Details van de review
op 12-12-2014 heb ik me aangemeld bij fiber
fiber weet dat ziggo op 25-02-2015 hier stopt
activering glasvezel op 17-02-2015 lijkt op tijd
maar wat heb je eraan als je het installatiepakket nog steeds niet hebt
de eerste factuur was wel op tijd, het in rekening brengen van kosten gaat in vanaf 18-02-2015. onacceptabel natuurlijk, ik heb nog geen installatiepakket en kan überhaupt nog geen gebruik maken van hun diensten.
klantenservice telefonisch niet bereikbaar
via de chat had ik twee keer geluk en kreeg te horen dat er enige vertraging was in de verzending van de installatiepakketten. (hoezo ? als je al op 12-12-2014 weet wat de klant wil)
de even bijpraten e-mails van fiber zijn attent, maar over de vertraagde verzending van het installatiepakket wordt geen woord gerept.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
fiber doe je werk
leuke marketing en termen in de schriftelijke communicatie. tarieven niet ongunstig. glasvezel is volgens afspraak op opgegeven datum geactiveerd, maar controleren kan ik dat niet.
op 12-12-2014 heb ik me aangemeld bij fiber
fiber weet dat ziggo op 25-02-2015 hier stopt
activering glasvezel op 17-02-2015 lijkt op tijd
maar wat heb je eraan als je het installatiepakket nog steeds niet hebt
de eerste factuur was wel op tijd, het in rekening brengen van kosten gaat in vanaf 18-02-2015. onacceptabel natuurlijk, ik heb nog geen installatiepakket en kan überhaupt nog geen gebruik maken van hun diensten.
klantenservice telefonisch niet bereikbaar
via de chat had ik twee keer geluk en kreeg te horen dat er enige vertraging was in de verzending van de installatiepakketten. (hoezo ? als je al op 12-12-2014 weet wat de klant wil)
de even bijpraten e-mails van fiber zijn attent, maar over de vertraagde verzending van het installatiepakket wordt geen woord gerept.