Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Spijt spijt spijt

Sinds ik aangesloten ben heb ik geen tv (kapotte modem) Maar, vooral, kan ik niet meer mailen! Uren aan de telefoon gehangen met lui die van alles gebropeerd hebben tot dat bij de 4e keer ik kreeg ik te dat fiber geen email ondersteund. De vorige kan dan ook niets voor me doen (bleek ook na heel veel belkosten) Dus heb een hotmail moeten aanmaken maar kan niet meer bij mijn oude mails en dat gaat me geld kosten.
De persoon die aan de deur kwam gaf zijn telefoonnummer maar toen ik hem belde was hij afgesloten.
Blijkt dat als ik draadloos wil internetten ik eerst zelf een router moet kopen en zelf maar moet zorgen voor de instalatie. Terwijl ik dat eerst inclusief had, bij tele 2. Het zou veel goedkoper zijn maar ik betaal 20 euro meer bij fiber dan voorheen en het modem wat ik gekregen heb heeft niet eens een harde schijf.

Al met al waardeloos
Geschreven door meisje Januari 06, 2015

waardeloos

Spijt spijt spijt

Sinds ik aangesloten ben heb ik geen tv (kapotte modem) Maar, vooral, kan ik niet meer mailen! Uren aan de telefoon gehangen met lui die van alles gebropeerd hebben tot dat bij de 4e keer ik kreeg ik te dat fiber geen email ondersteund. De vorige kan dan ook niets voor me doen (bleek ook na heel veel belkosten) Dus heb een hotmail moeten aanmaken maar kan niet meer bij mijn oude mails en dat gaat me geld kosten.
De persoon die aan de deur kwam gaf zijn telefoonnummer maar toen ik hem belde was hij afgesloten.
Blijkt dat als ik draadloos wil internetten ik eerst zelf een router moet kopen en zelf maar moet zorgen voor de instalatie. Terwijl ik dat eerst inclusief had, bij tele 2. Het zou veel goedkoper zijn maar ik betaal 20 euro meer bij fiber dan voorheen en het modem wat ik gekregen heb heeft niet eens een harde schijf.

Al met al waardeloos

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door m vd m
Januari 08, 2015
Ik ben sinds maandag aangesloten bij fiber voor glasvezel en ben tot heden zeer ontevreden. De wifi doet het niet goed en interaktieve tv, tja daar moet je maar zelf achter aan.
de app in de apple app store die ze zeggen gedownload moet worden, is niet meer beschikbaar, dus dat houd op. En hoe kijk ik tv dan op mijn normale laptop, daar word niets over gezegd.
ik begin spijt te krijgen dat ik over gestapt ben

en id net als hier boven, lijkt wel meer te kosten dan wat ik bij telfort kwijt was. heb mijn bedenkingen over deze bedrijf
1 resultaten - getoond 1 - 1