 moeten zitten. Hier is het dus tussen de 900-2000 HEEL erg slecht dus. Packet Loss zou altijd 0.00% moeten zijn alhoewel hij hier op de 22% licht. Totaal niet tevreden mee dus. Meteen overstappen en nooit aan beginnen aan Caiway. De mbps download en upload snelheid zijn ook zo sloom als internet van de Mac Donalds. Totaal niet tevreden met dit dus, en dan beweren ze ook nog dat ze glasvezel hebben aangelegd. Nou niet dus merk er helemaal niets van en sindsdien alleen maar meer last gehad.
Gemiddelde score | 2.4 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht
Ik ben niet tevreden met de wifi, zeer zeer slecht, 13 mbps download snelheid en 4 mbps upload snelheid, zeer vervelend
In de afgelopen maanden heb ik veel problemen gehad met caiway en hun diensten. Er is altijd wat met hun service. Internet werkt niet goed. Je krijgt een router van hen die niet goed werkt en heeft echt slecht bereik. De verbinding valt steeds uit. Je moet de router elke keer aan en uitzetten.
Met de televisie abonnement is het net zo erg. Die toon kastjes werken goed voor een paar maanden, dan beginnen ze gek te doen. Dus elke paar maanden moet je een nieuw kastje bestellen en de oude terugsturen.
Nu kom ik bij de prijzen. Elke paar maanden komen ze met nieuwe tarieven en alles wordt bij hen duurder, terwijl de service slechter wordt.
Ik vind het echt een oplichterij.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Service van Caiway
Hoi allemaal,
In de afgelopen maanden heb ik veel problemen gehad met caiway en hun diensten. Er is altijd wat met hun service. Internet werkt niet goed. Je krijgt een router van hen die niet goed werkt en heeft echt slecht bereik. De verbinding valt steeds uit. Je moet de router elke keer aan en uitzetten.
Met de televisie abonnement is het net zo erg. Die toon kastjes werken goed voor een paar maanden, dan beginnen ze gek te doen. Dus elke paar maanden moet je een nieuw kastje bestellen en de oude terugsturen.
Nu kom ik bij de prijzen. Elke paar maanden komen ze met nieuwe tarieven en alles wordt bij hen duurder, terwijl de service slechter wordt.
Ik vind het echt een oplichterij.
De klanteservice heb geen idee waar klanten over praten, ondanks meerdere contacten heb ik keer op keer een slechte ervaring met de klanteservice.
Ik stap dan ook over naar een meer klantgerichte en kwalitatieve provider
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Weer slechte service
Kwaliteit en stabiliteit van producten hier zijn ver onder de maat.
De klanteservice heb geen idee waar klanten over praten, ondanks meerdere contacten heb ik keer op keer een slechte ervaring met de klanteservice.
Ik stap dan ook over naar een meer klantgerichte en kwalitatieve provider
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
tijd voor een nieuw contract met een andere modem leverancier!
Caiway heeft een contract met Sitecom voor zijn routers. Dit werkt ze echt tegen. standaard krijg je de N300 van sitecom, bij mij is inmiddels de 2e al overleden. want als je veel wifi gebruikt gaat t ding gewoon stuk. lees met veel devices tegelijk en gamen op de lan poorten. als je dan vraagt om een ander beter modem dan kan dat niet. of je krijgt je geld terug en dan mag je zelf een goede router kopen. op zich is dat dan wel fijn maar jongens, als jullie glasvezel leveren met een behoorlijk bandbreedte, dan is er vast wel iemand op het hoofdkantoor die kan bedenken dat die bandbreedte gebruikt gaat worden? kortom, caiway ga eens een fatsoenlijk modem leveren aan jullie klanten. nu ga ik er zelf maar 1 kopen, maar ja CAIWAY had er bij mij beter op gestaan als ze zelf hun probleem hadden opgelost. nu mag ik dat zelf doen. nu ben ik zelf ict-er maar wat als je wat ouder bent of geen technische kennis hebt?
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Werkelijke misbruikers bij Caiway. Mijn oma had hier een alles in 1 HD pakket besteld met via glasvezel. Haar huis is verbonden met glasvezel. Echter ze had nog geen interactieve HD tv en dit was ook volgens Caiway niet mogelijk 'omdat er geen glasvezel is'. Horen oma en ik vervolgens in een elektronica zaakje dat Caiway geen contract heeft met het glasvezelkabel bedrijf, KPN bijvoorbeeld wel. Bel ik Caiway vervolgens (precies 2 weken na aanvraag van alles in 1 HD pakket) op, om abonnement op te zeggen. Eerste vrouw aan de telefoon zei dat de twee weken opzegtermijn al om waren, zei ik nee: dit is niet zo, ging ze de dagen natellen en kwam tot de conclusie dat de twee weken inderdaad nog niet voorbij waren. Na doorverbinden kreeg ik de volgende mevrouw aan de telefoon, en na uitleg van mijn verhaal dat mijn oma graag interactieve HD tv wil en omdat dit niet mogelijk is, ik hierbij het abonnement opzeg, zegt mevrouw: Weet u het zeker, want oude mensen weten toch niet hoe het werkt en gebruiken interactieve tv vaak niet. Nou, ik wist even niet wat te zeggen....... We bestellen zo'n pakket met interactieve HD tv voor haar omdat zij HD wil en wil kunnen pauzeren tijdens tv kijken!! Caiway weet dat ze dit niet kunnen leveren!! En toch verkopen ze het!! ''''Ja oude mensen gebruiken het toch niet''''..... Wat een dieven, oplichters, te asociaal voor woorden!!
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Ben een zeer tevreden Caiway klant, in al die jaren heeft mijn internet prima gewerkt en altijd een fantastisch stabiele verbinding gehad. Van collega's hoor ik niks anders als het opnieuw opstarten van modems en netwerk werkzaamheden! Het internet moet gewoon altijd werken, mijn goedkope en simpele basis abonnement gaf me een snelheid van 100up en 100 down, die gewoon altijd ruim werd gehaald. Nu moet ik verhuizen en Caiway is niet beschikbaar in mijn gebied. Toen ik de helpdesk belde om te vertellen dat ik erg tevreden was en vroeg of Caiway ook in mijn gebied beschikbaar zou komen, gaf ze aan dat hiervoor eerst het kabelgebied vrijgegeven moest worden. Wel bood ze mij een bloemenbon aan omdat ze mijn reactie zo graag hoorde. Kijk, dat is nu mijn provider!
Ik ben inmiddels al meer dan 7 jaar klant bij Caiway, klant is in deze niet eens de goede benaming, maar meer een Caiway-slaaf. Maar in die 7 jaar zijn er alleen maar dieptepunten geweest. Ik hoop dat diverse consumentenorganisaties eens actie gaan ondernemen tegen deze oplichters. Caiway is gewoon een criminele organisatie die nooit aangepakt wordt, ondanks de legio aan klachten op fora, websites en consumenten sites.
Mensen vragen ons zo vaak, waarom ga je dan niet ergens anders heen... En daar zit het probleem (en het probleem in heel Nederland). Je hebt geen keus c.q. alternatief! Kabel en glasvezel is één grote monopolie, derhalve is er geen concurrentie (mogelijk). Dus heb je alleen als alternatief een DSL lijntje. Uiteraard is dit geen optie als je te ver van de centrale woont. Ook is de kwaliteit ronduit slecht vaak. Dus nee, dat is absoluut geen alternatief.
En als je vaak genoeg zeurt tegen Caiway, dan kopen ze je af met 2, 3 of 6 maanden gratis internet en televisie. Dit zegt ook al genoeg, maar dit gebeurt alleen als je blijft klagen.
Ik ga binnenkort eindelijk verhuizen naar een regio zonder Caiway! Godzijdank zijn we eindelijk verlost van Caiway!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt als Caiway!
Zoals al vele voor mij hier hebben gemeld, Caiway is gewoon één groot dramatisch bedrijf. Klanten worden totaal niet gewaardeerd, producten (zoals televisie, internet en dergelijke) zijn dramatisch slecht en ga zo maar verder.
Ik ben inmiddels al meer dan 7 jaar klant bij Caiway, klant is in deze niet eens de goede benaming, maar meer een Caiway-slaaf. Maar in die 7 jaar zijn er alleen maar dieptepunten geweest. Ik hoop dat diverse consumentenorganisaties eens actie gaan ondernemen tegen deze oplichters. Caiway is gewoon een criminele organisatie die nooit aangepakt wordt, ondanks de legio aan klachten op fora, websites en consumenten sites.
Mensen vragen ons zo vaak, waarom ga je dan niet ergens anders heen... En daar zit het probleem (en het probleem in heel Nederland). Je hebt geen keus c.q. alternatief! Kabel en glasvezel is één grote monopolie, derhalve is er geen concurrentie (mogelijk). Dus heb je alleen als alternatief een DSL lijntje. Uiteraard is dit geen optie als je te ver van de centrale woont. Ook is de kwaliteit ronduit slecht vaak. Dus nee, dat is absoluut geen alternatief.
En als je vaak genoeg zeurt tegen Caiway, dan kopen ze je af met 2, 3 of 6 maanden gratis internet en televisie. Dit zegt ook al genoeg, maar dit gebeurt alleen als je blijft klagen.
Ik ga binnenkort eindelijk verhuizen naar een regio zonder Caiway! Godzijdank zijn we eindelijk verlost van Caiway!