Caiway ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.pngGemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Caiway slechte ervaring
Ziggo ging bij mij 20-2 van de kabel en caiway kwam installeren. Na installatie was het even goed tot dat het internet erop en eraf ging, tevens was de telefoon niet beschikbaar. Ik was niet bereikbaar en de fax deed het ook niet ,e-mails kunnen niet de deur uit of ontvangen worden. Heb meerdere malen caiway gebeld. De eerste keer 15 min in de wacht gestaan. Toen alles weer door lopen en na 18 uur s avons werd een monteur aan geboden maar omdat het weekend was vanaf 18 uur konden ze geen meer langs sturen en werd dan gebeld na het weekend! Nadat ik mijn frustratie had benoemd wordt mij meegedeeld dat ik ook na KPN of zbiss had gekund, dat zeg je toch niet tegen een nieuwe klant? S Morgens met ziggo deed alles perfect caiway er bij en er doet niks meer, en een slechte klanten service ,zeer klant onvriendelijk en nu meer dan 3 dagen verder en niet gebeld! Ik heb nu alleen mijn mobile internet. Ben benieuwd of ze nog gaan crediteren, echt schandalig. Ben nog nooit zo slecht behandeld dan door caiway!
Echter zou het uiteindelijk telkens geregeld worden.
Sindsdien niets meer weer vernomen of wat ontvangen van Caiway.
Daarbij tevens enkele mails verstuurd. Hierop wordt helemaal niet op gereageerd of er komt een wedervraag. Na deze beantwoord te hebben wordt er ook niet meer gereageerd.
De service is hier ronduit slecht.
Mvg,
Ruud
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Service
Inmiddels 4 keer met de helpdesk gesproken. Elke keer een ander verhaal aangehoord.
Echter zou het uiteindelijk telkens geregeld worden.
Sindsdien niets meer weer vernomen of wat ontvangen van Caiway.
Daarbij tevens enkele mails verstuurd. Hierop wordt helemaal niet op gereageerd of er komt een wedervraag. Na deze beantwoord te hebben wordt er ook niet meer gereageerd.
De service is hier ronduit slecht.
Mvg,
Ruud
Een medewerker heeft mij kort geleden het glasvezel pakket aangepraat. Ik heb aangegeven dat ik zou willen overstappen naar dat pakket. Het heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ik het pakket heb gekregen. Daar zijn nog genoeg mailtjes (waar niet op gereageerd werd) en telefoontjes (waar gewoon bij opgehangen werd) voor afafgegaan. Medewerkers zijn onbeschoft!
Heb nou eindelijk glasvezel krijg ik niet de internetsnelheid die ik zou moeten krijgen. Mijn abbonement zegt 100mbit up en downloaden, maar de speedtest zegt maar 56mbit (glasvezelmodem rechtstreeks op pc aangesloten). Televisie gaat nog steeds over coax, terwijl ze reclame maken over superscherp beeld met glasvezel. Op mijn ultra hd tv is het beeld echt niet scherp hoor. De beelden blokkeren vaak. Een signaaltest op de tv laat zien dat het signaal superzwak is, terwijl ik er nog wel een versterkertje tussen heb zitten. Ik heb alle bekabeling laten vervangen. Maar zonder resultaat.
Het zenderaanbod is ook superslecht. Had eerst het hindi pakket, maar die is nou ook zomaar verdwenen. Heel veel zenders uit het basispakket zijn ook weg of verplaats naar een pakket waar je extra voor moet betalen. Mijn zoontje vindt het heel jammer dat Cartoon Network er niet meer is, maar ik ga niet het pluspakket nemen voor alleen Cartoon Network, want al die andere zenders is niks. Heb het al 2 maanden uitgeprobeerd. Caiway had Disney Channel belooft, maar na 4 jaar is die er nog steeds niet.
Als ik een andere provider kon kiezen dan had ik dat allang al gedaan. Maar jammer genoeg zit ik vast aan Caiway. Misschien toch maar een schotel nemen dan. Had veel liever Ziggo, familie heeft daar nog nooit problemen mee gehad (super scherpe tv beelden en super snelle internet). Nooit Caiway nemen!
Mvg,
Mr. Truth
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Na 8 is Caiway nog steeds slecht
Caiway is een super slechte provider.
Een medewerker heeft mij kort geleden het glasvezel pakket aangepraat. Ik heb aangegeven dat ik zou willen overstappen naar dat pakket. Het heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ik het pakket heb gekregen. Daar zijn nog genoeg mailtjes (waar niet op gereageerd werd) en telefoontjes (waar gewoon bij opgehangen werd) voor afafgegaan. Medewerkers zijn onbeschoft!
Heb nou eindelijk glasvezel krijg ik niet de internetsnelheid die ik zou moeten krijgen. Mijn abbonement zegt 100mbit up en downloaden, maar de speedtest zegt maar 56mbit (glasvezelmodem rechtstreeks op pc aangesloten). Televisie gaat nog steeds over coax, terwijl ze reclame maken over superscherp beeld met glasvezel. Op mijn ultra hd tv is het beeld echt niet scherp hoor. De beelden blokkeren vaak. Een signaaltest op de tv laat zien dat het signaal superzwak is, terwijl ik er nog wel een versterkertje tussen heb zitten. Ik heb alle bekabeling laten vervangen. Maar zonder resultaat.
Het zenderaanbod is ook superslecht. Had eerst het hindi pakket, maar die is nou ook zomaar verdwenen. Heel veel zenders uit het basispakket zijn ook weg of verplaats naar een pakket waar je extra voor moet betalen. Mijn zoontje vindt het heel jammer dat Cartoon Network er niet meer is, maar ik ga niet het pluspakket nemen voor alleen Cartoon Network, want al die andere zenders is niks. Heb het al 2 maanden uitgeprobeerd. Caiway had Disney Channel belooft, maar na 4 jaar is die er nog steeds niet.
Als ik een andere provider kon kiezen dan had ik dat allang al gedaan. Maar jammer genoeg zit ik vast aan Caiway. Misschien toch maar een schotel nemen dan. Had veel liever Ziggo, familie heeft daar nog nooit problemen mee gehad (super scherpe tv beelden en super snelle internet). Nooit Caiway nemen!
Mvg,
Mr. Truth
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slecht internet
Wij hebben 1,5 jaar Caiway gehad en al die tijd niks dan ellende met het internet. Meerdere malen contact gehad met klantenservice. Alle keren minimaal 30 minuten in de wacht gestaan. Vandaag de Caiway opgezegd en over een maand stappen wij over naar een andere provider. Nooit meer dat wij klant worden van Caiway. En zo raken jullie heel veel klanten kwijt, zonde!
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.
Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)
Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.
Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.
Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.
Thanks! :)
Gemiddelde score | 8.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
2de keer klant en nu eindelijk positief.
2-3 Jaar geleden zijn we klant geweest van Caiway en ik moet zeggen dat dat een hel was. De communicatie was slecht en het bereik en de verbindingen nog slechter.
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.
Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)
Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.
Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.
Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.
Thanks! :)
Jaren bij tele2 gezeten. kunnen ze een voorbeeld aan nemen.
Gemiddelde score | 5.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
beleefdheid
waar het mij hier omgaat is het communiceren/behandeling van klanten. snel is er irritatie of ander vorm van ontkenning. een cursus van de medewerkers aan telefoon en in de winkel zou niet verkeerd zijn.
Jaren bij tele2 gezeten. kunnen ze een voorbeeld aan nemen.
ik had 30mbit van ziggo. was eigenlijk toch wel eens van plan om naar glas tegaan omdat ik nu dagelijks thuis werk en dus 100% afhankelijk ben van het internet.
Na netjes geïnformeerd te zijn met de caiway sms dienst wist ik dus dat er een pakketje onderweg was. De aansluiting van het glas modem ging zonder al te veel problemen. Het enige waar ik wat moeite mee had was het pluggen van de glas connector in de wall outlet. Ik moest heel veel kracht zetten. voor mijn gevoel te veel. Na met een pinnetje het klepje in de wall outlet open gezet te hebben ging de connector er gemakkelijker in. Maar goed hier kan caiway ook niets aan doen.
Toen gewacht tot ik netjes een bericht kreeg via sms en brief dat mijn aansluiting geactiveerd zou gaan worden. De instructies uitgevoerd welke in de brief staan en zonder problemen had ik internet.
snelheid getest met resultaat:
95mbit / 90mbit down/up via bekabeling
57mbit / 47mbit down/up via wifi (surface 3)
Daarna volgde een SMS dat het telefoonnummer zou worden omgezet. ik kreeg tot deze tijd netjes een tijdelijk nummer. Dit heeft echter maar 1 dag geduurd en na weer een SMS hebben te ontvangen bleek mijn nummer omgezet te zijn en dit werkte idd weer.
Ik wacht nog op de TV overgang. Maar denk dat dit gaat gebeuren als ziggo de stekker er uittrekt (27'ste) aangezien wij dan op wintersport zijn zie ik dit wel bij terugkomst.
gebruik nu al 2 weken caiway internet glas dienst en heb geen storingen gehad. (hopelijk blijft dat ook zo)
kortom, na lezen van ook veel negatieve ervaringen, hier eens een goede positieve ervaring.
pluim voor caiway!
mvg,
michel
Gemiddelde score | 8.7 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
caiway glas 100
na stoppen van ziggo , iets wat 'gedwongen' gekozen voor caiway. De reden dat ik voor caiway gekozen heb is dat ik alle coax toegang in mijn huis wilde behouden voor de tvs boven. Alle andere partijen zeggen dat ze dit kunnen maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan als je verderkijkt. Plus dat het glas pakket zeer gunstig geprijsd is.
ik had 30mbit van ziggo. was eigenlijk toch wel eens van plan om naar glas tegaan omdat ik nu dagelijks thuis werk en dus 100% afhankelijk ben van het internet.
Na netjes geïnformeerd te zijn met de caiway sms dienst wist ik dus dat er een pakketje onderweg was. De aansluiting van het glas modem ging zonder al te veel problemen. Het enige waar ik wat moeite mee had was het pluggen van de glas connector in de wall outlet. Ik moest heel veel kracht zetten. voor mijn gevoel te veel. Na met een pinnetje het klepje in de wall outlet open gezet te hebben ging de connector er gemakkelijker in. Maar goed hier kan caiway ook niets aan doen.
Toen gewacht tot ik netjes een bericht kreeg via sms en brief dat mijn aansluiting geactiveerd zou gaan worden. De instructies uitgevoerd welke in de brief staan en zonder problemen had ik internet.
snelheid getest met resultaat:
95mbit / 90mbit down/up via bekabeling
57mbit / 47mbit down/up via wifi (surface 3)
Daarna volgde een SMS dat het telefoonnummer zou worden omgezet. ik kreeg tot deze tijd netjes een tijdelijk nummer. Dit heeft echter maar 1 dag geduurd en na weer een SMS hebben te ontvangen bleek mijn nummer omgezet te zijn en dit werkte idd weer.
Ik wacht nog op de TV overgang. Maar denk dat dit gaat gebeuren als ziggo de stekker er uittrekt (27'ste) aangezien wij dan op wintersport zijn zie ik dit wel bij terugkomst.
gebruik nu al 2 weken caiway internet glas dienst en heb geen storingen gehad. (hopelijk blijft dat ook zo)
kortom, na lezen van ook veel negatieve ervaringen, hier eens een goede positieve ervaring.
pluim voor caiway!
mvg,
michel
Vanuit huis werken via een ftp-verbinding werkt plots nier meer. Alles getest en komen tot de conclusie dat de router, geleverd door caiway, niet goed is ingesteld. Helpdesk gebeld, zeer lang in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de lijn. Weet niet wat een FTP-verbinding is laat staan hoe te werken met poorten.
Zijn advies was, kom je er niet uit, raadpleeg dan maar de helpdesk van de router.
In plaats van dan Caiway de kennis in huis heeft voor de zaken die zij leveren wordt je gestuurd naar de fabrikant.
Hoe bont kun je het maken.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Helpdesk laat je in de kou
Van Ziggo naar Caiway of van de regel in de drup.
Vanuit huis werken via een ftp-verbinding werkt plots nier meer. Alles getest en komen tot de conclusie dat de router, geleverd door caiway, niet goed is ingesteld. Helpdesk gebeld, zeer lang in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de lijn. Weet niet wat een FTP-verbinding is laat staan hoe te werken met poorten.
Zijn advies was, kom je er niet uit, raadpleeg dan maar de helpdesk van de router.
In plaats van dan Caiway de kennis in huis heeft voor de zaken die zij leveren wordt je gestuurd naar de fabrikant.
Hoe bont kun je het maken.
Cayway is naar ons toe de weg kwijt!
Gedwongen over te stappen van Ziggo naar Cayway, omdat Ziggo er in Almelo uitgegooid is door Cogas/Caiway. Glasvezel 3 in 1 abonnement genomen. Onmiddellijk ingaan van telefoonnummer behoud bedongen en overeengekomen omdat ik mijn werk en een organisatie aan huis heb. Ik krijg het contract per email bevestigt en zie dat ze mijn telefoonnummer fout hebben genoteerd. Ik bel voor correctie en krijg een gecorrigeerd contract. Contract met Ziggo loopt per 17-02 af. Cayway komt echter op 03-02 glasvezel aansluiten en de door hun ingehuurde monteur blijkt achteraf de modem van Ziggo eruit gesloopt te hebben. Dan heb ik opeens een tijdelijk nummer en ben nu al 8 dagen voor iedereen onbereikbaar. Uiteindelijk nemen Ziggo en ik tegelijkertijd actie te richting Caiway. Ziggo geeft een intern nummer, even bellen is voldoende op de zaak over te zetten. Maar Cayway werkt niet mee en wil het perse via de gewone weg doen. Uiteindelijk zou ik vandaag om 16.30 mijn oude nummer terug hebben. Ze hadden via hun systeem een overdracht verzoek naar Ziggo gedaan, Ziggo kon het voor die tijd activeren. Maar nee, er komt geen verzoek binnen bij Ziggo. Weer Cayway bellen. Dan blijkt dat verkeerde en gecorrigeerde nummer nog steeds in hun systeem te staan. Ze hebben dus een aanvraag gedaan met het verkeerde nummer. Weer een verzoek naar Cayway om Ziggo intern te bellen. Ziggo staat er klaar voor. Maar nee hoor, Cayway zegt dat dat verboden is? Ze moeten het opnieuw via het systeem aanvragen. Als ik vraag wanneer ik mijn nummer dan eindelijk terug heb, krijg ik te horen dat het nog vier dagen duurt. Op mijn vraag waarom? krijg ik het antwoord dat ze volgens de wet twee dagen moeten wachten, dat zijn ze volgende de Wet der Nederlanden verplicht word me gezegd. Ziggo verzekerd me dat het echter heel normaal is om telefonisch een overdracht te regelen. Anders zouden hele bedrijven en organisaties plat gaan. Zo nu de mijne. Heb ik toch nog een vraagje aan Cayway: als het bij de wet verplicht is om twee dagen te wachten voordat nummerbehoud doorgevoerd mag worden, hoe kan Cayway mij dan beloven dat mijn nummer per direct overgaat als ik dat als een voorwaarde stel om een contract bij Cayway af te sluiten? Steekt het me verder dat Cayway geen enkele aansprakelijkheid wil aanvaarden voor de door hun veroorzaakte schade. Zelfs word mij geen mindering op mijn abonnementskosten geboden. Ik moet dus betalen voor niet geleverde diensten. Spijt, spijt, spijt als haren op mijn hoofd dat we met Cayway in zee zijn gegaan. We zijn door Cayway echt de way kwijt geraakt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte eerste ervaring.
Met angst en beven ben ik overgestapt van het betrouwbare Ziggo naar Caiway. Mijn eerste ervaring met Caiway was meteen niet positief. Op vrijdagavond 6 februari en zaterdagmiddag 7 februari tot twee keer toe gepoogd om Caiway telefonisch te bereiken. Beide keren 30 minuten in de wacht gestaan. Daarna zelf de verbinding verbroken. Dat snap je toch niet van zo'n bedrijf dat zich nog waar moet maken in Twente. Dan zorg je toch dat je dit voor elkaar hebt. Onbegrijpelijk en mijn gevoel is nog steeds niet goed. Nu maar afwachten of het goed komt.
Ben blij dat ik nu Telfort heb.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
slecht bereikbaar
de klantenservice om het abbonement op te zeggen is slecht bereikbaar, wat een bedrijf
Ben blij dat ik nu Telfort heb.
Zo langzamerhand voel ik mij ernstig geschoffeerd door Caiway en ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die zo behandeld wordt.
Gemiddelde score | 6.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Internetsnelheid al maanden onder de maat
Sinds begin november is mijn internetsnelheid een probleem. Na analyse door de helpdesk is dit als storing in behandeling genomen. Echter tot op heden geen enkele verbetering. Eind december heb ik navraag gedaan naar de status. Mij werd verteld dat het niet opgelost ging worden en dat het probleem van te weinig capaciteit hopelijk opgelost zou zijn als glasvezel beschikbaar zou zijn. Toen ik daarop aangaf niet het volle abonnementsbedrag te willen betalen en zeker per 1-2 niet meer te willen betalen werd ik doorverwezen naar de administratie. De medewerkster van de administratie kon telefonisch niets voor mij doen en adviseerde mij een email te sturen. Dat heb ik dan ook gedaan. De reactie daarop was dat ik moest wachten totdat het opgelost (!) zou zijn en dat men tot dat moment niets voor mij ging doen. Daarop heb ik begin januari weer gereageerd. Tot op heden geen enkele reactie. Ook op mijn navraag hierover heb ik geen reactie ontvangen.
Zo langzamerhand voel ik mij ernstig geschoffeerd door Caiway en ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die zo behandeld wordt.
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht internet
Nog nooit zo slecht internet ervaren. Toen ziggo nog op coma's zat hadden we nooit problemen gehad. I, had gehoord dat caiway van KPN is laat dat ook zien. En de televisie is ook rampzalig.
Ik wacht nog even andere aanbieders af en dan ga ik naar een ander!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
waardeloos begin
Waardeloze maatschappij wat betreft afspraken. Bellen ze je maandag op dat ze vrijdag langs komen om te monteren. Kun je niet dan zit je maar een weekend zonder televisie en internet.
Ik wacht nog even andere aanbieders af en dan ga ik naar een ander!
Als je televisie en internet en bellen neemt ben je goedkoper uit.
Maar dan geven ze bij caiway aan dan ga je toch naar een andere provider.
Als dat mogelijk was in Schiedam had ik direct over gestapt.
Helaas zitten we aan caiway vast in Schiedam.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Verkoop afdeling caiway
Helaas is het niet mogelijk televisie en internet te nemen bij caiway.
Als je televisie en internet en bellen neemt ben je goedkoper uit.
Maar dan geven ze bij caiway aan dan ga je toch naar een andere provider.
Als dat mogelijk was in Schiedam had ik direct over gestapt.
Helaas zitten we aan caiway vast in Schiedam.
Storing tv kanaalen
Wij hebben elke dag storing op de tv iedere staat de tv op zwart en moet tussen de 10 of 20 keer uit doen en weer aan en dan weer aan ik heb ze hier over gesproken maar het helpt niet hier hebben niets aan alleen wel betalen een boze klant
beroerde dienstverlening
Sinds enkele maanden is de beroerde ontvangst en dienstverlening van Caiway een running gag op verjaardagsfeestjes en partijen in Gouda e.o. De een na andere 'horror story' over slechte ontvangst, abominabele dienstverlening en inadequate helpdesk buitelen over elkaar heen. Helaas kan ik dergelijke ervaringen niet tegenspreken en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn soepele KPN-verbinding vorig jaar heb verruild over de Caiway dienstverlening. Sindsdien is TV-kijken geen genoegen meer, maar een voortdurend gedans van blokjes en blur. En dan moet niet iemand toevallig in huis willen bellen - want dan kun je beter als kijker een zonnebril opzetten. Vanzelfsprekend het contactformulier ingevuld en gesmeekt om enige aandacht - maar ja - helaas - een antwoord werd niet ontvangen.Sinds 1 januari is het helemaal hopeloos. Eerst werd het Nieuwjaarsconcert door een grote storing vergald, maar daarna is het nooit meer goed gekomen. Ik kom langzaam maar zeker tot de conclusie: ze willen wel - maar ze kunnen het niet. Misschien helpt deze cri-de-coeur - maar ook hier heb ik een hard hoofd in. Eigenlijk kun je als afhankelijke consument maar een ding doen: weggaan.
Gemiddelde score | 6.4 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Caiway abonnement
Algemeen ben ik tevreden over caiway, maar als het gaat om service dan een dikke onvoldoende. Apparatuur levering is eenmalig, indien niet tevreden dan extra betalen of anders succes ermee.
Heel regelmatig valt de verbinding weg, en moet ik de bijgeleverde modem resetten (overigens een modem zonder Wifi-functionaliteit).
Er is al meerdere malen een monteur geweest bij de wijkcentrale om het signaal bij te stellen. Wat blijkt? Het signaal zou te hoog zijn. Een permanente oplossing blijkt er steeds niet te zijn, de oplossing is iedere keer slechts tijdelijk.
De storingen beperkten zich normaliter tot de internetverbinding.
Helaas heb ik deze werkweek naast geen internet, óók geen televisie en radio. De eerste avond had ik nog het idee van 'er is voor de zoveelste keer een storing, morgen werkt het weer.'
Dit bleek ijdele hoop, de volgende dag kreeg ik nog steeds geen enkel signaal binnen.
Uiteraard gebeld met de Servicedesk, die het erg druk hebben (geen goed teken).
Ik werd vriendelijk te woord gestaan, maar men had geen idee wat deze keer het probleem is. Via de COAX komt geen enkel signaal meer binnen.
Er werd een melding uitgezet naar REKAM, zodat zij een monteur naar de wijkcentrale sturen om daar te kijken wat er aan de hand is. Dit kan 2 tot 5 werkdagen duren.
Onbegrijpelijk hoe Caiway een klant op een dergelijke manier zonder TV, radio en internet durft te laten zitten.
De telefoonmedewerker gaf aan dat ik zelf met REKAM moet bellen om aan te geven dat het spoed heeft.
Dit vind ik beneden alle peil; ik ben klant van Caiway en niet van REKAM.
De jongen aan de telefoon gaf al aan dat mijn historie er niet goed uit ziet, hij ook niet weet hoe dit kan worden veranderd en het begrijpt dat ik mijn contract wil opzeggen.
Helaas heb ik een jaarabonnement, dat 31 augustus 2015 afloopt. Het liefst ontbind ik het contract per direct, iedere maand betaal je abonnementsgeld vooruit terwijl er iedere maand weer problemen zijn.
Ik heb spijt als haren op m'n hoofd van mijn overstap naar Caiway en ik ga een klacht indienen waarbij ik Caiway weliswaar een periode gun om de storingen definitief op te lossen maar indien men daar niet aan voldoet, ik aanstuur op ontbinding van het contract.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
Slechte service, beroerde verbindingen
Sinds september 2014 heb ik een alles-in-1-pakket van Caiway. Vanaf het eerste moment heb ik enorm veel last van storing op de internetverbinding.
Heel regelmatig valt de verbinding weg, en moet ik de bijgeleverde modem resetten (overigens een modem zonder Wifi-functionaliteit).
Er is al meerdere malen een monteur geweest bij de wijkcentrale om het signaal bij te stellen. Wat blijkt? Het signaal zou te hoog zijn. Een permanente oplossing blijkt er steeds niet te zijn, de oplossing is iedere keer slechts tijdelijk.
De storingen beperkten zich normaliter tot de internetverbinding.
Helaas heb ik deze werkweek naast geen internet, óók geen televisie en radio. De eerste avond had ik nog het idee van 'er is voor de zoveelste keer een storing, morgen werkt het weer.'
Dit bleek ijdele hoop, de volgende dag kreeg ik nog steeds geen enkel signaal binnen.
Uiteraard gebeld met de Servicedesk, die het erg druk hebben (geen goed teken).
Ik werd vriendelijk te woord gestaan, maar men had geen idee wat deze keer het probleem is. Via de COAX komt geen enkel signaal meer binnen.
Er werd een melding uitgezet naar REKAM, zodat zij een monteur naar de wijkcentrale sturen om daar te kijken wat er aan de hand is. Dit kan 2 tot 5 werkdagen duren.
Onbegrijpelijk hoe Caiway een klant op een dergelijke manier zonder TV, radio en internet durft te laten zitten.
De telefoonmedewerker gaf aan dat ik zelf met REKAM moet bellen om aan te geven dat het spoed heeft.
Dit vind ik beneden alle peil; ik ben klant van Caiway en niet van REKAM.
De jongen aan de telefoon gaf al aan dat mijn historie er niet goed uit ziet, hij ook niet weet hoe dit kan worden veranderd en het begrijpt dat ik mijn contract wil opzeggen.
Helaas heb ik een jaarabonnement, dat 31 augustus 2015 afloopt. Het liefst ontbind ik het contract per direct, iedere maand betaal je abonnementsgeld vooruit terwijl er iedere maand weer problemen zijn.
Ik heb spijt als haren op m'n hoofd van mijn overstap naar Caiway en ik ga een klacht indienen waarbij ik Caiway weliswaar een periode gun om de storingen definitief op te lossen maar indien men daar niet aan voldoet, ik aanstuur op ontbinding van het contract.
niet naar gekomen afspraak !
In December ben ik bij Caiway geweest in Almelo de afspraak is heel duidelijk gemaakt met Caiway dat er vandaag 05-01-2015 een monteur zal komen dat zal Caiway kosteloos voor mij gaan regelen, Ik heb dus moeten snipperen van mijn werk er is helemaal geen monteur geweest! duidelijk mag zijn dat ik hier Niet van gediend ben als dit Niet door Caiway word vergoed dan wel word op gelost ontbin ik het contract per direct daarnaast overweeg ik een raadsman in de arm te nemen als je dan de helpdesk belt krijg je vervolgens een grote mond cadeau & word gewoon opgelegd dit noem ik service tot aan de deur !
- Verkeerd telefonisch advies bij aanschaf. Ze gaven aan dat alles via glasvezel zou lopen, blijkt bij levering dat televisie bij mijn aanschaf via coax loopt wat in mijn pand niet aanwezig is. Wisselen gaat niet meer gezien mijn huidige aanbieder niet meer kon verlengen en bedrijfstechnisch kan ik niet zonder internet voor 2 weken overstaptijd. Extra kosten voor digitaal TV pakket liggen bij mij, ondanks foutieve advies.
- Gebeld waar televisiepakket blijft, geeft de telefonist aan dat dit pas verstuurd wordt wanneer de internetaansluiting wordt geactiveerd. Advies is om dit versneld te doen (waardoor extra kosten wederom aan mijn kant liggen), maar toch maar gedaan want televisie is ook wel fijn.
- Na activatie gebeld, alles is in orde en televisie wordt verstuurd.
- 5 dagen later, niets geleverd. Spullen blijken niet te zijn verstuurd. Foutje.
- 5 dagen later, niets geleverd, gaat nog 2 weken duren verwachten ze.
- Tot op heden niet, ieder contact wordt excuses gegeven, maar niets wordt geregeld.
Kosten aan mijn kan: extra kosten voor tv na foutief advies, extra kosten voor vervroegd (dubbel abonnement) aansluiten internet anders konden de spullen niet geleverd worden vanwege een krom administratief Caiway systeem, 3 uur(!) in wacht en gesprekken gehad voor de aansluiting, telefoonkosten door het dak.
Resultaat, wordt niet geregeld. Doe jezelf een plezier, blijf hier weg!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Meest kansloze bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt
Werkelijk alles maar dan ook alles doet dit bedrijf fout. Doe jezelf een lol en kies voor een professionele aanbieder. Mijn ervaring:
- Verkeerd telefonisch advies bij aanschaf. Ze gaven aan dat alles via glasvezel zou lopen, blijkt bij levering dat televisie bij mijn aanschaf via coax loopt wat in mijn pand niet aanwezig is. Wisselen gaat niet meer gezien mijn huidige aanbieder niet meer kon verlengen en bedrijfstechnisch kan ik niet zonder internet voor 2 weken overstaptijd. Extra kosten voor digitaal TV pakket liggen bij mij, ondanks foutieve advies.
- Gebeld waar televisiepakket blijft, geeft de telefonist aan dat dit pas verstuurd wordt wanneer de internetaansluiting wordt geactiveerd. Advies is om dit versneld te doen (waardoor extra kosten wederom aan mijn kant liggen), maar toch maar gedaan want televisie is ook wel fijn.
- Na activatie gebeld, alles is in orde en televisie wordt verstuurd.
- 5 dagen later, niets geleverd. Spullen blijken niet te zijn verstuurd. Foutje.
- 5 dagen later, niets geleverd, gaat nog 2 weken duren verwachten ze.
- Tot op heden niet, ieder contact wordt excuses gegeven, maar niets wordt geregeld.
Kosten aan mijn kan: extra kosten voor tv na foutief advies, extra kosten voor vervroegd (dubbel abonnement) aansluiten internet anders konden de spullen niet geleverd worden vanwege een krom administratief Caiway systeem, 3 uur(!) in wacht en gesprekken gehad voor de aansluiting, telefoonkosten door het dak.
Resultaat, wordt niet geregeld. Doe jezelf een plezier, blijf hier weg!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Caiway kent geen service
Op 15 november een nieuw abonnement telefonisch aangevraagd. Dit is op 2 punten niet goed gegaan. Ik heb hierover op 15-11-2014 en 06-12-2014 een klacht via het webformulier ingediend. De website van Caiway kent overigens geen klachtenformulier. Tot op heden heb ik geen reactie gehad van Caiway op mijn klachten. Vandaag gebeld en na 1 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik te horen dat mijn klachten in behandeling zijn. Gevraagd of ze wel mijn klachten heeft doorgelezen. Nee dat had ze niet! Ik heb simpele klachten ingediend, die simpel op te lossen zijn. 1. het geslacht en 2. naam dat verkeerd is opgenomen in administratie van Caiway. En dit heeft allemaal langer dan een maand de tijd nodig om op te lossen. Caiway leer je medewerkers wat service is en dat klachten z.s.m. opgelost moeten worden, want de klachten worden hierdoor meer en meer!
outlook geeft als storing er kan geen verbinding met de SMTP server worden gemaakt
uur met iemand van de helpdesk aan de lijn gezeten, kan het niet oplossen, dure ICT specialist op bezoek gehad, die zegt "moet aan de Caiway server liggen"
zeer onbevredigend
Gemiddelde score | 2.7 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
kan geen e mail meer versturen
kan wel e-mail ontvangen maar niet meer versturen
outlook geeft als storing er kan geen verbinding met de SMTP server worden gemaakt
uur met iemand van de helpdesk aan de lijn gezeten, kan het niet oplossen, dure ICT specialist op bezoek gehad, die zegt "moet aan de Caiway server liggen"
zeer onbevredigend
pakket bestellen
Op 17/12 heb ik aanvankelijke keus voor glasvezelpakket een alles in 1 easypakket met VoIP-Comfort+ aangevraagd. Telefonisch werd mij hiervoor een aanbod gedaan voor 46,30 Euro. Ondanks verschillende mails heb ik geen enkel bericht ontvangen. Kennelijk is er geen interesse voor een klant die al meer dan 10 jaar voor tv en internet via Caiway afneemt.
Verder bleef Caiway bijvoorbeeld ondanks drie wijzigingsverzoeken hardnekkig een oud e-mailadres gebruiken dat wij niet meer gebruiken ("staat in het systeem"). Dwz men zei steeds telefonisch: "het is nu aangepast" maar dat bleek dan niet zo te zijn. Dit is inmiddels gecorrigeerd overigens.
Melden van een storing via -mail is niet aan te raden want je krijgt uitsluitend standaardantwoorden, Je kunt daar dan niet op reply-en, maar kunt alleen een nieuwe klacht aanmaken. Er is maar één reden dat ik nog bij Caiway ben: ik zie op tegen de rompslomp van het overstappen.
Tot slot: de helpdeskmedewerkers zijn meestal niet onvriendelijk, maar de wachttijden zijn soms lang en verder helpt het je allemaal niet veel. Op dit moment slechts sporadisch een kwartiertje geen internet, dus het is minder slecht dan een paar maanden terug.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
laatste jaar veel storing. Slechte helpdesk
Eerste vijf jaar goed. Het laatste anderhalf jaar hebben wij veel storing gehad. Vaak een dag of langer geen internet. Digitale TV geeft de laatste maanden geregeld "blokjes" (zoals wanneer een gezicht van iemand onherkenbaar wordt gemaakt. Ervaring met helpdesk: elke keer weer dat verhaal van sluit de modem rechtstreeks aan op de kabelingang enzovoort. Uiteindelijk komt de monteur die zegt dat er buiten het huis maar ook in huis dingen niet goed zijn, (hoewel daar niets is veranderd.) . Hij past die zaken binnenshuis aan en zegt dat alles nu moet werken (test alleen de TV). Als hij al in zijn auto zit merken we dat we nu helemaal geen internet hebben. We vragen hem terug naar binnen te komen. Zijn commentaar: modem meldt zich niet aan en moet dus defect zijn. Belt met Caiway. We krijgen een nieuw modem gratis indien we het abonnement verlengen voor een termijn van minimaal een jaar. Wij geven aan, daar niet voor te voelen. De modem wordt desondanks toegestuurd met daarbij een brief die toch uitgaat van een nieuw abonnement. Die nieuwe modem zit nog steeds in de doos omdat a) ik geen nieuwe abonnementsduur heb afgesproken en 2) het internet het weer deed met de oude modem een uur nadat de monteur weg was.
Verder bleef Caiway bijvoorbeeld ondanks drie wijzigingsverzoeken hardnekkig een oud e-mailadres gebruiken dat wij niet meer gebruiken ("staat in het systeem"). Dwz men zei steeds telefonisch: "het is nu aangepast" maar dat bleek dan niet zo te zijn. Dit is inmiddels gecorrigeerd overigens.
Melden van een storing via -mail is niet aan te raden want je krijgt uitsluitend standaardantwoorden, Je kunt daar dan niet op reply-en, maar kunt alleen een nieuwe klacht aanmaken. Er is maar één reden dat ik nog bij Caiway ben: ik zie op tegen de rompslomp van het overstappen.
Tot slot: de helpdeskmedewerkers zijn meestal niet onvriendelijk, maar de wachttijden zijn soms lang en verder helpt het je allemaal niet veel. Op dit moment slechts sporadisch een kwartiertje geen internet, dus het is minder slecht dan een paar maanden terug.
Ondertussen op de site gekeken, maar er wordt geen melding gemaakt van een eventuele storing.
Maar die is er dus wel.
Met vr gr
I.Moerer
Gemiddelde score | 6.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
weg vallend internet
Sinds 5 december problemen met het internet, gedurende dat hele weekend 7 keer het modem en de router moeten resetten. Vanmorgen helaas weer problemen, tot nu toe al twee keer moeten resetten.
Ondertussen op de site gekeken, maar er wordt geen melding gemaakt van een eventuele storing.
Maar die is er dus wel.
Met vr gr
I.Moerer
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte service!!!
Zit nu alweer zon 8 dagen zonder telefoon internet en tv, helaas kunnen ze echt niet zomaar komen, want ze hebben zo druk.. Zet dan meer mensen in! Eindelijk een afspraak kunnen maken met zeer slecht en ongeinterseerd persooneel van de helpdesk.. Vrij voor genomen, en ja hoor ze komen weer niet! Drie keer voor gebeld, geen resultaat. oja en de voorijkosten mag je zelf betalen. Ga snel verhuizen en weg bij dit bkeuze bedrijf!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Heel erg slecht te woord gestaan door de helpdesk van caiway en internet valt constant weg, opgezegd en blij dat we naar een andere provider gaan.
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wat een drama, die internet verbinding!!
Graag wil ik mijn klacht uiten over de internet verbinding van Caiway. We hebben al zo'n 2 jaar internet van Caiway, en telkens hebben we periode's met zeer slechte verbinding. Nu al weer een dag of 4 ellende.
Soms doet ie het wel, maar vaak niet. Dan starten we de router maar weer eens opnieuw op.Soms helpt dat, soms helpt het niet.
Volgens Caiway komt onze storing door de router, maar die hebben ze zelf geleverd. Verwachten ze nu echt van ons, dat wij zo'n 100 uit gaan geven voor een nieuwe, terwijl we niet eens zeker weten of dat resultaat geeft?
Vroeger hadden we KPN, hiermee hadden we nooit klachten. Maar sinds Caiway.
Ik vind het echt heel frustrerend!
ik ben enige tijd over gestapt van ziggo naar kpn glasvezel. en ben er zeer tevreden over.
ziggo op gezegd en perfect diezelfde dag zoals afgesproken werd de abonnement afgesloten door ziggo.
vervolgens caiway gebeld meer dan een maand van te voren en de signaal zal vanaf 1 december van de kabel afgehaald word.
ik heb meer dan 15 keer gebeld puur om alles op zwart wit te hebben dat het signaal stop werd gezet.
dit hebben ze me gemaild:
Geachte heer Meijerink,
Onlangs hebben wij van u een opzegging ontvangen.
Met deze mail wil ik u bevestigen dat uw opzegging in goede orde is ontvangen. Uw abonnement is beëindigd per 30 november 2014. Vanaf 1 december 2014 zal het signaal van uw kabel worden gehaald.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact op via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,
Caiway Klantenservice
nou het is nu 2 dec en nog steeds signaal. ik heb vandaag drie keer gebeld een medewerker gaf aan dat om 4 uur door een monteur de signaal stop word gezet. en wat blijkt om 6 uur nog steeds signaal. weer gebeld en per toeval kreeg ik haar weer aan de bel. ze snapte er niks meer van en kon niks meer voor mij betekenen. valse beloftes mooie praatjes door de lijn. ik ben caiway spuugzat. ik ben radeloos. ze had me ook verteld dat er geen geld meer van me rekening word gehaald nou als ik merk dat 26 dec geld word gepakt bel ik rabobank op. en blokeer ik mijn rekening nummer.
en stoneer ik mijn geld terug.
ook cogas gebeld en bevestigd dat de abonnement stop is gezet maar niet weten wanneer de signaal er af word gehaald.
erg slecht en weet niet meer wat ik moet doen. ik heb meer dan 60 euro met mijn mobiel gebeld een dikke hoge rekening. door caiway.
ik zeg 1 ding begin niet met caiway je krijgt er spijt van.
caiway als jullie dit lezen neem maar met mij contact op en geef me een vergoeding van al dat bellen.
mijn klant nummer is: 508076
mailen kan op [email protected]
ik bel niet meer. ik ben het echt zat en radeloos. en zeggen ze ook het is gratis dik gelul niks is gratis en achteraf een dikke rekening krijgen. daar trap ik niet in.
mvg gerd meijerink
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
signaal coax word niet afgesloten door caiway
hallo
ik ben enige tijd over gestapt van ziggo naar kpn glasvezel. en ben er zeer tevreden over.
ziggo op gezegd en perfect diezelfde dag zoals afgesproken werd de abonnement afgesloten door ziggo.
vervolgens caiway gebeld meer dan een maand van te voren en de signaal zal vanaf 1 december van de kabel afgehaald word.
ik heb meer dan 15 keer gebeld puur om alles op zwart wit te hebben dat het signaal stop werd gezet.
dit hebben ze me gemaild:
Geachte heer Meijerink,
Onlangs hebben wij van u een opzegging ontvangen.
Met deze mail wil ik u bevestigen dat uw opzegging in goede orde is ontvangen. Uw abonnement is beëindigd per 30 november 2014. Vanaf 1 december 2014 zal het signaal van uw kabel worden gehaald.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact op via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,
Caiway Klantenservice
nou het is nu 2 dec en nog steeds signaal. ik heb vandaag drie keer gebeld een medewerker gaf aan dat om 4 uur door een monteur de signaal stop word gezet. en wat blijkt om 6 uur nog steeds signaal. weer gebeld en per toeval kreeg ik haar weer aan de bel. ze snapte er niks meer van en kon niks meer voor mij betekenen. valse beloftes mooie praatjes door de lijn. ik ben caiway spuugzat. ik ben radeloos. ze had me ook verteld dat er geen geld meer van me rekening word gehaald nou als ik merk dat 26 dec geld word gepakt bel ik rabobank op. en blokeer ik mijn rekening nummer.
en stoneer ik mijn geld terug.
ook cogas gebeld en bevestigd dat de abonnement stop is gezet maar niet weten wanneer de signaal er af word gehaald.
erg slecht en weet niet meer wat ik moet doen. ik heb meer dan 60 euro met mijn mobiel gebeld een dikke hoge rekening. door caiway.
ik zeg 1 ding begin niet met caiway je krijgt er spijt van.
caiway als jullie dit lezen neem maar met mij contact op en geef me een vergoeding van al dat bellen.
mijn klant nummer is: 508076
mailen kan op [email protected]
ik bel niet meer. ik ben het echt zat en radeloos. en zeggen ze ook het is gratis dik gelul niks is gratis en achteraf een dikke rekening krijgen. daar trap ik niet in.
mvg gerd meijerink
Toen ik het hele zaakje draaiend had bleek dat de Internet-verbinding van CAIW behoorlijk instabiel is. De ene dag werkt het prima, de volgende dag is de throughput nog maar 1/10 van de normale waarden aan te geven. Helpdesk is op zich wel voorkomend maar de oplossingen zijn niet toereikend. Binnenkort komt een monteur maar ik weet bijna zeker dat dat niets oplost. Al met al tot op heden zeker sneller dan KPN met ADSL maar stabiel is het niet.
Gemiddelde score | 6.3 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Matige stabiliteit
Enige tijd gelden overgegaan van KPN naar CAIW Alles-in-1 (over de kabel, glasvezel is bij mij helaas niet beschikbaar ....). Installatie van Internet zelf ging betrekkelijk makkelijk, had wel de helpdesk nodig (en dan ben ik een ervaren gebruiker). Veel gedoe gehad om er een goed werkende Wifi-oplossing aan te koppelen maar dat lag niet aan CAIW.
Toen ik het hele zaakje draaiend had bleek dat de Internet-verbinding van CAIW behoorlijk instabiel is. De ene dag werkt het prima, de volgende dag is de throughput nog maar 1/10 van de normale waarden aan te geven. Helpdesk is op zich wel voorkomend maar de oplossingen zijn niet toereikend. Binnenkort komt een monteur maar ik weet bijna zeker dat dat niets oplost. Al met al tot op heden zeker sneller dan KPN met ADSL maar stabiel is het niet.
ik heb een abonnement afgesloten met het alles in 1 glas 100 mb met interactieve tv inclusief HD recorder. live opnemen extra tv pakketten en onbeperkt bellen. kortom de hele mikmak. op het formuliertje stond dat de Wi-Fi router 49,95 was. ik vroeg hiernaar en deze vriendelijk meneer zegt nee hoor. we hebben nu een aanbieding waarbij de router dus gratis is. hij krast het bedrag van 49,95 door en zet erbij dat het gratis is voor mij.
echter wordt ik de volgende dag gebeld door de klantenservice om alles te bevestigen. ze bevestigt het hele verhaal maar komt dan ineens aanzetten met dat ik wel 49,95 moet betalen voor de router. ik geef aan dat de verkoper heeft aangegeven dat dit gratis zou zijn en dit ook op het formulier heeft aangegeven. haar antwoord was letterlijk en ik citeer nu: 'dat kan die verkoper wel op het formulier doorgekrast hebben maar het blijft 49,95 meneer'. dan wordt het voor mij een principe kwestie. het gaat niet alleen om die 49,95. het gaat mij erom dat beloftes nagekomen moeten worden. ik geef aan dat ik een oplossing verwacht en anders hoeft het voor mij niet. het gesprek wordt hierbij beëindigt.
na twee weken niks gehoord te hebben heb ik zelf maar weer even gebeld met de klantenservice. een vriendelijke dame aan de lijn gehad die zegt dat ze baalt want van mijn telefoongesprek is niks maar dan ook helemaal niks genoteerd. en ze baalt dat de verkopers beloven dat de router gratis is terwijl dit niet zo is. zij ging overleggen maar helaas ondanks dat de belofte gemaakt is gaat caiway hier niet mee akkoord. op het verhaal dat het op papier is gezet werd door caiway gezegd bewijs het maar. ongelooflijk. ik moest dus maar een mail sturen meteen scan van het formulier waarop het aangegeven is. alsof caiway dit dan niet heeft. het meest vervelende is dat meerdere kennissen van mij alleen het alles in 1 glas 100 mb hebben besteld zonder al die extra's maar wel de router gratis hebben gekregen. desalniettemin heb ik caiway twee keer mail gestuurd vi hun site met het hele verhaal etc etc. maar wat denk je? CAIWay neemt niet eens de moeite om te reageren.
ik heb een abonnement afgesloten bij het bedrijf caiway en niet bij een deur aan deur verkoper. dat is alleen een vertegenwoordiger. deze werken onder de vlag van caiway en caiway blijft hier verantwoordelijke voor. het is onzin dat caiway zegt dat zij niet achter hun eigen verkopers staan.
ik ben nog geen klant van caiway maar het is wel een heel slecht begin van een samenwerking. dus van mij krijgen ze wat betreft verkoop een dikke 1
valse beloftes
Twee maanden geleden kwam er een verkoper bij mij aan de deur met het alles in 1 glasvezelpakket van caiway. behoorlijk interessant verhaal.
ik heb een abonnement afgesloten met het alles in 1 glas 100 mb met interactieve tv inclusief HD recorder. live opnemen extra tv pakketten en onbeperkt bellen. kortom de hele mikmak. op het formuliertje stond dat de Wi-Fi router 49,95 was. ik vroeg hiernaar en deze vriendelijk meneer zegt nee hoor. we hebben nu een aanbieding waarbij de router dus gratis is. hij krast het bedrag van 49,95 door en zet erbij dat het gratis is voor mij.
echter wordt ik de volgende dag gebeld door de klantenservice om alles te bevestigen. ze bevestigt het hele verhaal maar komt dan ineens aanzetten met dat ik wel 49,95 moet betalen voor de router. ik geef aan dat de verkoper heeft aangegeven dat dit gratis zou zijn en dit ook op het formulier heeft aangegeven. haar antwoord was letterlijk en ik citeer nu: 'dat kan die verkoper wel op het formulier doorgekrast hebben maar het blijft 49,95 meneer'. dan wordt het voor mij een principe kwestie. het gaat niet alleen om die 49,95. het gaat mij erom dat beloftes nagekomen moeten worden. ik geef aan dat ik een oplossing verwacht en anders hoeft het voor mij niet. het gesprek wordt hierbij beëindigt.
na twee weken niks gehoord te hebben heb ik zelf maar weer even gebeld met de klantenservice. een vriendelijke dame aan de lijn gehad die zegt dat ze baalt want van mijn telefoongesprek is niks maar dan ook helemaal niks genoteerd. en ze baalt dat de verkopers beloven dat de router gratis is terwijl dit niet zo is. zij ging overleggen maar helaas ondanks dat de belofte gemaakt is gaat caiway hier niet mee akkoord. op het verhaal dat het op papier is gezet werd door caiway gezegd bewijs het maar. ongelooflijk. ik moest dus maar een mail sturen meteen scan van het formulier waarop het aangegeven is. alsof caiway dit dan niet heeft. het meest vervelende is dat meerdere kennissen van mij alleen het alles in 1 glas 100 mb hebben besteld zonder al die extra's maar wel de router gratis hebben gekregen. desalniettemin heb ik caiway twee keer mail gestuurd vi hun site met het hele verhaal etc etc. maar wat denk je? CAIWay neemt niet eens de moeite om te reageren.
ik heb een abonnement afgesloten bij het bedrijf caiway en niet bij een deur aan deur verkoper. dat is alleen een vertegenwoordiger. deze werken onder de vlag van caiway en caiway blijft hier verantwoordelijke voor. het is onzin dat caiway zegt dat zij niet achter hun eigen verkopers staan.
ik ben nog geen klant van caiway maar het is wel een heel slecht begin van een samenwerking. dus van mij krijgen ze wat betreft verkoop een dikke 1
Helpdesk is soms slecht bereikbaar en eveneens soms onkundig.
Internet, bellen en tv is uitmuntend! Geen enkele storing gehad tot nu toe ( sinds 11/9/2013), wel gebruik ik een andere router dan Caiway aanbeveelt! Veel klachten hebben met de door Caiway aanbevolen router te maken. Wb de Entone decoder: beeldkwaliteit is uitstekend, echter gebruik van het apparaat laat wel wat te wensen over.
Vraag aan caiway: enige tijd geleden heb ik een Kto op jullie verzoek ingevuld, waaruit ik graag had gezien dat jullie contact met mij zouden opnemen.
Gemiddelde score | 7.2 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Al meer dan een jaar probleemloos internet, tv en telefonie via glas van Caiway!
Installatie heb ik zelf gedaan, is mijn werk, echter vindt ik de slogan van caiway niet correct. Heel simpel is het niet, wilde het goed en netjes doen.
Helpdesk is soms slecht bereikbaar en eveneens soms onkundig.
Internet, bellen en tv is uitmuntend! Geen enkele storing gehad tot nu toe ( sinds 11/9/2013), wel gebruik ik een andere router dan Caiway aanbeveelt! Veel klachten hebben met de door Caiway aanbevolen router te maken. Wb de Entone decoder: beeldkwaliteit is uitstekend, echter gebruik van het apparaat laat wel wat te wensen over.
Vraag aan caiway: enige tijd geleden heb ik een Kto op jullie verzoek ingevuld, waaruit ik graag had gezien dat jullie contact met mij zouden opnemen.
Bel ik caiway op en zeg dat de zenders het niet meer doen omdat ziggo is beëindigt krijg ik te horen dat ik pas januari niet bekent wanneer in januari digitale zenders terug krijg , nu heb ik dus anologe zenders tot januari 2015.
Ik zal duidelijker zijn ik bel 08-10-2014 caiway voor informatie van waanneer het mogelijk is om over te stappen naar caiway, medewerkster zegt u kunt nu al overstappen want we hebben nu ook actie en vanaf 08-11-2014 kunt u genieten en gebruik maken van glasvezel van caiway.
Niet dus terwijl ik een hd recorder heb genomen waar ik € 3,50 per maand extra voor moet betalen voor iets dat ik niet heb mooi is dat.
Vandaag is 08-11-2014 mijn telefoon nummer is nog niet overgenomen en dat kan zomaar 2 weken duren maar daar zijn ze ook niet erg duidelijk over, dus ik heb ook geen telefoon waar ik er ook voor betaal.
Als je op website van caiway een bestelling wilt plaatsen zie je nergens bij dat het dus allemaal vanaf 1-1-2015 dit is een misleiding en bult stress voor mensen die net als mij die wel besteld hebben en niet gebruik kunnen maken van een product waar voor ze betalen.
En de acties zoals 2 maanden alle zenders 2 maanden dit en zus daar kan ik dus ook op fluiten want ik heb geen digitale zenders tot januari 2015.
Ik ben niet overgestapt voor de snelheid van de internet want bij ziggo had 90mb en nu heb ik 100mb.
Maar op verlijdende actie over de internet en tv die via glasvezel veel sneller is en de tv veel scherper is die caiway maakte op reclames en op zijn website, en de medewerkers eigenlijk zelf niet veel weten wat ze verkopen de een zegt zo de ander zegt weer zo allemaal onduidelijk en kort af.
Al met al ik ben heel erg teleurgesteld en heb heel veel spijt dat ik overgestapt ben.
Hoop zo snel mogelijk op reactie.
Anoloog € 16.99 Alles in een glas 100 42.50 HD ontvager Recorder 3.50 permaand.
CaiWay weg er mee
Bij deze wil ik mijn klacht uiten wat betreft de medeweker die mij iets heeft aangesmeerd dat nu niet beschikbaar is en dit kom vandaag achter nadat ik dus geen ziggo niet meer heb.
Bel ik caiway op en zeg dat de zenders het niet meer doen omdat ziggo is beëindigt krijg ik te horen dat ik pas januari niet bekent wanneer in januari digitale zenders terug krijg , nu heb ik dus anologe zenders tot januari 2015.
Ik zal duidelijker zijn ik bel 08-10-2014 caiway voor informatie van waanneer het mogelijk is om over te stappen naar caiway, medewerkster zegt u kunt nu al overstappen want we hebben nu ook actie en vanaf 08-11-2014 kunt u genieten en gebruik maken van glasvezel van caiway.
Niet dus terwijl ik een hd recorder heb genomen waar ik € 3,50 per maand extra voor moet betalen voor iets dat ik niet heb mooi is dat.
Vandaag is 08-11-2014 mijn telefoon nummer is nog niet overgenomen en dat kan zomaar 2 weken duren maar daar zijn ze ook niet erg duidelijk over, dus ik heb ook geen telefoon waar ik er ook voor betaal.
Als je op website van caiway een bestelling wilt plaatsen zie je nergens bij dat het dus allemaal vanaf 1-1-2015 dit is een misleiding en bult stress voor mensen die net als mij die wel besteld hebben en niet gebruik kunnen maken van een product waar voor ze betalen.
En de acties zoals 2 maanden alle zenders 2 maanden dit en zus daar kan ik dus ook op fluiten want ik heb geen digitale zenders tot januari 2015.
Ik ben niet overgestapt voor de snelheid van de internet want bij ziggo had 90mb en nu heb ik 100mb.
Maar op verlijdende actie over de internet en tv die via glasvezel veel sneller is en de tv veel scherper is die caiway maakte op reclames en op zijn website, en de medewerkers eigenlijk zelf niet veel weten wat ze verkopen de een zegt zo de ander zegt weer zo allemaal onduidelijk en kort af.
Al met al ik ben heel erg teleurgesteld en heb heel veel spijt dat ik overgestapt ben.
Hoop zo snel mogelijk op reactie.
Anoloog € 16.99 Alles in een glas 100 42.50 HD ontvager Recorder 3.50 permaand.
Gemiddelde score | 3.4 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geen oplossing bij problemen
Geen of onvoldoende oplossing voor problemen. helpdesk medewerkers zijn niet goed geschoold en vertellen onwaarheden of weten het niet waardoor het probleem niet verholpen kan worden. Grote frustratie als je moet overstappen in Twente van Ziggo naar een andere provider en b.v. caiway daar nog niet klaar voor is.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Help?desk
Sinds 18 jaar al klant bij Caiway, sinds kort is het internet niet stabiel en "blokken" op de digitale TV. Nu heb ik vorige maand een automatische incasso formulier ingevuld maar helaas ze gebruiken het verkeerde rekeningnummer (al 18 jaar zien ze betalingen van dit rek.nummer) en kunnen niet incasseren waardoor ze gelijk een 1ste herinnering sturen. Hierop de Helpdesk gebeld en dit heeft mij 20 minuten gekost en moet uiteraard handmatig via Ideal het bedrag overmaken, nee dat is de enige mogelijkheid meneer. Hulp? nulkommanul. Mij zijn ze kwijt als klant.
Na meerdere aandringen van Caiway zijn we overstag gegaan omdat er dus gezegd werdt dat Caiway sneller was en met meerdere apparaten om het internet kon en dat de snelheid echt niet af zou nemen.
Nou ik zou je vertellen ik heb spijt als haren op me hoofd! Wat een drama zeg verbinding elke keer weg, verschrikkelijk traag als ik op de eerste verdieping zit heb ik helemaal geen WiFi echt ongelooflijk slecht!
We hebben een router gekocht via Caiway omdat dat het beste was volgens Caiway nou het is allemaal niet waar en zou het iedereen afraden om Caiway te nemen!
Gemiddelde score | 2.6 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Wij zijn sinds 2 maanden overgestapt van Tele2 naar Caiway.
Na meerdere aandringen van Caiway zijn we overstag gegaan omdat er dus gezegd werdt dat Caiway sneller was en met meerdere apparaten om het internet kon en dat de snelheid echt niet af zou nemen.
Nou ik zou je vertellen ik heb spijt als haren op me hoofd! Wat een drama zeg verbinding elke keer weg, verschrikkelijk traag als ik op de eerste verdieping zit heb ik helemaal geen WiFi echt ongelooflijk slecht!
We hebben een router gekocht via Caiway omdat dat het beste was volgens Caiway nou het is allemaal niet waar en zou het iedereen afraden om Caiway te nemen!
We hebben een nieuwe LG tv, daar moeten we zenderwaarden invoeren, deze heb ik zelf maar van internet afgeplukt, want deze zijn volgens Caiway niet beschikbaar vanwege de "netwerkcapaciteit" van Ziggo. Terwijl ze wel nodig zijn voor het zoeken van de kanalen.
Wel al direct een factuur versturen, maar tegemoet komen voor alle problemen die we hebben ho maar!
Jullie moeten verkopen wat jullie kunnen leveren! En niet verkopen wat jullie niet kunnen leveren! Helemaal niet als daar 3 à 4 maand tussenzit!
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Klachten
Wij zijn 17 oktober verhuisd na 'n jaar lang klussen. Dan verwacht je dat als je alles regelt je uiteindelijk lekker op de bank kunt zitten en genieten van de televisie. Maar nee hoor, afgelopen week elke dag met Caiway aan de telefoon gehangen. Achteraf wordt pas duidelijk, dat we pas vanaf eind januari gebruik kunnen maken van de HD kanalen en nu alleen rechtstreeks in de tv kabel moeten kijken, terwijl we wel voor betalen in het TV Standaard-pakket met HD kanalen. We hebben er zelf een COAX versterker tussen moeten zetten van €130! Het is allemaal erg vervelend, als nieuwe klant konden wij al geen gebruik meer maken van Ziggo dus dit was onze enige keuze.
We hebben een nieuwe LG tv, daar moeten we zenderwaarden invoeren, deze heb ik zelf maar van internet afgeplukt, want deze zijn volgens Caiway niet beschikbaar vanwege de "netwerkcapaciteit" van Ziggo. Terwijl ze wel nodig zijn voor het zoeken van de kanalen.
Wel al direct een factuur versturen, maar tegemoet komen voor alle problemen die we hebben ho maar!
Jullie moeten verkopen wat jullie kunnen leveren! En niet verkopen wat jullie niet kunnen leveren! Helemaal niet als daar 3 à 4 maand tussenzit!
Zelfs aangekochte repeater biedt geen oplossing
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Klachten over CAIWAY
Met regelmaat "glitshes" op TV. Geen internet door slechte wifi router met een bereik van 3,5 meter.
Zelfs aangekochte repeater biedt geen oplossing
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Ontneem mijn keuze niet
Ontneem mijn keuze niet
Gemiddelde score | 9.6 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
top
Zeer tevreden namelijk nooit problemen snap het commentaar niet van mensen hier onder misschien zelf niet echt kennis hier van?
Heel veel geduld gehad met Caiway, dipjes in de internetverbinding voor lief genomen en het brokkelige beeld op tv kan een keer gebeuren. Maar nu voor de zoveelste keer helemaal tv! Het is net of je ergens in de rimboe woont, terwijl het midden in de randstad is. Service is slecht en de prijs gaat wel omhoog. Wij stappen over naar een ander!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Dagelijks storingen internet en telefonie
Slechtste provider die ik ooit heb gehad. Ben al maanden aan het bellen. Ik herken alle klachten op dit forum. Router blokkeert. Iedere keer al die stekkers eruit. Het ergste is dat Caiway het afschuift op de Rekam. Die komen dan wel weer langs maar het wordt niet opgelost. Wat een drama. Dagelijks zonder internet en dan dus ook geen telefoon. Vaak bellen we niet eens meer. Ga de betalingen denk ik maar stop zetten.
De wifi heeft in de afgelopen 2 uur al 5 storingen gehad en dit is erg vaak zo.
Ook een keer contact opgenomen met de Helpdesk, ze zouden het een paar dagen in de gaten houden en daarna contact opnemen. Nooit meer wat van gehoord.
Ook storen verschillende televisie zenders erg vaak.
Mijn ervaringen zijn dramatisch.
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Slechtste bedrijf ooit.
Echt de slechtste provider die er is.
De wifi heeft in de afgelopen 2 uur al 5 storingen gehad en dit is erg vaak zo.
Ook een keer contact opgenomen met de Helpdesk, ze zouden het een paar dagen in de gaten houden en daarna contact opnemen. Nooit meer wat van gehoord.
Ook storen verschillende televisie zenders erg vaak.
Mijn ervaringen zijn dramatisch.
De helpdesk vertelt je hoe je de internetverbinding weer kan activieren, zowel de router moet uitgezet worden als de modem, en de kabel mag niet verbonden zijn. Dit is geen prettige workaround om dagelijks te doen.
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
Slechte dienstverlening
Caiway levert de Sitecom WLR 4100 X4 router voor wifi. Wat ze niet vertellen is dat er problemen zijn met deze router waardoor de router dagelijk de internetverbinding met het modem kwijt raakt. Dit probleem is bij Caiway bekend, er is alleen geen oplossing beschikbaar. Intussen gaan ze gewoon door met het leveren van deze wifi routers.
De helpdesk vertelt je hoe je de internetverbinding weer kan activieren, zowel de router moet uitgezet worden als de modem, en de kabel mag niet verbonden zijn. Dit is geen prettige workaround om dagelijks te doen.
Groetjes van Rene
Over naar glasvezel maar nog steeds slecht !
Heb de afgelopen 3 a 4 jaar steeds problemen gehad met internet via de coaxkabel en nadat alles was vernieuwd, modem, router, bekabeling ect... is het een tijdje goed gegaan maar een aantal weken geleden begon de ellende weer opnieuw. Advies van medewerker in de caiway winkel in N.wijk was, ga over op glasvezel dan zal het voor 90% opgelost zijn, ik vroeg nog....weet je het zeker ! Ok, ik dus over naar glasvezel voor alleen internet, en wat schets mijn verbazing, het is niet sneller en de laatste 3 a 4 dagen is het nog veel trager geworden, zo slecht dat het wel 30 sec. duurt voordat bijvoorbeeld www.Google verschijnt...niet normaal toch. Een paar dagen geleden nog gebeld, het zou waarschijnlijk aan de router liggen. Ik had nog expliciet navraag gedaan in de Caiway winkel of mijn router wel echt geschikt was. Nou dat was zeker het geval. Hij kan tot 300 Mb terwijl ik maar tot 100 Mb nodig heb. Ja ja nu is het ineens weer mijn router of het ligt aan de meterkast waar hij in staat. Als het binnen 14 dagen niet beter is dan denk ik er echt aan om over te gaan, ben er klaar mee.
Groetjes van Rene
Of het is er gewoon niet! Zeer slecht dit! Nog ff door kakken zo en dan direct naar een andere provider! Ben het spuugzat!
zeer slecht internet
Bah wat een gedoe! Nu al bijna een jaar klote verbinding van Caiway. Het internet valt hier regelmatig gewoon uit!
Of het is er gewoon niet! Zeer slecht dit! Nog ff door kakken zo en dan direct naar een andere provider! Ben het spuugzat!
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Hoe meer gesleutel hoe slechter het wordt bij caiway
Het is de af gelopen hard achter uit gegaan bij caiway en hoe meer werkzaamheden of zoals hun het noemen verbetering van hun netwerk is mijn internet ronduit slecht kan minimaal 4 keer per dag mijn modem resetten zoals vandaag en gisteren heb ik het meerdere malen moeten doen kan nog geen eens internetbankieren of iets opzoeken daarom vandaag alles maar opgezegd en ga naar andere provider ben het spuug zat
Ze zouden zo snel mogelijk de rekam bellen en de klacht bij hun neerleggen.
Zelf na 3 weken uitblijven van Rekam een telefoontje gedaan naar Rekam. Nou ze zouden snel terug bellen. Nou helaas voor Caiway en Rekam ik ga jullie nu ook niet betalen voor hetgeen jullie niet leveren. Ik heb het idee dat het jullie geen lor scheelt of je nu een tevreden klant hebt of niet. Ik ga nu kijken voor een andere provider.
Caiway gebeld 3 weken geleden vanwege storing op mijn tv en internet.
Ze zouden zo snel mogelijk de rekam bellen en de klacht bij hun neerleggen.
Zelf na 3 weken uitblijven van Rekam een telefoontje gedaan naar Rekam. Nou ze zouden snel terug bellen. Nou helaas voor Caiway en Rekam ik ga jullie nu ook niet betalen voor hetgeen jullie niet leveren. Ik heb het idee dat het jullie geen lor scheelt of je nu een tevreden klant hebt of niet. Ik ga nu kijken voor een andere provider.
Toppunt en voorbeeld hoe je klanten van het (caiway) kastje naar de muur stuurt.
Dus bij Caiway is het credo, geen service verlenen in het weekenden, en na 21.00 niet bereikbaar, ook ik ga net zoals veel anderen nu alvast op zoek naar een nieuwe Provider, en als laatste wil ook even vermelden dat 4 dagen geleden de storingen bij onze overburen en naaste buren, die ook last hadden van de blikseminslag, zijn opgelost door een monteur van Vodafone, Telfort en KPN.
Zo doe je dat, binnen 1 dag en m.b.v. een monteur.
Caiway wil je eerst middels de telefoon een week lang proberen te helpen, en als je dan echt na een week nog niets hebt bereikt, komt de monteur, dat is lekker goedkoop, maar de klanten gaan op deze manier weglopen.
groet Bert Kooijmans
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
nu al 5 dagen zonder internet, TV en bellen, en van het kastje naar de muur door Caiway !!
Dinsdagochtend 05.00 blikseminslag vlakbij mijn woning, alle stoppen eruit. 1e keer gebeld, eind van de middag melding caiway opgelost. 2e dag 4 x gebeld naar klantenservice, wachttijden van circa 20 tot 30 minuten, moest alles uitproberen van ze, niets is er opgelost, monteur zou contact opnemen voor afspraak, nooit zijn we gebeld? 3e dag weer bellen, ze wachten op een status update van storingsbedrijf Schuring, die gewoon 2 dagen niets laat weten aan Caiway, 4e dag weer gebeld, is nu weer een storing in centrale kast in de buurt? 5e dag worden we gebeld door storingsbedrijf Schuring, voor het maken van een afspraak voor a.s. maandag, zitten we dus ruim 1 week straks zonder TV, Internet en bellen.
Toppunt en voorbeeld hoe je klanten van het (caiway) kastje naar de muur stuurt.
Dus bij Caiway is het credo, geen service verlenen in het weekenden, en na 21.00 niet bereikbaar, ook ik ga net zoals veel anderen nu alvast op zoek naar een nieuwe Provider, en als laatste wil ook even vermelden dat 4 dagen geleden de storingen bij onze overburen en naaste buren, die ook last hadden van de blikseminslag, zijn opgelost door een monteur van Vodafone, Telfort en KPN.
Zo doe je dat, binnen 1 dag en m.b.v. een monteur.
Caiway wil je eerst middels de telefoon een week lang proberen te helpen, en als je dan echt na een week nog niets hebt bereikt, komt de monteur, dat is lekker goedkoop, maar de klanten gaan op deze manier weglopen.
groet Bert Kooijmans