Details van de review
Er word zomaar wat afgeschreven van mijn rekening,zou op 01-03-2015 aangesloten worden,maar ik moet in Januari al maandpremie betalen voor iets wat ik nog niet eens heb.
Ook werd de 49,95 voor de modem dubbel afgeschreven.
De verkoper had een opdringerig verkooppraatje en beloofde van alles,en zei dat hun de boel gratis zouden installeren,maar ik kreeg een doe het zelf pakket? en geen brief/telefoontje voor installatie?
Ik heb de termijn van 2 weken bedenktijd gepasseerd,en kon tot mijn afgrijzen niet meer opzeggen,ondanks dat ik pas 1 maart word aangesloten.
Ik kan toch niet een product evalueren als ik het nog niet heb? logica? nee niet echt.
Door gebrekkig handelen van FIBER zit ik nu opgescheept met een bedrijf wat voor het leveren aan,al zulke problemen geeft dat ik er gelijk van wil afzien. hoe moeilijk is factureren voor jullie?
Dit geeft mij de indruk van ongeorganiseerd/amateuristisch handelen,waar ik geen professionele overeenkomst mee wil aangaan.
Mijn ouders hebben al FIBER en zijn ontevreden over de service,de beloften v/d verkoper,de gebruiksvriendelijkheid,en disciplinair disfunctioneren.
Telefonist zei dat ik contact moest zoeken met het management,wat ik ook zeker ga doen.
Laat mij gewoon stoppen met FIBER,dat is alles wat ik wil.
service van likmevestje,ik wil met jullie stoppen!
Ik ben nog niet eens aangesloten of er zijn al problemen!
Er word zomaar wat afgeschreven van mijn rekening,zou op 01-03-2015 aangesloten worden,maar ik moet in Januari al maandpremie betalen voor iets wat ik nog niet eens heb.
Ook werd de 49,95 voor de modem dubbel afgeschreven.
De verkoper had een opdringerig verkooppraatje en beloofde van alles,en zei dat hun de boel gratis zouden installeren,maar ik kreeg een doe het zelf pakket? en geen brief/telefoontje voor installatie?
Ik heb de termijn van 2 weken bedenktijd gepasseerd,en kon tot mijn afgrijzen niet meer opzeggen,ondanks dat ik pas 1 maart word aangesloten.
Ik kan toch niet een product evalueren als ik het nog niet heb? logica? nee niet echt.
Door gebrekkig handelen van FIBER zit ik nu opgescheept met een bedrijf wat voor het leveren aan,al zulke problemen geeft dat ik er gelijk van wil afzien. hoe moeilijk is factureren voor jullie?
Dit geeft mij de indruk van ongeorganiseerd/amateuristisch handelen,waar ik geen professionele overeenkomst mee wil aangaan.
Mijn ouders hebben al FIBER en zijn ontevreden over de service,de beloften v/d verkoper,de gebruiksvriendelijkheid,en disciplinair disfunctioneren.
Telefonist zei dat ik contact moest zoeken met het management,wat ik ook zeker ga doen.
Laat mij gewoon stoppen met FIBER,dat is alles wat ik wil.