Caiway ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.pngSinds kort ben ik overgestapt naar XS4ALL, sindsdien totaal geen problemen meer. Heb werkende Internet, Telefonie en Tv. Klantenservice bij XS4ALL daar kan Caiway nog wat van leren! Mensen denk goed na voor je voor Caiway kiest, ze maken het mooier dan dat het in werkelijk is.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Caiway Waardeloos
Heb 2 jaar bij Caiway gezeten, 2 jaar lang wekelijks ellende! Internet, telefoon en tv die wel een paar keer per week uit viel. Onder het tv kijken gaat de tv spontaan uit en aan. Internetverbinding valt regelmatig uit, telefonisch niet bereikbaar, tijdens telefoongesprek valt de verbinding weg en ben je daarna niet meer bereikbaar. Als je klantenservice belt ligt het nooit aan hun, maar aan de apparatuur en de klant zelf!
Sinds kort ben ik overgestapt naar XS4ALL, sindsdien totaal geen problemen meer. Heb werkende Internet, Telefonie en Tv. Klantenservice bij XS4ALL daar kan Caiway nog wat van leren! Mensen denk goed na voor je voor Caiway kiest, ze maken het mooier dan dat het in werkelijk is.
Zodra er zich bij mij nog slechts 3 extra mensen melden met vergelijkbare klachten start ik de gerechtelijke procedure tegen Caiway, waarbij ik o.a. onmiddellijke restitutie van alle abonnements- gelden eis, schade vergoeding voor alle uren dat ik thuis niet kon werken en extra kosten moest maken vanwege of niet werkende verbinding of traag werkende verbinding ( ik MOET snelheid hebben ivm video). Velen hebben zich al gemeld, met net iets meer hebben we volgens de advocaat 99% kans van slagen.
Zeg nog niet op, maar meldt u aub even. We gaan zorgen dat caiway z.s.m. wordt overgenomen door een echte glasvezel exploitant die wel verstand van zaken heeft en dat ook in praktijk brengt!
Caiway = Oplichting
Wij kwamen in 2011 in Krimpen a/d IJssel wonen en ik zocht de snelst mogelijke internet verbinding vanwege mijn werk als zzp vanuit huis. Caiway kon op mijn adres 90 mb/sec aanbieden up & down. Een totaal pakket was dan het goedkoopst, rond 90,-/maand. Komende vanuit R'dam met destijds een echt snelle UPC verbinding werd het direct afzien. In week 1 haperde de gehele verbinding al en werd er nooit een hogere snelheid gehaald dan max. 75 mb/sec. De snelheid kon ik mee leven zolang het werkte. TV signaal viel echter ook regelmatig gewoon uit. Ik bleef bellen en altijd werd me een ingewikkeld verhaal verteld waardoor moest blijken dat het hoe dan ook niet aan caiway zou liggen en/of er werd verbetering op korte termijn beloofd. Na ruim 1 jaar was er niets opgelost, laat staan verbeterd. Omdat men kennelijk inzag dat dit tot massale opzegging door klanten zou leiden, halveerde men het abonnementsgeld voor hetzelfde pakket naar ong. 47,-. Toen verschenen er op de website van caiway allemaal hele snelle pakketten, op mijn adres zou nu dan 100 mb/sec mogelijk zijn, ik haalde echter nu rond de 60 mb/sec. TV storingen namen iets af, maar bleven wel aanwezig. Nu zijn we 4 jaar (!!!) verder en heb ik steeds meer last van trage verbinding die nooit meer boven de 52 mb/sec uitkomt. Tegen beter weten in, toch maar weer eens caiway gebeld. Na het overbekende telefoonspelletje met de voorgeprogrammeerde medewerker weer te hebben meegespeeld (het is uw router, u moet die andere speedtest doen, u moet een nieuwe computer, het ligt aan uw anti virus software, onze ervaring is het dan het meestal aan de klant ligt, u moet met een nieuwe pc of laptop direct op het glasvezel modem met een max 50 cm kabel enz enz enz) en al zijn opgedragen tests voor de pakweg 35 ste keer te hebben uitgevoerd, zag hij dit keer toch geen andere mogelijkheid een monteur te gaan sturen. Zou de monteur ontdekken dat het toch niet aan caiway ligt, dan moest ik alle kosten zelf betalen incl. voorrijden enz. Alle mogelijke tests via de telefoon opgedragen, wezen namelijk wederom uit dat de max. snelheid up/down nooit boven 52 mb/sec uitkomt. Een week eerder probeer ik nog in te loggen in 'mijn caiway' in het klanten gedeelte om eens te zien of ik geen snellere verbinding kon bestellen. Via postcode en huisnummer kan ik nu namelijk maar liefst 500 mb/sec bestellen! Wauw, vooruitgang in het zwarte kousen dorp! Afijn, de afspraak met de monteur was gemaakt na ong. 45 min aan de telefoon op eigen kosten te hebben gehangen. ( mobiel want caiway werkte weer niet). Even kreeg ik het gevoel dat er nu toch iets zou gaan verbeteren. De monteur zou waarschijnlijk een nieuw modem gaan plaatsen waardoor er eindelijk fatsoenlijk online gewerkt kan gaan worden. Wat schetst mijn verbazing als ik 10 minuten na het ophangen wordt teruggebeld door de zelfde medewerker van caiway. De mededeling kwam hier op neer: 'ik heb nog even overleg intern en ben er uit! Op uw adres is het nooit mogelijk geweest een internet verbinding te leveren sneller dan 50 mb/sec dus vandaar dan u via alle tests netjes op 52 mb/sec uitkomt. Het ligt dus niet aan caiway, integendeel het werkt perfect! Uiteraard heb ik de afspraak direct voor u geannuleerd. Kan ik verder nog iets voor u doen of was dat het? Een prettige dag verder.'
Zodra er zich bij mij nog slechts 3 extra mensen melden met vergelijkbare klachten start ik de gerechtelijke procedure tegen Caiway, waarbij ik o.a. onmiddellijke restitutie van alle abonnements- gelden eis, schade vergoeding voor alle uren dat ik thuis niet kon werken en extra kosten moest maken vanwege of niet werkende verbinding of traag werkende verbinding ( ik MOET snelheid hebben ivm video). Velen hebben zich al gemeld, met net iets meer hebben we volgens de advocaat 99% kans van slagen.
Zeg nog niet op, maar meldt u aub even. We gaan zorgen dat caiway z.s.m. wordt overgenomen door een echte glasvezel exploitant die wel verstand van zaken heeft en dat ook in praktijk brengt!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Slecht WiFi bereik
Het is zeer spijtig dat de heren bij Cogas, om het geld (de winst) natuurlijk, zijn overgestapt naar verplicht glasvezel. Nu zit ik opgescheept met Caiway. De vaste (lijn) computer gaat nog wel, maar WiFi is ronduit slecht. Of het ligt aan de router of wat dan ook, ik kom geen steek verder met de helpdesk van Caiway wat er ook al allemaal is ondernomen. Daarnaast hebben ze bij het overzetten van het telefoonnummer vergeten het vaste nummer te converteren dus een ander nummer nu en de televisie geeft af en toe zender programmeer fouten. Ik had bij Ziggo een perfecte verbinding en ben nu dus door Cogas opgescheept met een incompetent bedrijf. Nog even en dan is het December en kan ik over, maar ik ga wel van het Cogas netwerk af. Wordt KPN of zoiets gewoon heel erg jammer.
Gemiddelde score | 2.4 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Deze provider heeft geen bestaansrecht!
Internet en telefoonverbinding die een paar keer per week wegvallen; soms uren lang! De kwaliteit is in dit laatste jaar zo drastisch teruggelopen dat wij genoodzaakt zijn om naar een andere provider over te stappen, een advies: ga nooit in zee met dit wanstaltig slechte bedrijf!
Nooit maar dan ook nooit klant worden bij deze oplichters.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Genaaid door Caiway
Ik voel me zwaar genaaid door Caiway. Ik dacht een leuk all-in abonnement te hebben afgesloten, maar kom van een koude kermis thuis. Kosten rijzen de pan uit (bellan à 10 cent per minuut, waar ik achteraf gezien misschien iets beter de voorwaarden had moeten lezen, maar omdat bij mijn vorige provider bellen gratis was niet goed op gelet) En je raadt het al, minimaal een jaar eraan vast. Heel veel spijt van! Leidinggevenden zijn er "zogenaamd" niet en de beloofde korting wordt snel van de hand gedaan.
Nooit maar dan ook nooit klant worden bij deze oplichters.
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
slecht
Internet bij Caiway belabberd. Regelmatig wegvallende c.q. Slechte verbinding en digitale tv is ook niet prijs even best. Abbo op sport1, maar hd zender is praktisch nooit te ontvangen. Advies, blijf weg van Caiway en ga naar een concurrent.
Ontzettend vaak met de helpdesk gebeld maar er kwam geen oplossing.
Gemaakte afspraken komen ze niet na! Te veel in rekening gebrachte kosten beweren ze terug gestort te hebben op mijn rekening maar heb ik echter nooit ontvangen.
Waardoor ik de betaling heb stop gezet tot er een oplossing zou komen maar nee
Afgesloten van alle diensten en daarvoor brengen ze belachelijk veel geld in rekening. Klacht bij caiway nogmaals neergelegd en daar werd gezegd we nemen uw klacht pas in behandeling na het betalen van de openstaande kosten.
Ze hebben de mb/ps opgeschroefd met 50mb/ps maar daar moet de klant wel meer voor betalen of maar overstappen naar een lager pakket.. Dat lage pakket hebben ze 25mb/ps naar beneden gebracht maar die kosten blijven gelijk.. Dit is gewoon de consument uit melken oplichters zijn het!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Begin nooit aan caiway
Nu al ruim 7mnd problemen met internet en tv
Ontzettend vaak met de helpdesk gebeld maar er kwam geen oplossing.
Gemaakte afspraken komen ze niet na! Te veel in rekening gebrachte kosten beweren ze terug gestort te hebben op mijn rekening maar heb ik echter nooit ontvangen.
Waardoor ik de betaling heb stop gezet tot er een oplossing zou komen maar nee
Afgesloten van alle diensten en daarvoor brengen ze belachelijk veel geld in rekening. Klacht bij caiway nogmaals neergelegd en daar werd gezegd we nemen uw klacht pas in behandeling na het betalen van de openstaande kosten.
Ze hebben de mb/ps opgeschroefd met 50mb/ps maar daar moet de klant wel meer voor betalen of maar overstappen naar een lager pakket.. Dat lage pakket hebben ze 25mb/ps naar beneden gebracht maar die kosten blijven gelijk.. Dit is gewoon de consument uit melken oplichters zijn het!
Daar komt bij dat er een monteur van Samsung is geweest en de conclusie van de monteur was dat het wel degelijk aan Caiway lag.
Mijn advies aan andere is neem nooit caiway
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Neem nooit Caiway
Ben 1 jaar klant geweest bij Caiway wat een ellende voortdurend trage verbinding mijn nieuwe Samsung TV zou de oorzaak zijn bij versleutelde kanalen die opeens wegvielen heb daar voortdurend over gebeld heeft 1 jaar geduurd, probleem is nooit opgelost.
Daar komt bij dat er een monteur van Samsung is geweest en de conclusie van de monteur was dat het wel degelijk aan Caiway lag.
Mijn advies aan andere is neem nooit caiway
Nooit aan beginnen.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
klachten caiway
Niet te bereiken helpdesk, wekelijks wegvallend telefoonmogelijkheden van enkele dagen tot enkele weken, trage internet, 1x gebeld met klantenservice 17 euro kosten!
Nooit aan beginnen.
Gemiddelde score | 2.5 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
waardeloos
Duur abonnement voor interactieve televisie 54 euro p.m. en werkt niet eens! slechtste beslissing ooit. Zijn lastig bereikbaar. wachttijden van half uur absoluut geen uitzondering. veel problemen mee
wat een waardelose troep wou dat ik het nooit had aangeschaft
Gemiddelde score | 2.4 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
waardeloos internet
alleen maar bugs in het internet dikke lags
wat een waardelose troep wou dat ik het nooit had aangeschaft
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Luisteren en begrijpen
Na 1 jaar caiway ben ik er klaar mee. Afgelopen jaar meer dan 15 x gebeld met helpdesk. Telefoon die het niet doet, internet wat regelmatig wegvalt. Elke keer bij de helpdesk hetzelfde riedeltje van stappen die je dient te nemen. de problemen bleven zich echter voordoen. Na 1 jaar het abonnement telefonisch opgezegd, waarbij werd aangegeven dat het abonnement per. 8 juli zou stoppen. Tot mijn grote verbazing had ik een dag later geen internet en telefoon meer. Bellen met caiway leerde mij dat men besloten had direct maar af te sluiten, omdat ik had aangegeven te willen stoppen vanwege de vele storingen. De datum van 8 juli is hierbij niet gerespecteerd. Tijdens het telefoongesprek bleek dat dit een gebrek aan interne communicatie te zijn. Na ruim 35 minuten telgesprek met wachttijden gaf men aan dat men niks voor mij kon doen. Afgesloten is afgesloten. Direct gebeld met xs4all , deze organisatie gaf aan mij direct van dienst te willen zijn en kan derhalve de volgende dag al op internet, noodzakelijk voor mijn kinderen die deze maand hun tentamens hebben. Lof voor xs4all! Wat betreft caiway, volgens mij is hun interne leus i do it maiway.
Al langer dan 6 maanden traag tot geen internet signaal. Caiway was hier zelf al van op de hoogte maar informeert niet de klant! dit mag je dus zelf ontdekken. allereerst gaan ze ontkennen en dus denk je dat het probleem bij je zelf ligt. Kosten gemaakt voor nieuwe kabels nieuwe modems etc en niets hielp. naderhand iemand van de Helpdesk aan de lijn gehad die zich per ongeluk had versproken dat het probleem al veel langer bekend was en dat er een capicteitsprobleem was 1 een van hun kasten in de straat. Krijg ik ineens spontaan een bericht via de mail dat de storing is verholpen? storing is er nu nog steeds en wordt helemaal niks aan gedaan. Geen compensatie helemaal niks.
Dit is dus Caiway
al 6 maanden instabiel tot geen internet
Caiway laat jou als klant gewoon in de kou staan, zolang zij maar netjes de centjes krijgen is het prima,
Al langer dan 6 maanden traag tot geen internet signaal. Caiway was hier zelf al van op de hoogte maar informeert niet de klant! dit mag je dus zelf ontdekken. allereerst gaan ze ontkennen en dus denk je dat het probleem bij je zelf ligt. Kosten gemaakt voor nieuwe kabels nieuwe modems etc en niets hielp. naderhand iemand van de Helpdesk aan de lijn gehad die zich per ongeluk had versproken dat het probleem al veel langer bekend was en dat er een capicteitsprobleem was 1 een van hun kasten in de straat. Krijg ik ineens spontaan een bericht via de mail dat de storing is verholpen? storing is er nu nog steeds en wordt helemaal niks aan gedaan. Geen compensatie helemaal niks.
Dit is dus Caiway
Dat had ik trouwens met mijn oude Alles in 1 via de kabel ook: de theoretische 50 Mbits/s was in de praktijk steeds 49,8 Mbits/s. Ik ben tevreden.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Goede keus, prima werking, fijne installatie
Installatie ging ontzettend goed. Eerst mijn nieuwe Asus AC87U geinstalleerd op mijn kabelverbinding. Fijne router trouwens. Daarna glasvezelmodem en interactieve tv geactiveerd. Alles werkte prima. Mijn Alles in Een Glas 200 geeft permanent een downloadsnelheid van 210 Mbits/s en uploadsnelheid van 215 Mbits/s. Tot nu toe dus klasse.
Dat had ik trouwens met mijn oude Alles in 1 via de kabel ook: de theoretische 50 Mbits/s was in de praktijk steeds 49,8 Mbits/s. Ik ben tevreden.
Gemiddelde score | 8.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
goed en vlot
Goed, en makelijk aan te sluiten net als plug and play, geen storing, snel internet, ook de meegeleverde Wifi router zeer ver bereik en stabiel, Tv ook goed geen storingen. Klantenservice soms wel traag en langwachten
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
slecht en onstabiel internet
slecht Internet, om over wifi nog maar te zwijgen. Ik heb mijn 2de router al en de wifi is nog prut! Ook geeft mijn vaste lijn pc steeds aan dat ik een onstabiel Internet heb! En als ik dan met de helpdesk bel, als ik ze na de zoveelste keuze aan de lijn krijg, willen ze mij opnieuw een nieuwe router opsturen. Terwijl het probleem volgens mij in de modem zit. Sinds de verplichte overstap hier in twenterand ben ik er qua Internet 90% op achteruit gegaan! plus dat je alles moet huren zelfs de extra kaartjes. Ook de betaalde mb's zijn niet haalbaar, zelfs via hun eigen speedtest geeft hij amper 33mb's download aan met ontzettend veel pieken onder de 33mb's erin. Geef mij ziggo maar weer terug, maar helaas kan dat hier dus niet
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Verschrikkelijk
Geprobeerd contact te krijgen met Caiway. Je dient eerst de postcode in te spreken. Even later de postcode per telefoon invoeren en daarna (ongeveer een kwartier) krijg je een medewerker aan de telefoon die vraagt om je postcode. Ik vertel het probleem, maar krijg te horen dat hij mij dient door te verbinden met de technische dienst. Ik vraag hem of dit dan ook zo lang duurt. Krijg te horen dat hij dit niet verwacht.
Na het doorverbinden, krijg ik te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een moment geduld dien te hebben. Na ruim een half uur de moed maar opgegeven. Waardeloze bende!
traag tot geen internet
De laatste weken is het internetten met Caiway een groot drama; zeer traag tot geen internet signaal. Krijg toch het idee dat er óf te veel mensen op een soort van net zitten óf dat het van de Caiway een actie is om mensen te dwingen over te stappen op glasvezel. Maar als ik betaal voor iets dan wil ik ook gewoon waar ik recht op heb! Maar nee, je mag eerst weer ns een poos met zo'n kwibus van de helpdesk bellen om daar te horen dat je modem in de meterkast moet (werkt hier niet!!) en dat glasvezel een betere optie is (voor ons niet). Dus je belt maar niet omdat je telkens hetzelfde riedeltje krijgt te horen. Kortom: bij de Caiway ben je als klant géén koning.
Maar sinds 3 weken geleden is internet drastisch achteruit gegaan dagen dat ik niks kon doen en 5 min moest wachten tot de website laad.en dagen dat iets minder is maar na een half uur weer gaat vast lopen.
Als ik de helpdesk bel heeft het ook geen zin ja doe de router opnieuw aan, dat doe ik elke dag met geen nut. dus mijn vraag is wat kunnen jullie nu werkelijk betekenen voor ons.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Waardeloos internet
In het begin was het wennen, maar nooit een probleem gehad met het internet.
Maar sinds 3 weken geleden is internet drastisch achteruit gegaan dagen dat ik niks kon doen en 5 min moest wachten tot de website laad.en dagen dat iets minder is maar na een half uur weer gaat vast lopen.
Als ik de helpdesk bel heeft het ook geen zin ja doe de router opnieuw aan, dat doe ik elke dag met geen nut. dus mijn vraag is wat kunnen jullie nu werkelijk betekenen voor ons.
nou het is nog steeds zwaar klote
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
waardeloos beeld
het beeld was bij ziggo al slecht
nou het is nog steeds zwaar klote
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
bedrijfsconclusie
Ik heb met bijna alle afdelingen contact gehad, maar functioneert voor geen meter. Net telefonisch een nieuw paswoord gehad voor ,,mijn caiway,, en werkt niet, zoals vele dingen niet werken. Dit bedrijf heeft in feite geen bestaansrecht, kotsmisselijk word je er van.
decoder
waardeloos iedereen die van ziggo komt krijgt de gratis decoder niet. had een gekocht model is dus mijn eigendom.nu gaat deze stuk en krijg ik van caiway geen nieuwe. deze kan men betalen 3,50 permaand terwijl een ander deze gratis krijgt bij een alles in pakket die ik ook heb .ga over na een ander ben de storingen zat
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
caiway
met caiway zijn we er echt mee op achteruit gegaan tv gaat spontaan uit internet erg langzaam
glasvezelkabel razendsnel internet
ik ben nu drie weken aangesloten op de glasvezelkabel van CAIWAY en de snelheid van het internet is bedroevend laag en ik erger me dood het wachten op een pagina duurt meer dan 10 seconden het door werken er van duurt 8 seconden voor er wat komt , ik zou 100 mb/sec moeten krijgen maar bij elke dagelijkse speedtest komt hij niet hoger dan 48.0 mb/sec, hiervoor had ik de coax aansluiting ook van CAIWAY en deze kwam niet hoger dan 33 mb/sec maar ik had over de snelheid niet te klagen , dit was snel , van af November 2014 heb ik mijn abonnement veranderd, daar ik het pakket in afwachting op de glasvezel kabel heb genomen, ik betaalde voor die tijd € 48,30 per maand en aan het afwachting pakket maar € 25,00 per maand tot April 2015 , met dat verschil dat ik heb moeten accepteren dat mijn internet snelheid werd terug gebracht van 33 mb/sec naar 25 mb/sec , maar zelfs bij 25 mb/sec had ik over de snelheid niet te klagen het was iets trager maar niet hinderlijk , als dit zo blijf en er geen oplossing komt van CAIWAY, zal ik toch naar een andere kabelaar moeten uitkijken, razendsnel internet bij CAIWAY vergeet het maar.
Mijn ervaringen:
- communicatie is niet de sterkste kant van Caiway. Wat mij betreft niet heel relevant
- helpdesk is prima in staat de standaard vragenlijst af te werken, niet om vragen te beantwoorden
- dienst is prima, internet snel (conform geadverteerde snelheid), televisie prima (Entone 515 is alleen wat minder tijdens vooruit/achteruit spoelen)
Mijn tips voor nieuwe klanten:
- regel zelf een router
- gamen doe je via een kabel
- informatie vraag je via twitter
Gemiddelde score | 7.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Tevreden
Caiway levert sinds dit jaar glas in Doorn. Voor die tijd ruime ervaring opgedaan met de kabel aansluiting.
Mijn ervaringen:
- communicatie is niet de sterkste kant van Caiway. Wat mij betreft niet heel relevant
- helpdesk is prima in staat de standaard vragenlijst af te werken, niet om vragen te beantwoorden
- dienst is prima, internet snel (conform geadverteerde snelheid), televisie prima (Entone 515 is alleen wat minder tijdens vooruit/achteruit spoelen)
Mijn tips voor nieuwe klanten:
- regel zelf een router
- gamen doe je via een kabel
- informatie vraag je via twitter
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
slecht internet
Omdat we in een nieuwbouw wijk zitten was het aanbod van internet provider alleen caiway. Nu zijn we wel van plan om over te stappen naar een andere provider nu er een groter aanbod is. Zelf heb ik geen evaring gehad bij de helpdesk of de installatie van Caiway maar ik kan wel zeggen dat het internet dat geleverd word zeer slecht is. Er word voor ongeveer de helft aan snelheid geleverd dan belooft en internet valt zeer vaak weg. Ik ben een gamer en internet zal voor mij 90% bepalen hoe goed ik een provider vind en Caiway krijgt van mij niet hoger dan een 3. Bellen en TV is wat stabieler maar verwacht ook hier storingen van een uur of 2 per 2 weken.
Ruim op tijd aangevraagd op oude adres met verzoek om het installatiepakket naar Amstelveen
te sturen omdat ik nog geen toegang had tot mijn nieuwe koophuis in Uithoorn.
Dit kon niet (uiteraard), ze sturen het naar het nieuwe adres en dan moest ik maar via postnl regelen dat het toch op mijn oude adres kwam.
Kon handig via de track en trace die ik per sms zou krijgen.
Kreeg een sms maar geen track en trace dus helpdesk gebeld die het alsnog gaven.
Op postnl site ging mijn pakket naar nieuwe adres en toen weer terug naar caiway, mislukt dus.
gebeld met postnl, ja meneertje geweigerd omdat we fraude verdenken er woont niemand in dat huis, dus retour!
Weer gebeld en uitgelegd dat hun procedure niet werkt, ze zouden een nieuw pakket sturen als ik daar al woonde en niet wachten tot het oude pakket retour was, geweldig!
ik was de eerste blijkbaar met dit verzoek.
Goed geregeld van mijn kant maar dagenlang gewacht op het nieuwe pakket, en uiteraard weer geen track en trace terwijl dit beloofd was.
Weer gebeld en uitgelegd dat hun sms systeem niet doet wat ze beloven (geen begrip)
Uiteindelijk beloofd de helpdesk op maandag dat er uiterlijk vrijdag geleverd wordt, ik uit mijn dak maar kon iets meer voor me doen.
de volgende dag (!) het pakket, alles gelijk aangesloten maar geen signaal op het modem, tv werkte ok met coax.
Weer gebeld, tja we zien geen modem hier vandaan, als het uw schuld is krijgt u een boete van 45 euro.
Hun verzekerd dat ik als technicus met bijna 38 jaar ervaring zeker was van mijn zaak, en de volgende dag kwam er een monteur.
Hij kwam, keurig op tijd, en vertelde mij dat er in de "centrale" een fout zat met mijn glasvezel.
Hij reed erheen, corrigeerde het probleem en het modem had contact!
Helaas had hij vreselijke haast en moest ik de activatie maar zelf uitzoeken.
5 minuten later ga ik activeren maar kom niet op de pagina.
Weer Caiway bellen.
Na een hoop gedoe was de oplossing dat ik niet de url moest intypen maar het rechtstreekse ip adres, lekker vaag ja.
Maar goed, het werkte allemaal eindelijk.
Volgende dag lag internet er een kwartier uit al (nooit meegemaakt met Ziggo)
Na in het huis het hele netwerk klaar te hebben heb ik een speedtest gedaan en die is ver onder de maat.
Ik zou 100 up/down moeten hebben maar red meestal niet meer dan 63 down en 52 up.
Niet om Ziggo weer een veer in de router te steken, maar daar gaven ze WEL wat ze beloofden.
Inderdaad, net een klacht ingediend over de snelheid. Fijn he een nieuwe provider, gelukkig had ik voor de rest niets te doen tijdens de verhuizing.
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
Caiway NO way!
Door verhuizing gedwongen bij Caiway te gaan, Ziggo was top altijd in Amstelveen.
Ruim op tijd aangevraagd op oude adres met verzoek om het installatiepakket naar Amstelveen
te sturen omdat ik nog geen toegang had tot mijn nieuwe koophuis in Uithoorn.
Dit kon niet (uiteraard), ze sturen het naar het nieuwe adres en dan moest ik maar via postnl regelen dat het toch op mijn oude adres kwam.
Kon handig via de track en trace die ik per sms zou krijgen.
Kreeg een sms maar geen track en trace dus helpdesk gebeld die het alsnog gaven.
Op postnl site ging mijn pakket naar nieuwe adres en toen weer terug naar caiway, mislukt dus.
gebeld met postnl, ja meneertje geweigerd omdat we fraude verdenken er woont niemand in dat huis, dus retour!
Weer gebeld en uitgelegd dat hun procedure niet werkt, ze zouden een nieuw pakket sturen als ik daar al woonde en niet wachten tot het oude pakket retour was, geweldig!
ik was de eerste blijkbaar met dit verzoek.
Goed geregeld van mijn kant maar dagenlang gewacht op het nieuwe pakket, en uiteraard weer geen track en trace terwijl dit beloofd was.
Weer gebeld en uitgelegd dat hun sms systeem niet doet wat ze beloven (geen begrip)
Uiteindelijk beloofd de helpdesk op maandag dat er uiterlijk vrijdag geleverd wordt, ik uit mijn dak maar kon iets meer voor me doen.
de volgende dag (!) het pakket, alles gelijk aangesloten maar geen signaal op het modem, tv werkte ok met coax.
Weer gebeld, tja we zien geen modem hier vandaan, als het uw schuld is krijgt u een boete van 45 euro.
Hun verzekerd dat ik als technicus met bijna 38 jaar ervaring zeker was van mijn zaak, en de volgende dag kwam er een monteur.
Hij kwam, keurig op tijd, en vertelde mij dat er in de "centrale" een fout zat met mijn glasvezel.
Hij reed erheen, corrigeerde het probleem en het modem had contact!
Helaas had hij vreselijke haast en moest ik de activatie maar zelf uitzoeken.
5 minuten later ga ik activeren maar kom niet op de pagina.
Weer Caiway bellen.
Na een hoop gedoe was de oplossing dat ik niet de url moest intypen maar het rechtstreekse ip adres, lekker vaag ja.
Maar goed, het werkte allemaal eindelijk.
Volgende dag lag internet er een kwartier uit al (nooit meegemaakt met Ziggo)
Na in het huis het hele netwerk klaar te hebben heb ik een speedtest gedaan en die is ver onder de maat.
Ik zou 100 up/down moeten hebben maar red meestal niet meer dan 63 down en 52 up.
Niet om Ziggo weer een veer in de router te steken, maar daar gaven ze WEL wat ze beloofden.
Inderdaad, net een klacht ingediend over de snelheid. Fijn he een nieuwe provider, gelukkig had ik voor de rest niets te doen tijdens de verhuizing.
Gemiddelde score | 8.2 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Helemaal top!
Ik heb sinds 2006 internet bij caiway, en nog nooit problemen gehad altijd 100/100 tv altijd goed geweest. nooit blokjes helemaal top ga zo door.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
Traag slecht internet
Helpdesk zeer slecht. Ik zou zelfs geen glasvezel hebben volgens hen. Is toch echt aanwezig. Heb ze zelfs foto's laten zien. Vervolgens pas na 3 weken reactie gekregen toen ik alles al zelf opgelost had. Ronduit waardeloos. Internet zelf vliegt er geregeld uit en heeft bij lange na niet de snelheid die beloofd wordt. Haalt nog niet een kwart van wat het zijn moet. Zodra er meer aanbieders op de glasvezel komen ben ik weg bij caiway.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
heel traag internet! hierna nooit meer Caiway
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Verschrikkelijk
Slecht slecht slecht. Wegens verhuizing genoodzaakt over te stappen op Caiway. Wat al slecht begon omdat ze verkeerde informatie gaven. Toen waren ze vergeten een router mee te leveren. Na veel achteraan gebel een nieuwe gekregen, die was kapot. Eindelijk na een paar weken werkt het. Maar vraag me niet hoe. Internet valt er ontzettend vaak uit (zo'n 10 tot 15 keer per dag). Het is traag en ook de tv werkt niet altijd goed. Wat heb ik een spijt van Caiway. En zo te lezen meer mensen. Wat jammer dat ze er niets aan doen. De service is dan ook om te huilen, en afspraken nakomen, ho maar.
De receiver voor het TV signaal is twee keer stuk geweest, maar dat kan gebeuren. Hier is ook netjes een vervangend apparaat verstuurd.
Wat echt is irritant is is de kwaliteit van het internet. In de verbinding zitten voortdurend kleine verstoringen die vooral met gamen vervelend zijn. Internetverbinding via wifi valt elke dag een paar keer weg en alleen een reset van de router maakt het dat er weer verbinding gemaakt kan worden. Er is wel verbinding met de router, maar niet met internet. De helpdesk doet dit af met opmerkingen dat de router verkeerd geplaatst is waardoor de antenne niet bereikt kan worden (onzin natuurlijk, want als de devices opnieuw worden opgestart is er verbinding) of nog erger, 'U hoeft de router niet te kopen'.
Openingstijden van de helpdesk zijn beroerd, kennisniveau te laag en Caiway is oprecht niet geïnteresseerd in mijn problematiek.
Gemiddelde score | 5.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Bah
Ik ben in oktober 2014 overgestapt van XS4ALL naar Caiway. Wat heb ik daar spijt van.
De receiver voor het TV signaal is twee keer stuk geweest, maar dat kan gebeuren. Hier is ook netjes een vervangend apparaat verstuurd.
Wat echt is irritant is is de kwaliteit van het internet. In de verbinding zitten voortdurend kleine verstoringen die vooral met gamen vervelend zijn. Internetverbinding via wifi valt elke dag een paar keer weg en alleen een reset van de router maakt het dat er weer verbinding gemaakt kan worden. Er is wel verbinding met de router, maar niet met internet. De helpdesk doet dit af met opmerkingen dat de router verkeerd geplaatst is waardoor de antenne niet bereikt kan worden (onzin natuurlijk, want als de devices opnieuw worden opgestart is er verbinding) of nog erger, 'U hoeft de router niet te kopen'.
Openingstijden van de helpdesk zijn beroerd, kennisniveau te laag en Caiway is oprecht niet geïnteresseerd in mijn problematiek.
Gemiddelde score | 2.7 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Onmogelijk bijlagen te versturen
Spijt dat ik naar caiway ben gegaan.
Helpdesk heb ik ook geen slechte ervaring mee.
In het begin wat administratieve foutjes, zoals een niet meegeleverde router.
Werd echter netjes en snel opgelost.
Enige minpunt is de kwaliteit van de router. Die heb ik al heel snel vervangen.
Gemiddelde score | 7.2 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
gaat goed
up en down ruim over de 200 m.b.
Helpdesk heb ik ook geen slechte ervaring mee.
In het begin wat administratieve foutjes, zoals een niet meegeleverde router.
Werd echter netjes en snel opgelost.
Enige minpunt is de kwaliteit van de router. Die heb ik al heel snel vervangen.
Internet haalt zelfs meer dan de beloofde snelheid. Je moet alleen niet verwachten dat de helpdesk je kan helpen. Deze droef toeters zijn ook niet meer dan een call center ze zijn nog te dom om hun eigen reet af te vegen. Los het zelf op of vraag of je een echte monteur kan spreken.
Het enige wat ik jammer vind van de tv is dat ik soms een e41 error krijg maar die los ook van zelf weer op.
Gemiddelde score | 7.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Bijna Goed
Totaal geen problemen hier. Maar wij komen van cai hia en dat was pas om te janken.
Internet haalt zelfs meer dan de beloofde snelheid. Je moet alleen niet verwachten dat de helpdesk je kan helpen. Deze droef toeters zijn ook niet meer dan een call center ze zijn nog te dom om hun eigen reet af te vegen. Los het zelf op of vraag of je een echte monteur kan spreken.
Het enige wat ik jammer vind van de tv is dat ik soms een e41 error krijg maar die los ook van zelf weer op.
Voor nagenoeg dezelfde diensten betaal ik bij Caiway gemiddeld €85.00 per maand en bij Ziggo betaalde ik
€54,90.
Ra ra hoe kan dat? Ten eerste adverteert Caiway met netto prijzen en de belbundel kost het dubbele van andere providers.
Ik voel mij belazerd, was prima op mijn plek bij Ziggo. Overstappen heeft geen zin want Caiway heeft alles dichtgetimmerd.
Hoezo leven wij in een vrij land!
Dank aan Wie!
Gedwongen overstap in Twente kost mij €30,00 per maand meer. Met dank aan Wie?
Voor nagenoeg dezelfde diensten betaal ik bij Caiway gemiddeld €85.00 per maand en bij Ziggo betaalde ik
€54,90.
Ra ra hoe kan dat? Ten eerste adverteert Caiway met netto prijzen en de belbundel kost het dubbele van andere providers.
Ik voel mij belazerd, was prima op mijn plek bij Ziggo. Overstappen heeft geen zin want Caiway heeft alles dichtgetimmerd.
Hoezo leven wij in een vrij land!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
al 2 dagen storing
Al vanaf vrijdag morgen geen internet/ tv en telefoon. Helpdesk moeilijk bereikbaar en ze kunnen weinig zeggen. Ergens een kabelbreuk. Ze kunnen niet zeggen waar. Er wordt aan gewerkt. Nergens in de wijk zien we echter iemand. Sterk de indruk dat men pas maandag wat doet. Vorige week ook al halve dag zonder internet. Helpdesk was niet bereikbaar
Gemiddelde score | 2.4 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
caiway slecht
internet is super slecht.en tv ook. geef caiway nog 1 maand , anders stap ik over.
Ik wist doordat ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele belde en dus het nummer kon zien, dat ik een verkeerd telefoonnummer had.
Toen ik de helpdesk de eerste keer belde vertelde men mij doodleuk, "maar ik kan zien dat er niets mis is, alles functioneert op uw modem". Maar het is niet mijn modem.
Ze hebben een hele week en meerdere van mijn langzaam steeds bozer wordende telefoongesprekken nodig gehad om het probleem te herstellen. Niemand vertelde dat het verstandig was om het modem ook te herstarten, maar daar kwam ik zelf op. (zou een ander daar ook aan gedacht hebben?)
In die week heb ik meerdere hele domme gesprekken moeten voeren. (ik ben it en helpdesk trainer geweest dus ik weet waar ik over spreek) Maar vervelender is dat ik 8 mails heb verzonden waar ik niet 1 keer een antwoord op kreeg.
Toen alles functioneerde en ik een boze mail stuurde met de vraag waarom ik nooit een reactie had ontvangen kreeg ik wel een reactie.
"Fijn dat alles weer functioneert."
Dat was het?!
Internet stottert af en toe.
De TV app werkt heel erg slecht op telefoon en tablet. Valt regelmatig uit. Op de laptop werkt het meer niet dan wel.
Mijn buren klagen over wegvallend internet, mijn schoonouders klagen over langzaam en wegvallend internet en TV. Maar volgens de helpdesk is er niets aan de hand en ze moeten het dus zelf oplossen. Wat betekent dat ik gebeld wordt om het voor hun op te lossen.
Wij moesten naar een andere provider omdat ziggo, waar wij jarenlang geen klachten over hadden, wegging uit Twente. Maar ik ga nu kijken of ik naar een nader kan en ik ga iedereen in mijn omgeving die klachten heeft voorstellen hetzelfde te doen.
Het zal best een hele operatie zijn om heel Twente opnieuw aan te sluiten, maar geef dan wel een fatsoenlijke service. Dit is voor een dergelijke organisatie ver onder de maat.
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Eerst het modem van iemand anders ontvangen en dus 1 week geen telefonie.
Ik wist doordat ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele belde en dus het nummer kon zien, dat ik een verkeerd telefoonnummer had.
Toen ik de helpdesk de eerste keer belde vertelde men mij doodleuk, "maar ik kan zien dat er niets mis is, alles functioneert op uw modem". Maar het is niet mijn modem.
Ze hebben een hele week en meerdere van mijn langzaam steeds bozer wordende telefoongesprekken nodig gehad om het probleem te herstellen. Niemand vertelde dat het verstandig was om het modem ook te herstarten, maar daar kwam ik zelf op. (zou een ander daar ook aan gedacht hebben?)
In die week heb ik meerdere hele domme gesprekken moeten voeren. (ik ben it en helpdesk trainer geweest dus ik weet waar ik over spreek) Maar vervelender is dat ik 8 mails heb verzonden waar ik niet 1 keer een antwoord op kreeg.
Toen alles functioneerde en ik een boze mail stuurde met de vraag waarom ik nooit een reactie had ontvangen kreeg ik wel een reactie.
"Fijn dat alles weer functioneert."
Dat was het?!
Internet stottert af en toe.
De TV app werkt heel erg slecht op telefoon en tablet. Valt regelmatig uit. Op de laptop werkt het meer niet dan wel.
Mijn buren klagen over wegvallend internet, mijn schoonouders klagen over langzaam en wegvallend internet en TV. Maar volgens de helpdesk is er niets aan de hand en ze moeten het dus zelf oplossen. Wat betekent dat ik gebeld wordt om het voor hun op te lossen.
Wij moesten naar een andere provider omdat ziggo, waar wij jarenlang geen klachten over hadden, wegging uit Twente. Maar ik ga nu kijken of ik naar een nader kan en ik ga iedereen in mijn omgeving die klachten heeft voorstellen hetzelfde te doen.
Het zal best een hele operatie zijn om heel Twente opnieuw aan te sluiten, maar geef dan wel een fatsoenlijke service. Dit is voor een dergelijke organisatie ver onder de maat.
Bij verwisselen van zender duurt het soms meer dan een minuut voordat de nieuwe zender verschijnt, tot die tijd een zwart beeld. Heel vaak een foutmelding (E14, er staat niet bij wat dit betekent). Een heleboel zenders die bij Ziggo in het standaardpakket zeten en die ik goed kont ontvangen liggen er nu opeens uit: muziekzenders als 192, Travel Channel, cartoonzenders, etc. De aanduidingen bij Sport 1 kloppen van geen kant. Als er staat tennis, verschijnt er golf. Het tennis is een zender verder, waar basketball staat, wat dan weer een zender verder is.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik geen telefonie bij Caiway afneem.
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Digitale tv van Caiway is een puinhoop
Het is dat een 1 voor digitale tv het laagste cijfer is, anders had ik een nul gegeven. Wat een achteruitgang in vergelijking met Ziggo. Eerst leek alles meteen te werken maar na een paar dagen deed de helft van de zenders het niet meer. De servicedienst is bereikbaar tot negen uur 's avonds. Leuk als je meestal pas vanaf dat tijdstip gaat kijken. Na contact te hebben gekregen met de servicedienst leek het weer beter te gaan, maar nu is het een puinhoop.
Bij verwisselen van zender duurt het soms meer dan een minuut voordat de nieuwe zender verschijnt, tot die tijd een zwart beeld. Heel vaak een foutmelding (E14, er staat niet bij wat dit betekent). Een heleboel zenders die bij Ziggo in het standaardpakket zeten en die ik goed kont ontvangen liggen er nu opeens uit: muziekzenders als 192, Travel Channel, cartoonzenders, etc. De aanduidingen bij Sport 1 kloppen van geen kant. Als er staat tennis, verschijnt er golf. Het tennis is een zender verder, waar basketball staat, wat dan weer een zender verder is.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik geen telefonie bij Caiway afneem.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet functionerende klachtenafdeling
Vreselijk bedrijf! Zijn totaal niet geïnteresseerd in klachten. Is niet mogelijk om na maanden storing een manager aan de lijn te krijgen. Behandelen e-mails vanaf "no reply" adressen en geven geen telefoonnummers van dossier behandelaars. Je wordt als klant zoet gehouden met smoesjes en uiteindelijk afgescheept met een bos bloemen terwijl je maanden lang abonnement hebt betaald zonder werkende diensten. Ik raad het niemand aan!
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
caiway slecht
Waardeloos. Moest verplicht over als ik coax wou blijven houden. Bedankt cogas en rabobank. Slechtste provider die ik ooit heb gehad.
ik krijg telkens een melding van sitecom dat er een update is(we kregen een sitecom router/modem van caiway) en als ik wil updaten moet ik inloggen op de router maar de inlog gegevens werken niet eens, caiway al op de hoogte gesteld maar ze doen er niets mee en helpen niet.
heel jammer dat wij verplicht van onze oud vertrouwde ziggo naar dit bedrijf moesten overstappen.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
bij het installeren kon de monteur de wifi al niet werkend krijgen(tot op de dag van vandaag een maand later werkt het nog niet) dus hebben we maar een andere router erbij gedaan. wij hebben 90 downloaden 9 upload maar het is echt super traag soms, het internet klapt er ook vaak uit.
ik krijg telkens een melding van sitecom dat er een update is(we kregen een sitecom router/modem van caiway) en als ik wil updaten moet ik inloggen op de router maar de inlog gegevens werken niet eens, caiway al op de hoogte gesteld maar ze doen er niets mee en helpen niet.
heel jammer dat wij verplicht van onze oud vertrouwde ziggo naar dit bedrijf moesten overstappen.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
chaos
Kabelabonnement aangevraagd plus Fox sport voor mijn vader i.v.m. gedwongen overgang Ziggo. Snelle bevestiging dat geleverd kan worden per 20-01-2015. Helaas er is iets misgegaan Fox sport werd niet geleverd. Helpdesk gebeld, 10 minuten in de wacht, 2 minuten gesprek: we zoeken het uit 1 momentje, 10 minuten in de wacht en daarna iemand aan de lijn die niet wist waarom ze mij aan de lijn had , Help Desk: "U hebt helemaal geen TV abonnement daarom ook geen FOX sport". Wel aangevraagd: "oh dan is er iets mis gegaan". Wel levering TV geen Fox en dat alles zonder abonnement? We zoeken het uit. We zijn nu twee weken, ettelijke telefoontjes en ergernissen over de chaos bij CAIWAY verder, Nog geen oplossing in zicht.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Vandaag geprobeerd contact op te nemen met de helpdesk van Caiway. Na 30 minuten maar opgehangen.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
slecht helpdesk
2 dagen achter elkaar gebeld , maar moet te lang wachten dat die gekken oppakken zit half uur aan de telefoon en dan moet ik maar blijven wachten aju caiway jullie kunnen beter stoppen en wat anders gaan doen , hopelijk hebben jullie ook geduld , zoals de andere mensen die op jullie moeten wachten , stop ermee caiway
Sterk verouderd . Rekam heeft geen geld voor vernieuwing en dus heeft Caiway geen armslag.
Er worden wegens verlies uitsluitend pleisters geplakt.
Wegens financiële problemen geen geld voor technische ondersteuning en service (ondeskundig personeel)
Het heeft zijn langste tijd gehad !
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
technische kennis Caiway
Na Naaldwijk (1e kabelnet ) heeft Gouda het slechtste net van Nederland. Grondverzakking ed.
Sterk verouderd . Rekam heeft geen geld voor vernieuwing en dus heeft Caiway geen armslag.
Er worden wegens verlies uitsluitend pleisters geplakt.
Wegens financiële problemen geen geld voor technische ondersteuning en service (ondeskundig personeel)
Het heeft zijn langste tijd gehad !
2dagen later weer 25 minuten en nog steeds niemand gesproken.
Nu, weer een dag later zit ik weer te bellen en nu 54 minuten later nog steeds niemand die op pakt.
Wat een slechte service
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer maar dan ook een zeer slecht bereikbare helpdesk. Eerste dag een half uur aan de telefoon gehangen maar uit frustratie maar opgegooid
2dagen later weer 25 minuten en nog steeds niemand gesproken.
Nu, weer een dag later zit ik weer te bellen en nu 54 minuten later nog steeds niemand die op pakt.
Wat een slechte service
Gemiddelde score | 2.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
wat een slechte service
Ongelofelijk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Caiway zegt me serieus te nemen, maar dat betwijfel ik. Ik ben nu meer dan een week (voor mijn gevoel al drie weken - zo frusterend is die helpdesk geinstrueerd te reageren en ze hebben onvoldoende middelen om adequaat problemen op te lossen - gewoon een administratief probleem) bezig met het activeren van mijn smart card. En het lukt nog steeds niet. Voor mij is het de spreekwoordelijke druppel dat na het toezeggen dat ze mij vandaag zouden terugbellen, zich niets van zich hebben laten horen en het probleem (de smart card die niet geactiveerd te krijgen is) er nog steeds is. Ik raad dan ook iedereen aan Caiway te mijden.
Dit is ronduit te gek voor woorden.
internet en helpdesk
Na 1 week al geen internet en dus ook geen tv en telefoon. Helpdesk pas na 30 minuten bereikbaar en vertelt dan doodleuk dat het 9 uur is en op gaan hangen. Dit meen je toch niet echt.
Dit is ronduit te gek voor woorden.