Details van de review
De eerste monteur die de kabel van buiten naar binnen heeft aangelegd adviseerde dat te doen in de meterkast. De 2e monteur die het modem kwam installeren was na 10 minuten weer weg. Op dat moment begon bij Fiber de facturenstroom opgang te komen.
Bij het pakket zat de gratis monteur die de apparatuur zou komen aansluiten.
Kreeg direct al een factuur voor de monteur. "Ja die moet u eerst betalen, waarna u he bedrag terug gestort krijgt" Hoezo gratis? De monteur die de apparatuur moest komen aansluiten kon vanaf de meterkast de kabels niet trekken en de apparatuur aansluiten. Inmiddels kreeg ik de 3e factuur terwijl ik dus niet gebruik kon maken van het pakket. Dat speelde dus half juli. Nog steeds is de monteur niet langs geweest en ik heb Fiber via mail, My Fiber en aangetekend schrijven laten weten dat zij in gebreke zijn gebleven en hun een tijdlimiet gegeven om de apparatuur aan te sluiten. Daarop is niet gereageerd. Sterker nog ze hebbende draad van al mijn opmerkingen en vragen gewoon verwijderd zodat het verloop van al mijn klachten iet meer zichtbaar is. Hun eigen correspondentie met de bevestiging dat de aansluiting heeft plaats gevonden blijft gewoon staan. Hetgeen ik dus heb aangevochten! Ik heb ze vervolgens via mail en een aangetekend schrijven laten weten dat zij nalatig zijn, in gebreke zijn gebleven en niet aan hun leveringsplicht hebben voldaan en op basis daarvan het contract opgezegd. Heb ook het modem via aangetekende pakketpost geretourneerd.En denk je dat ze daarop reageren? Ja, met een nieuwe maandfactuur. Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ik heb dat werkelijk nog nooit zo ontzettend erg mee gemaakt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Nog nooit zo slechte service meegemaakt!
Heb bij Fiber een alles in 1 pakket inclusief monteur besteld.
De eerste monteur die de kabel van buiten naar binnen heeft aangelegd adviseerde dat te doen in de meterkast. De 2e monteur die het modem kwam installeren was na 10 minuten weer weg. Op dat moment begon bij Fiber de facturenstroom opgang te komen.
Bij het pakket zat de gratis monteur die de apparatuur zou komen aansluiten.
Kreeg direct al een factuur voor de monteur. "Ja die moet u eerst betalen, waarna u he bedrag terug gestort krijgt" Hoezo gratis? De monteur die de apparatuur moest komen aansluiten kon vanaf de meterkast de kabels niet trekken en de apparatuur aansluiten. Inmiddels kreeg ik de 3e factuur terwijl ik dus niet gebruik kon maken van het pakket. Dat speelde dus half juli. Nog steeds is de monteur niet langs geweest en ik heb Fiber via mail, My Fiber en aangetekend schrijven laten weten dat zij in gebreke zijn gebleven en hun een tijdlimiet gegeven om de apparatuur aan te sluiten. Daarop is niet gereageerd. Sterker nog ze hebbende draad van al mijn opmerkingen en vragen gewoon verwijderd zodat het verloop van al mijn klachten iet meer zichtbaar is. Hun eigen correspondentie met de bevestiging dat de aansluiting heeft plaats gevonden blijft gewoon staan. Hetgeen ik dus heb aangevochten! Ik heb ze vervolgens via mail en een aangetekend schrijven laten weten dat zij nalatig zijn, in gebreke zijn gebleven en niet aan hun leveringsplicht hebben voldaan en op basis daarvan het contract opgezegd. Heb ook het modem via aangetekende pakketpost geretourneerd.En denk je dat ze daarop reageren? Ja, met een nieuwe maandfactuur. Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ik heb dat werkelijk nog nooit zo ontzettend erg mee gemaakt.