Details van de review
Overstappen ging vlekkeloos, bij kleine storingen zoals het vergeten van de betaalpin heb je gelijk een oplossing.
In onze straat was langere tijd storing op iptv. Bij alle providers. Buren werden door de klantenservice van onder andere Vodafone van het kastje naar de muur gestuurd. Klachten werden niet geregistreerd en men diende het modem maar te herstarten. Fiber, als kleine provider, heeft uiteindelijk de storing aangekaart bij verschillende instanties en kreeg het voor elkaar dat het probleem opgelost was. Belden keurig terug met de laatste stand van zaken en boden een flinke compensatie voor de tv storing.
Ik ben heel erg tevreden!
Gemiddelde score | 9.2 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Overgestapt vanaf upc, goddank naar fiber. Een kleine provider met een normaal bereikbare klantenservice.
Overstappen ging vlekkeloos, bij kleine storingen zoals het vergeten van de betaalpin heb je gelijk een oplossing.
In onze straat was langere tijd storing op iptv. Bij alle providers. Buren werden door de klantenservice van onder andere Vodafone van het kastje naar de muur gestuurd. Klachten werden niet geregistreerd en men diende het modem maar te herstarten. Fiber, als kleine provider, heeft uiteindelijk de storing aangekaart bij verschillende instanties en kreeg het voor elkaar dat het probleem opgelost was. Belden keurig terug met de laatste stand van zaken en boden een flinke compensatie voor de tv storing.
Ik ben heel erg tevreden!