Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.2 (351)
0   1   0   0  
409 resultaten - getoond 401 - 409
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
Sortering 
 
Wat een nare club! Ik heb begin juli een abt aangevraagd voor internet en TV.
Op 8 augustus zou oplevering plaatsvinden. Niet dus. Inmiddels 5 uur in twee dagen aan de telefoon met de klantenservice. Resultaat: Afspraken worden niet nagekomen. Heb de order dus maar geannuleerd. Brrrr wat een nachtmerrie!! Inmiddels hebben ze wel alvast 77,50 afgeschreven en deze bedragen kun je dus NIET laten storneren. TUIG!! NOOIT MEER CAIWAY
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Lowell Augustus 11, 2010

Wat een nare club! Ik heb begin juli een abt aangevraagd voor internet en TV.
Op 8 augustus zou oplevering plaatsvinden. Niet dus. Inmiddels 5 uur in twee dagen aan de telefoon met de klantenservice. Resultaat: Afspraken worden niet nagekomen. Heb de order dus maar geannuleerd. Brrrr wat een nachtmerrie!! Inmiddels hebben ze wel alvast 77,50 afgeschreven en deze bedragen kun je dus NIET laten storneren. TUIG!! NOOIT MEER CAIWAY

Was deze review nuttig? 
Op mn vorig adres veelvuldig problemen met de internetverbinding. Het lag natuurlijk altijd aan mij. Diverse malen lag ik op de grond te worstelen met lange en korte kabels....splitter eruit, splitter er weer in. De problemen zijn nooit opgelost.

Ook op mn nieuwe adres wederom problemen. Eerste half jaar ging best goed, zo nu en dan eens geen verbinding, maar moet kunnen....In zo'n geval bel ik ook niet naar de helpdesk.

Laatste maanden steeds meer problemen. Vanaf half juni is het helemaal bal. Modem komt gewoon niet online, ook niet rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Storingsmelding gemaakt en ticket nummer via mail ontvangen. Tot op heden en meerdere telefoontjes verder, nog steeds niets vernomen over de storing, terwijl deze nog dagelijks bestaat. Vandaag gehele dag geen internet tot 19.20 uur vanavond. Getracht helpdesk te bellen, evenals gisteravond....15 wachtenden voor me....nogmaals bellen dan maar....ohh...maar 4 wachtenden....50 minuten verder, zonder iemand gesproken te hebben, verbreek ik zelf de verbinding maar. Avond aan avond is er geen doorkomen aan. Op mails reageren ze niet.
Personeel is over het algemeen onbeschoft aan de telefoon en klinken allemaal geïrriteerd. Ze lijken ook geen tot weinig verstand van zaken te hebben.

Inmiddels ben ik zo vreselijk boos, dat ik op zoek ben naar een andere provider, die wel enige verbinding en service kan leveren.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Net Juli 20, 2010

Op mn vorig adres veelvuldig problemen met de internetverbinding. Het lag natuurlijk altijd aan mij. Diverse malen lag ik op de grond te worstelen met lange en korte kabels....splitter eruit, splitter er weer in. De problemen zijn nooit opgelost.

Ook op mn nieuwe adres wederom problemen. Eerste half jaar ging best goed, zo nu en dan eens geen verbinding, maar moet kunnen....In zo'n geval bel ik ook niet naar de helpdesk.

Laatste maanden steeds meer problemen. Vanaf half juni is het helemaal bal. Modem komt gewoon niet online, ook niet rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Storingsmelding gemaakt en ticket nummer via mail ontvangen. Tot op heden en meerdere telefoontjes verder, nog steeds niets vernomen over de storing, terwijl deze nog dagelijks bestaat. Vandaag gehele dag geen internet tot 19.20 uur vanavond. Getracht helpdesk te bellen, evenals gisteravond....15 wachtenden voor me....nogmaals bellen dan maar....ohh...maar 4 wachtenden....50 minuten verder, zonder iemand gesproken te hebben, verbreek ik zelf de verbinding maar. Avond aan avond is er geen doorkomen aan. Op mails reageren ze niet.
Personeel is over het algemeen onbeschoft aan de telefoon en klinken allemaal geïrriteerd. Ze lijken ook geen tot weinig verstand van zaken te hebben.

Inmiddels ben ik zo vreselijk boos, dat ik op zoek ben naar een andere provider, die wel enige verbinding en service kan leveren.

Was deze review nuttig? 
Mijn ervaring met Caiway is allesbehalve positief. Ik ben zelf woonachtig in Rhoon (Portland) in de gemeente Albrandswaard en wij zijn "klant" bij Caiway.

Onze ervaring leert ons het volgende:

Punt 1
Emails worden laat (of gewoon niet) beantwoord. Men mag blij zijn met een standaard antwoord na een wachttijd van 2 weken.

Punt 2
Wanneer men de servicedesk / supportafdeling belt i.v.m. een storing, dan staat men gemiddeld 20 tot 30 minuten in de wacht. En dan heb je nog geluk.

Punt 3
De medewerkers van Caiway doen net of je "achterlijk" bent en liegen je gewoon voor m.b.t. storingen.

Punt 4
De internetverbinding ligt er regelmatig uit of is bijzonder langzaam. Wij hebben een Ultra abonnement lopen, maar hier is weinig "ultra" aan. Navraag leert men dat de gebruikte apparatuur te verouderd is.

Punt 5
De prijs, met name voor het Ultra abonnement, is bijzonder hoog. Waar concurrenten zoals Ziggo en UPC 120 Mbit/s internetverbindingen aanbiedt voor hetzelfde maandelijkse bedrag (en dan heb je er nog TV zenders ook), blijft Caiway doodleuk op 32 Mbit/s.

Al met al krijgt Caiway een dikke 1 van mij als totaalcijfer en ik wil mensen aanraden om uit de buurt te blijven van dit bedrijf.

Misschien hebben wij gewoon pech, maar het regent op diverse websites klachten over Caiway. Ga maar eens zoeken op het internet.

Misschien wordt het nu echt eens tijd dat een consumentenorganisatie eens gaat ingrijpen en de wanpraktijken van Caiway tot een halt roepen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cees de Bakker Juli 14, 2010

Mijn ervaring met Caiway is allesbehalve positief. Ik ben zelf woonachtig in Rhoon (Portland) in de gemeente Albrandswaard en wij zijn "klant" bij Caiway.

Onze ervaring leert ons het volgende:

Punt 1
Emails worden laat (of gewoon niet) beantwoord. Men mag blij zijn met een standaard antwoord na een wachttijd van 2 weken.

Punt 2
Wanneer men de servicedesk / supportafdeling belt i.v.m. een storing, dan staat men gemiddeld 20 tot 30 minuten in de wacht. En dan heb je nog geluk.

Punt 3
De medewerkers van Caiway doen net of je "achterlijk" bent en liegen je gewoon voor m.b.t. storingen.

Punt 4
De internetverbinding ligt er regelmatig uit of is bijzonder langzaam. Wij hebben een Ultra abonnement lopen, maar hier is weinig "ultra" aan. Navraag leert men dat de gebruikte apparatuur te verouderd is.

Punt 5
De prijs, met name voor het Ultra abonnement, is bijzonder hoog. Waar concurrenten zoals Ziggo en UPC 120 Mbit/s internetverbindingen aanbiedt voor hetzelfde maandelijkse bedrag (en dan heb je er nog TV zenders ook), blijft Caiway doodleuk op 32 Mbit/s.

Al met al krijgt Caiway een dikke 1 van mij als totaalcijfer en ik wil mensen aanraden om uit de buurt te blijven van dit bedrijf.

Misschien hebben wij gewoon pech, maar het regent op diverse websites klachten over Caiway. Ga maar eens zoeken op het internet.

Misschien wordt het nu echt eens tijd dat een consumentenorganisatie eens gaat ingrijpen en de wanpraktijken van Caiway tot een halt roepen!

Was deze review nuttig? 
Ik, zoals vele andere hieronder mij, wordt ook gedupeerd door Caiway.

Behalve het feit dat Caiway erg achterblijft met andere "grote" conurrenten, zoals UPC, Ziggo en dergelijke. Is verbinding vaak om te huilen.

Inmiddels beschikken wij alweer bijna over 2 weken geen internet. En als we mazzel hebben dan kunnen we sporadisch het internet op met een "snelheid" van 50 kB/s.

Inmiddels heb ik al een klacht gedeponeerd bij de Opta en ConsuWijzer. En ben eventueel van plan om een website te starten over de problematiek bij Caiway.

Het moge duidelijk zijn dat Caiway haar BETALENDE klanten hier in de kou laat staan.

Ook is de helpdesk van Caiway ronduit slecht. Men staat vaak lang in de wacht; mijn record staat 54 minuten.

Ik raad iedereen aan, die problemen heeft met Caiway (ongeacht welke regio) om een klacht te deponeren bij organisaties zoals; Opta, ConsuWijzer, Consumentenbond etc.

Wellicht dat er dan wel naar de klant geluisterd wordt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jan Versteegen Juni 18, 2010

Ik, zoals vele andere hieronder mij, wordt ook gedupeerd door Caiway.

Behalve het feit dat Caiway erg achterblijft met andere "grote" conurrenten, zoals UPC, Ziggo en dergelijke. Is verbinding vaak om te huilen.

Inmiddels beschikken wij alweer bijna over 2 weken geen internet. En als we mazzel hebben dan kunnen we sporadisch het internet op met een "snelheid" van 50 kB/s.

Inmiddels heb ik al een klacht gedeponeerd bij de Opta en ConsuWijzer. En ben eventueel van plan om een website te starten over de problematiek bij Caiway.

Het moge duidelijk zijn dat Caiway haar BETALENDE klanten hier in de kou laat staan.

Ook is de helpdesk van Caiway ronduit slecht. Men staat vaak lang in de wacht; mijn record staat 54 minuten.

Ik raad iedereen aan, die problemen heeft met Caiway (ongeacht welke regio) om een klacht te deponeren bij organisaties zoals; Opta, ConsuWijzer, Consumentenbond etc.

Wellicht dat er dan wel naar de klant geluisterd wordt!

Was deze review nuttig? 
En wederom problem met Caiway (zowel met de internetverbinding, alsmede de servicecenter).

Inmiddels is onze internetverbinding alweer 36 uur uit de lucht (sinds 14 juni om 20:00). Behoorlijk vervelend te noemen als je afhankelijk bent van internet vanwege je werk.

In eerste instantie dacht ik dat ze iets aan het updaten waren, misschien hogere snelheden, zoals hun concurrenten? Maar nee hoor, gewoon een storing.

Dus ik de volgende dag toch maar de servicecenter gebeld aangezien de internetverbinding uit de lucht bleef. Wat een "grappig" detail is, is het feit dat men geadviseerd wordt om op de website te kijken voor oplossingen en storingen. Erg handig als je internet het niet doet. :S

Even de feiten:
15 juni om 17:40 - ruim 30 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 18:50 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:20 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:40 - na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een medewerker van Caiway aan de lijn (Ben, achternaam niet genoemd).

Het is toch ronduit schandalig dat men meer dan uur bezig is om een storing te melden?

Dit is inmiddels de 4e keer in een paar maanden tijd dat wij serieuze problemen ondervinden met onze internetverbinding van Caiway.

Er is duidelijk een probleem met de verbinding of met de modem, want elke keer knippert het lampje US, vervolgens gaat knipperend over naar online om vervolgens weer terug te gaan naar een knipperend US lampje.

Aangezien dit de zoveelste "slechte" ervaring is met Caiway heb ik nu mijn "waslijst" aan klachten en mijn ervaringen doorgestuurd naar Tros Radar, Vara's Kassa, de Consumtenbond. Daarnaast is dit alles ook geplaatst op diverse fora en websites.

Ik heb er dus schoon genoeg van!

Misschien is het verstandiger om de slogan van Caiway te veranderen in "Caiway doet het niet!".
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michel vd Lingen Juni 16, 2010

En wederom problem met Caiway (zowel met de internetverbinding, alsmede de servicecenter).

Inmiddels is onze internetverbinding alweer 36 uur uit de lucht (sinds 14 juni om 20:00). Behoorlijk vervelend te noemen als je afhankelijk bent van internet vanwege je werk.

In eerste instantie dacht ik dat ze iets aan het updaten waren, misschien hogere snelheden, zoals hun concurrenten? Maar nee hoor, gewoon een storing.

Dus ik de volgende dag toch maar de servicecenter gebeld aangezien de internetverbinding uit de lucht bleef. Wat een "grappig" detail is, is het feit dat men geadviseerd wordt om op de website te kijken voor oplossingen en storingen. Erg handig als je internet het niet doet. :S

Even de feiten:
15 juni om 17:40 - ruim 30 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 18:50 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:20 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:40 - na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een medewerker van Caiway aan de lijn (Ben, achternaam niet genoemd).

Het is toch ronduit schandalig dat men meer dan uur bezig is om een storing te melden?

Dit is inmiddels de 4e keer in een paar maanden tijd dat wij serieuze problemen ondervinden met onze internetverbinding van Caiway.

Er is duidelijk een probleem met de verbinding of met de modem, want elke keer knippert het lampje US, vervolgens gaat knipperend over naar online om vervolgens weer terug te gaan naar een knipperend US lampje.

Aangezien dit de zoveelste "slechte" ervaring is met Caiway heb ik nu mijn "waslijst" aan klachten en mijn ervaringen doorgestuurd naar Tros Radar, Vara's Kassa, de Consumtenbond. Daarnaast is dit alles ook geplaatst op diverse fora en websites.

Ik heb er dus schoon genoeg van!

Misschien is het verstandiger om de slogan van Caiway te veranderen in "Caiway doet het niet!".

Was deze review nuttig? 
Nauwelijks te bereiken, problemen worden NOOIT opgelost, verbinding valt vaak weg, beloofde (en voor betaalde) snelheid wordt nooit gehaald!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door j. de jonge (rhoon) Januari 28, 2010

Nauwelijks te bereiken, problemen worden NOOIT opgelost, verbinding valt vaak weg, beloofde (en voor betaalde) snelheid wordt nooit gehaald!!!

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht te bereiken en wanneer men bereikt dan duurt het weer tijden voordat men een reactie terug krijgt.

Beloofde (=betaalde) snelheid wordt niet behaald. Betalen nu voor een Ultra Abonnement (32 mbit/s), maar met snelheden van 4 mbit/s.

Emails die beantwoord worden, worden maar half beantwoord, waardoor men nogmaals diezelfde email moet doorsturen.

Al met al; een dikke onvoldoende.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M van der Lingen Januari 21, 2010

Zeer slecht te bereiken en wanneer men bereikt dan duurt het weer tijden voordat men een reactie terug krijgt.

Beloofde (=betaalde) snelheid wordt niet behaald. Betalen nu voor een Ultra Abonnement (32 mbit/s), maar met snelheden van 4 mbit/s.

Emails die beantwoord worden, worden maar half beantwoord, waardoor men nogmaals diezelfde email moet doorsturen.

Al met al; een dikke onvoldoende.

Was deze review nuttig? 
Lage snelheid, en hoge prijs. Klantenservice wil niets doen. Mensen zijn te lui. Internet valt regelmatig uit (elke week minimaal 1 dag geen internet) en zijn dus onbetrouwbaar. Installatie was het enigste goede dat ze hadden.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Patrick Januari 20, 2010

Lage snelheid, en hoge prijs. Klantenservice wil niets doen. Mensen zijn te lui. Internet valt regelmatig uit (elke week minimaal 1 dag geen internet) en zijn dus onbetrouwbaar. Installatie was het enigste goede dat ze hadden.

Was deze review nuttig? 
Heb al enkele jaren dit abonnement en ben er zeer te spreken over.Verbinding doet het altijd goed en er zijn nauwelijks storingen.Mocht er een keer iets zijn dan zijn de mensen van de helpdesk altijd bereidt om je goed op weg te helpen.
Gemiddelde score 
 
7.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Letoetre Februari 18, 2008

Heb al enkele jaren dit abonnement en ben er zeer te spreken over.Verbinding doet het altijd goed en er zijn nauwelijks storingen.Mocht er een keer iets zijn dan zijn de mensen van de helpdesk altijd bereidt om je goed op weg te helpen.

Was deze review nuttig? 
409 resultaten - getoond 401 - 409
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
Sortering