Details van de review
En tja zaken als opzeggen "oude" contract is toch echt ieders eigen verantwoording. Heb er bewust voor gekozen om een maand 2 internet aanbieders te hebben, :-) de beste mag blijven!
Zoals het nu lijkt zal Fiber de blijver worden, jemig wat een heerlijk helder beeld op de tv's, en dat zonder het gedoe met extra kastjes/afstandsbedieningen en smartcards.
Tja ik zal dan wel geen gemiddelde gebruiker zijn, heb ook echt geen behoefte aan bv interactieve tv, pff des te ingewikkelder de techniek des te groter de kans op uitval.
Gemiddelde score | 8.2 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Fiber super voor mij! begrijp dat nooit iedereen tevreden te krijgen is.
Super snelle plaatsing van het modem, heel erg vriendelijke en kundige personen gesproken tijdens oriënterende en vervolg gesprekken over de aansluiting. Na het plaatsen van het modem direct heerlijk snel en stabiel internet, telefonie nog niet kunnen beoordelen, ivm overname mijn eigen nummer.
En tja zaken als opzeggen "oude" contract is toch echt ieders eigen verantwoording. Heb er bewust voor gekozen om een maand 2 internet aanbieders te hebben, :-) de beste mag blijven!
Zoals het nu lijkt zal Fiber de blijver worden, jemig wat een heerlijk helder beeld op de tv's, en dat zonder het gedoe met extra kastjes/afstandsbedieningen en smartcards.
Tja ik zal dan wel geen gemiddelde gebruiker zijn, heb ook echt geen behoefte aan bv interactieve tv, pff des te ingewikkelder de techniek des te groter de kans op uitval.