Details van de review
Reken er op dat digitale televisie zonder settop box niet mogelijk is. Misschien ben ik naïef, maar aangezien ik dit 3 of 4 keer gevraagd heb en mij werd verzekerd dat dit kon, valt het mij nogal tegen dat het niet kan. Maar goed, misschien ben ik de enige die dit niet snapt.
De klantenservice is wat mij betreft niet geweldig. Ze zijn vriendelijk, maar hebben erg veel moeite met een kennelijk lastige vraag. Al met al zou ik afzien van Fiber en toch overstappen naar een van de betere.
De klantenservice is wat mij betreft niet geweldig. Ze zijn vriendelijk, maar hebben erg veel moeite met een kennelijk lastige vraag. Al met al zou ik afzien van Fiber en toch overstappen naar een van de betere.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Niels H.
September 08, 2014
Slechte voorlichting en slechte service
Reken er op dat digitale televisie zonder settop box niet mogelijk is. Misschien ben ik naïef, maar aangezien ik dit 3 of 4 keer gevraagd heb en mij werd verzekerd dat dit kon, valt het mij nogal tegen dat het niet kan. Maar goed, misschien ben ik de enige die dit niet snapt.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
U kunt wel degelijk digitaal kijken via de coax zonder settop box. U dient dan wel over een TV toestel te beschikken die DVB-C kan tunen. Gemiddeld genomen een toestel jonger dan ongeveer 3 jaar. U dient de gegevens van uw gemeente op te zoeken op de Fiber website. (netwerk ID en frequentie) TV juist instellen en klaar.
1 resultaten - getoond 1 - 1