Details van de review
Bewering van Fiber staat volledig haaks op verhaal verkoper. Ik heb geeist dat Fiber dan maar een monteur inhuurt die hier zo'n versterker komt plaatsen. Ben benieuwd hoewel ik reactie eigenlijk al weet. Ik wil dus tussentijds van mijn contract af als de problemen niet worden opgelost en ben benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
valse beloftes
Verkoper verzekerde mij ervan dat ik supersnel draadloos internet door het hele huis zou krijgen. Dat was precies wat ik wilde. Wat een drama. Smartphones vallen regelmatig uit. Dicht bij de "Fritzbox" (in de meterkast op de begane grond) gaan staan, verbinding zoeken en ik kan weer even gaan internetten. Mijn laptop krijgt op de eerste verdieping nauwelijks verbinding met internet. Af en toe paar seconden, dat was het dan wel. Helpdesk nauwelijks te bereiken. Wachttijden tot 40 minuten.Via site Fiber benaderd met het probleem. Antwoord: Problemen gevolg van draadloos internet. Advies was versterker te plaatsen. Status probleem was volgens Fiber "opgelost", althans dat werd aangevinkt.
Bewering van Fiber staat volledig haaks op verhaal verkoper. Ik heb geeist dat Fiber dan maar een monteur inhuurt die hier zo'n versterker komt plaatsen. Ben benieuwd hoewel ik reactie eigenlijk al weet. Ik wil dus tussentijds van mijn contract af als de problemen niet worden opgelost en ben benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn.