CanalDigitaal ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ab/ce/d1/canaldigitaal-18-1411403291.pngBezoekers ervaringen
Gemiddelde bezoekers score van: 4 bezoeker(s)
********************************************
TOTALLY USELESS !!!!!!!!!!!!!!
********************************************
If you are interested Canal Digitaal .. which I doubt, my abonneenummer is 84739978
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
I've now had for MONTHS of internet problems and Canal Digitaal are just totally UNINTERESTED .. They keep sending back emails saying 'metingen zijn ok' ... but they do NOT LISTEN to the fact that there ARE !!!!! problems with connecting to certain sites, also VERY VERY IMPORTANT banking sites. They tried to say that it's the 'randapparatuur' and don't react when they are told that taking the 'randapparatuur' to the neighbours location solves the problem and that the problem is HERE !!!!!! CANAL DIGITAAL doesn't even deserve ONE STAR ...
********************************************
TOTALLY USELESS !!!!!!!!!!!!!!
********************************************
If you are interested Canal Digitaal .. which I doubt, my abonneenummer is 84739978
Meerdere malen betalingsbewijs gemaild via webformulier en dan wederom telefonisch contact opgenomen (kosten 1 euro per gesprek) krijg als antwoord niet ontvangen... Op mijn vraag voor een algemeen emailadres zodat ik het daarheen kan mailen is het antwoord nee niet mogelijk kan alleen via webformulier. Na 3 x te hebben gemaild wederom niet ontvangen..
gevolg geen TV, internet en telefoon voor 4 dagen want ja weekend zit ertussen en dan duurt het even voordat de betaling is verwerkt..Als je vervolgens je uitleg geeft aan een medewerker en om hulp en coulance vraagt wordt er hard gezucht en wederom aangegeven dat we maar op tijd hadden moeten betalen.
Nooit meer canal digitaal voor ons!
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Verschrikkelijke service
Ik zal iedereen canal digitaal afraden! Slecht product en bij vraag om hulp enige mogelijkheid om een monteur te laten komen voor 70 euro of 2 jaar verlenging van je contract! Ook na eenmaal een betaling te hebben gemist gelijk worden afgesloten zonder hierover eerst te worden ingelicht. Betaling gedaan en contact opgenomen wordt je schofterig te woord gestaan en gezegd dan had u maar op tijd moeten betalen..
Meerdere malen betalingsbewijs gemaild via webformulier en dan wederom telefonisch contact opgenomen (kosten 1 euro per gesprek) krijg als antwoord niet ontvangen... Op mijn vraag voor een algemeen emailadres zodat ik het daarheen kan mailen is het antwoord nee niet mogelijk kan alleen via webformulier. Na 3 x te hebben gemaild wederom niet ontvangen..
gevolg geen TV, internet en telefoon voor 4 dagen want ja weekend zit ertussen en dan duurt het even voordat de betaling is verwerkt..Als je vervolgens je uitleg geeft aan een medewerker en om hulp en coulance vraagt wordt er hard gezucht en wederom aangegeven dat we maar op tijd hadden moeten betalen.
Nooit meer canal digitaal voor ons!
Ik had een alles in 1 pakket besteld waarvan in de eerste instantie alleen televisie werd opgeleverd.
Ik moet eerlijk zeggen dat de tv goed is maar over de klantenservice ben ik niet te spreken. Ze hebben de administratie niet op orde en je moet minimaal 1 euro betalen om met de klantenservice te bellen, iets waar ik me enorm aan kan ergeren. Het heeft lang geduurd om uiteindelijk ook internet en telefonie geleverd te krijgen. Uiteindelijk blijkt dat het internet, glasvezel, redelijk stabiel is. Ik heb weinig problemen gehad toen het eenmaal werkte. Telefonie is minder stabiel en het komt met enige regelmaat voor dat je niet kunt bellen of gebeld kunt worden.
Canal Digitaal raad ik niet aan.
Maar als je alle andere reviews op deze site leest dan zijn er ook geen goede alternatieven.
Volgens mij is het een kwestie van geluk hebben.
Gemiddelde score | 3.4 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Canal Digitaal, scoort net als de rest een dikke onvoldoende :(
Helaas veel problemen gehad met canal digitaal.
Ik had een alles in 1 pakket besteld waarvan in de eerste instantie alleen televisie werd opgeleverd.
Ik moet eerlijk zeggen dat de tv goed is maar over de klantenservice ben ik niet te spreken. Ze hebben de administratie niet op orde en je moet minimaal 1 euro betalen om met de klantenservice te bellen, iets waar ik me enorm aan kan ergeren. Het heeft lang geduurd om uiteindelijk ook internet en telefonie geleverd te krijgen. Uiteindelijk blijkt dat het internet, glasvezel, redelijk stabiel is. Ik heb weinig problemen gehad toen het eenmaal werkte. Telefonie is minder stabiel en het komt met enige regelmaat voor dat je niet kunt bellen of gebeld kunt worden.
Canal Digitaal raad ik niet aan.
Maar als je alle andere reviews op deze site leest dan zijn er ook geen goede alternatieven.
Volgens mij is het een kwestie van geluk hebben.
Kennen geen coulance: je zit er 2 jaar aan vast, Je betaalt voor de wanprestatie
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Neem nooit geen CanalDigitaal
Neem nooit geen CanalDigitaal; slechte apparatuur, incompetente klantenservice, geen antwoorden op ingediende klachten, direktie en management reageren niet.
Kennen geen coulance: je zit er 2 jaar aan vast, Je betaalt voor de wanprestatie