Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
fiber.nl

thja wat kan ik zeggen in october alles in 1 pakket aangevraagd vanwege dat wij een nieuwe woning kregen dacht ik ga alles in 1 keer te regelen samen met de energie matser.

echt blijkt niet waar te zijn over de levering van de tv zelf
op de website en ik qoute

U krijgt uw welkomstcadeau indien beide diensten aangesloten zijn en de eerste factuur voor zowel energie als Fiber is betaald. De gemiddelde doorlooptijd van aanmelding tot aansluiting voor beide diensten is meestal rond de 6 weken. Tel daar voor de levering van uw televisie of de storting van uw cashback nog 1 à 2 weken bovenop.

19 december is mijn factuur betaald en tot heden is de tv nog niet geleverd(october aangevraagd pas in december geleverd)

18 februari even gebeld waar de tv blijft en zeiden dat het nog 2 maanden duurt voordat het geleverd wordt
best wel slechte smoesje

ik kan niet wachten tot mijn abbonement voorbij is dan kan ik overstappen

slechte ervaring is
2 maanden geen internet tv()
9 weken al gewacht en tot heden geen tv en zij weten niet zelf wanneer die geleverd wordt
5 keer gebeld
2 keer goed geholpen en de andere 3 keer gewoon beroerd met mensen die geen ervaring hebben in telecommuncatie
1 live chat geprobeerd bijna 15 min gewacht voor een reactie en met een slechte antwoord
tv via kabel is best slecht(misschien heb ik een slechte kabel wie weet)
ik heb een telefoon lijn ik nooit gebruik

pluspunten
internet is mooi stabiel
Gemiddelde score 

3.2
Installatie 

2.0
Helpdesk 

3.0
Internet 

8.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door phi le Februari 18, 2015

Fiber het kan beter

fiber.nl

thja wat kan ik zeggen in october alles in 1 pakket aangevraagd vanwege dat wij een nieuwe woning kregen dacht ik ga alles in 1 keer te regelen samen met de energie matser.

echt blijkt niet waar te zijn over de levering van de tv zelf
op de website en ik qoute

U krijgt uw welkomstcadeau indien beide diensten aangesloten zijn en de eerste factuur voor zowel energie als Fiber is betaald. De gemiddelde doorlooptijd van aanmelding tot aansluiting voor beide diensten is meestal rond de 6 weken. Tel daar voor de levering van uw televisie of de storting van uw cashback nog 1 à 2 weken bovenop.

19 december is mijn factuur betaald en tot heden is de tv nog niet geleverd(october aangevraagd pas in december geleverd)

18 februari even gebeld waar de tv blijft en zeiden dat het nog 2 maanden duurt voordat het geleverd wordt
best wel slechte smoesje

ik kan niet wachten tot mijn abbonement voorbij is dan kan ik overstappen

slechte ervaring is
2 maanden geen internet tv()
9 weken al gewacht en tot heden geen tv en zij weten niet zelf wanneer die geleverd wordt
5 keer gebeld
2 keer goed geholpen en de andere 3 keer gewoon beroerd met mensen die geen ervaring hebben in telecommuncatie
1 live chat geprobeerd bijna 15 min gewacht voor een reactie en met een slechte antwoord
tv via kabel is best slecht(misschien heb ik een slechte kabel wie weet)
ik heb een telefoon lijn ik nooit gebruik

pluspunten
internet is mooi stabiel

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.