Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
Ik ben nog niet eens aangesloten of er zijn al problemen!
Er word zomaar wat afgeschreven van mijn rekening,zou op 01-03-2015 aangesloten worden,maar ik moet in Januari al maandpremie betalen voor iets wat ik nog niet eens heb.
Ook werd de 49,95 voor de modem dubbel afgeschreven.
De verkoper had een opdringerig verkooppraatje en beloofde van alles,en zei dat hun de boel gratis zouden installeren,maar ik kreeg een doe het zelf pakket? en geen brief/telefoontje voor installatie?
Ik heb de termijn van 2 weken bedenktijd gepasseerd,en kon tot mijn afgrijzen niet meer opzeggen,ondanks dat ik pas 1 maart word aangesloten.
Ik kan toch niet een product evalueren als ik het nog niet heb? logica? nee niet echt.
Door gebrekkig handelen van FIBER zit ik nu opgescheept met een bedrijf wat voor het leveren aan,al zulke problemen geeft dat ik er gelijk van wil afzien. hoe moeilijk is factureren voor jullie?
Dit geeft mij de indruk van ongeorganiseerd/amateuristisch handelen,waar ik geen professionele overeenkomst mee wil aangaan.
Mijn ouders hebben al FIBER en zijn ontevreden over de service,de beloften v/d verkoper,de gebruiksvriendelijkheid,en disciplinair disfunctioneren.

Telefonist zei dat ik contact moest zoeken met het management,wat ik ook zeker ga doen.

Laat mij gewoon stoppen met FIBER,dat is alles wat ik wil.

Geschreven door Dhr. Wit Februari 18, 2015

service van likmevestje,ik wil met jullie stoppen!

Ik ben nog niet eens aangesloten of er zijn al problemen!
Er word zomaar wat afgeschreven van mijn rekening,zou op 01-03-2015 aangesloten worden,maar ik moet in Januari al maandpremie betalen voor iets wat ik nog niet eens heb.
Ook werd de 49,95 voor de modem dubbel afgeschreven.
De verkoper had een opdringerig verkooppraatje en beloofde van alles,en zei dat hun de boel gratis zouden installeren,maar ik kreeg een doe het zelf pakket? en geen brief/telefoontje voor installatie?
Ik heb de termijn van 2 weken bedenktijd gepasseerd,en kon tot mijn afgrijzen niet meer opzeggen,ondanks dat ik pas 1 maart word aangesloten.
Ik kan toch niet een product evalueren als ik het nog niet heb? logica? nee niet echt.
Door gebrekkig handelen van FIBER zit ik nu opgescheept met een bedrijf wat voor het leveren aan,al zulke problemen geeft dat ik er gelijk van wil afzien. hoe moeilijk is factureren voor jullie?
Dit geeft mij de indruk van ongeorganiseerd/amateuristisch handelen,waar ik geen professionele overeenkomst mee wil aangaan.
Mijn ouders hebben al FIBER en zijn ontevreden over de service,de beloften v/d verkoper,de gebruiksvriendelijkheid,en disciplinair disfunctioneren.

Telefonist zei dat ik contact moest zoeken met het management,wat ik ook zeker ga doen.

Laat mij gewoon stoppen met FIBER,dat is alles wat ik wil.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Kruger
Maart 02, 2015
Ook ik heb hele slechte ervaring met Fiber.Wat een waardeloos bedrijf.Ik zou al maanden gebruik kunnen maken van mijn thuistelfoon. Nu heb ik hoge kosten moeten maken met mijn mobile telefoon, heb al diverse mailtjes verzonden, met de vraag mij te willen aansluiten, inmiddels is de lijn geactiveerd maar ik moet hiervoor een VIP toestel aanschaffen, leuk dat je dat pas hoort terwijl je vanaf september 2014 bent aangesloten. Ik vind dit als consument dat ook heel slordig hiervan niet op de hoogte gebracht te zijn. Dit is alweer het zoveelste probleem wat ik aan dit bedrijf heb moeten ervaren. Hierboven de andere klachten komen mij dan ook erg bekend voor. Het word eens tijd voor actie Tros, Radar eens in te gaan lichten. Dit bedrijf moet maar eens aangepakt gaan worden die allemaal mensen hebben gedupeerd. Mijn vraag is dan ook, mocht er iemand actie willen gaan ondernemen om naar buiten te stappen naar de consumentenbond mrt ieder zijn eigen klacht, dan hoor ik dat graag, of als er mensen zijn die dit al hebben gedaan ben benieuwd wat de ervaringen hier over zijn. En daarbij komt ook nog eens dat Fiber sinds kort ook reclame spotjes uitzendt met voordelig glasvezel Fiber, word al misselijk als ik hun logo in beeld zie. Dit bedrijf mag geen klanten winnen.
1 resultaten - getoond 1 - 1