Details van de review
omdat Fiber ons beter leek, ook omdat we glasvezel wilden, hebben we dus hiervoor gekozen.
Aangegeven dat we 15 januari alles geïnstalleerd wilden hebben gebeurde dit later, pas dus 22 januari.
Tevens moest ik zelf een afspraak maken met het bedrijf die de boel moest installeren, wat op zich een slechte zaak is.
Dit terzijde. Alles is keurig geïnstalleerd en we waren ook erg tevreden.
3 weken geleden begonnen de problemen met tv kijken, we konden programma gemist niet kijken en later kwamen er ook storingen met tv kijken.
Gebeld met Fiber, hier werd ik afgescheept dat ze er mee bezig waren en deze 2 problemen hadden waarschijnlijk met elkaar te maken.
Nu hebben we zeker 2 weken storingen met tv kijken, blokjes/haperingen.
Elke keer bellen naar Fiber, en elke keer hetzelfde antwoord dat ze met deze storing bezig zijn.
We worden het echt zat, ook dat we Fiber niet te pakken krijgen.
We staan op het punt om weg te gaan bij Fiber als het deze week niet word opgelost.
We betalen er genoeg voor, dan willen we ook dat alles goed loopt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Sinds 22 januari aangesloten bij Fiber nadat we gedwongen werden om over te stappen van Ziggo naar Caiway.
omdat Fiber ons beter leek, ook omdat we glasvezel wilden, hebben we dus hiervoor gekozen.
Aangegeven dat we 15 januari alles geïnstalleerd wilden hebben gebeurde dit later, pas dus 22 januari.
Tevens moest ik zelf een afspraak maken met het bedrijf die de boel moest installeren, wat op zich een slechte zaak is.
Dit terzijde. Alles is keurig geïnstalleerd en we waren ook erg tevreden.
3 weken geleden begonnen de problemen met tv kijken, we konden programma gemist niet kijken en later kwamen er ook storingen met tv kijken.
Gebeld met Fiber, hier werd ik afgescheept dat ze er mee bezig waren en deze 2 problemen hadden waarschijnlijk met elkaar te maken.
Nu hebben we zeker 2 weken storingen met tv kijken, blokjes/haperingen.
Elke keer bellen naar Fiber, en elke keer hetzelfde antwoord dat ze met deze storing bezig zijn.
We worden het echt zat, ook dat we Fiber niet te pakken krijgen.
We staan op het punt om weg te gaan bij Fiber als het deze week niet word opgelost.
We betalen er genoeg voor, dan willen we ook dat alles goed loopt.