Details van de review
16:16:37 Welkom joha. U chat met Johan.
16:16:42 Johan: Welkom bij Fiber Nederland. Waarmee kan ik u van dienst zijn? Door de drukte, ook op de chat, kan het wat langer duren. Kunt u een zo goed mogelijke omschrijving geven van uw vraag / probleem? Tevens het vriendelijke verzoek uw klantnummer en / of uw postcode huisnummercombinatie door te geven.
16:16:45 joha: hoi
16:16:57 joha: 7676et huisnummer xx
16:17:14 joha: ik heb een vraag
16:18:17 joha: ik zat bij fiber.nl en moest verplicht overstappen omdat ik 6 dagen zonder internet/foon en tv zat, maar mag nu wel een maand betalen, ik ben het hier niet mee ens
16:18:56 joha: nooit is er een monteur bij mij thuis langs geweest en heb een dikke telefoonrekening dankzei jullie
16:19:13 Johan: Ik ga het even voor u nakijken, heeft u een ogenblik voor mij dan ben ik zo bij u terug
16:19:22 joha: ok
16:26:04 Johan: Ik heb het voor u nagekeken waar deze kosten vandaan komen ze hebben uw dienst inderdaad opgezegt voor u en daarom betaald u het opzegtermijn nog.
16:28:22 joha: ja ok, dus is het niet schandalig dan , dat ik iets moet betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen??
16:28:51 joha: jullie hadden me aan moeten sluiten , heb 6 dagen vanaf begin zondser alles gezeten
16:29:16 joha: de doos met alles dr in de 6 de dag terug gestuurd, maar ik mag wel betalen
16:30:07 joha: ik boek het geld terug steeds en jullie verhogen het bedrag nu steeds terwijl ik de router op borg had zelfs
16:31:49 joha: in 6 dagen tyd geen monteur langs geweest terwijl caiway 2 op 1 dag stuurd en heb nu wel internet, vindt dit onmenselijk gewoon
16:32:43 Johan: U heeft de router ge retourneerd deze hebben wij helaas defect ontvangen daarom is de borg ook niet verrekend.
16:33:05 Johan: de kosten zullen in rekening gebracht worden want u heeft een wettelijk contract.
16:33:11 joha: das gelul, de router was goed
16:33:11 Johan: Ik raad u aan deze niet te storneren.
16:33:31 joha: heb m heel verzichtig ingepakt zelfs ,
16:33:46 joha: moet niet gaan liegen daar
16:34:12 Johan: Dat is de info die ik heb ontvangen.
16:34:56 joha: ze kunnen wel meer lullen ,waarom zit ik 6 dagen zonder internet dan?? en waarom mkijkt niemand dierouter na dan bij mij in huis??
16:35:18 joha: tv en telefoon had ik ook niet
16:35:59 Johan: Uw abonnement is op dit moment beeindigd, we kunnen op dit moment niets voor u betekenen ik raad u aan deze rekenningen alsnog te voldoen.
16:36:30 joha: jullie zijn oplichters
16:36:56 joha: ik laat me niet onder druk zetten met betalingen en leugens van jullie
16:37:19 joha: de router heb ik niks mee gedaan en uiterst zorgvuldig ingepakt
16:37:51 Johan: Zoals ik de modem terug zie helaas niet. Daarbij is ook de verzegeling verbroken.
16:42:08 joha: ik heb recht op 14 dagen bedenktyd
16:42:16 joha: hoe zit dat dan
16:44:21 joha: opzegtermijn dan
genoeg bewijs??
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geen woorden voor!
Zoals jullie zien heb ik bij alles het cijfer 1 , ingevuld als score, fiber.nl is de grootste oplichtersbende wat ik in mijn leven heb meegemaakt, ik woon in het district twente, en ziggo is weg, ze willen hier glasvezel, dus dacht aan fiber.nl, vanaf dat ik het pakket in huis had en aangesloten had, geen signaal, geen tv /telefoon en internet! 6 dagen lang gebeld , maar er kwam maar geen monteur, dus was verplicht om over te stappen weer naar een andere provider, in mijn geval caiway, en raad eens! binnen 1 dag 2 monteurs en alles doet het, een interne was storing gewoon in de wijkcentrale, nu moet ik mijn opzegtermijn van een maand betalen bij fiber.nl , maar ik pas er voor. ik boek mijn geld gewoon weer terug op mijn rekening, want ik betaal niet voor niet ontvangen diensten! en het ergste, de rekeningen gaan naar de 200 euro met verhoging toe, en o ja , nu heb ik opeens de router defect gemaakt , en moet dat ook betalen, wat een oplichters! heb niets vernield maar dit tuig wil gewoon geld zien, maar leveren geen diensten, mensen trap hier niet in, volgende week ga ik naar het juridisch loket, willen jullie een kopie zien van mijn livechat met hun?
16:16:37 Welkom joha. U chat met Johan.
16:16:42 Johan: Welkom bij Fiber Nederland. Waarmee kan ik u van dienst zijn? Door de drukte, ook op de chat, kan het wat langer duren. Kunt u een zo goed mogelijke omschrijving geven van uw vraag / probleem? Tevens het vriendelijke verzoek uw klantnummer en / of uw postcode huisnummercombinatie door te geven.
16:16:45 joha: hoi
16:16:57 joha: 7676et huisnummer xx
16:17:14 joha: ik heb een vraag
16:18:17 joha: ik zat bij fiber.nl en moest verplicht overstappen omdat ik 6 dagen zonder internet/foon en tv zat, maar mag nu wel een maand betalen, ik ben het hier niet mee ens
16:18:56 joha: nooit is er een monteur bij mij thuis langs geweest en heb een dikke telefoonrekening dankzei jullie
16:19:13 Johan: Ik ga het even voor u nakijken, heeft u een ogenblik voor mij dan ben ik zo bij u terug
16:19:22 joha: ok
16:26:04 Johan: Ik heb het voor u nagekeken waar deze kosten vandaan komen ze hebben uw dienst inderdaad opgezegt voor u en daarom betaald u het opzegtermijn nog.
16:28:22 joha: ja ok, dus is het niet schandalig dan , dat ik iets moet betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen??
16:28:51 joha: jullie hadden me aan moeten sluiten , heb 6 dagen vanaf begin zondser alles gezeten
16:29:16 joha: de doos met alles dr in de 6 de dag terug gestuurd, maar ik mag wel betalen
16:30:07 joha: ik boek het geld terug steeds en jullie verhogen het bedrag nu steeds terwijl ik de router op borg had zelfs
16:31:49 joha: in 6 dagen tyd geen monteur langs geweest terwijl caiway 2 op 1 dag stuurd en heb nu wel internet, vindt dit onmenselijk gewoon
16:32:43 Johan: U heeft de router ge retourneerd deze hebben wij helaas defect ontvangen daarom is de borg ook niet verrekend.
16:33:05 Johan: de kosten zullen in rekening gebracht worden want u heeft een wettelijk contract.
16:33:11 joha: das gelul, de router was goed
16:33:11 Johan: Ik raad u aan deze niet te storneren.
16:33:31 joha: heb m heel verzichtig ingepakt zelfs ,
16:33:46 joha: moet niet gaan liegen daar
16:34:12 Johan: Dat is de info die ik heb ontvangen.
16:34:56 joha: ze kunnen wel meer lullen ,waarom zit ik 6 dagen zonder internet dan?? en waarom mkijkt niemand dierouter na dan bij mij in huis??
16:35:18 joha: tv en telefoon had ik ook niet
16:35:59 Johan: Uw abonnement is op dit moment beeindigd, we kunnen op dit moment niets voor u betekenen ik raad u aan deze rekenningen alsnog te voldoen.
16:36:30 joha: jullie zijn oplichters
16:36:56 joha: ik laat me niet onder druk zetten met betalingen en leugens van jullie
16:37:19 joha: de router heb ik niks mee gedaan en uiterst zorgvuldig ingepakt
16:37:51 Johan: Zoals ik de modem terug zie helaas niet. Daarbij is ook de verzegeling verbroken.
16:42:08 joha: ik heb recht op 14 dagen bedenktyd
16:42:16 joha: hoe zit dat dan
16:44:21 joha: opzegtermijn dan
genoeg bewijs??
Commentaar
U staat niet alleen want bij ons was de zegel ook verbroken. Ik begrijp precies wat u voelt, ik denk er precies zo over. Voor mij is er geen goed alternatief en daarom ben ik gedwongen om hier te blijven. Maar zo gauw ik de kans krijg, ben ik ook vertrokken. Ik zal iedereen afraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Ik ben van de hemel in de hel terecht gekomen.
Kunt u mij op de hoogte houden wat het juridisch loket geadviseerd heeft over deze boevenbende.
Mvg
W
ik heb op 26 februari bij Fiber de volgende vraag gesteld: 'bij ontvangst van het doe-het-zelf installatie pakket was de verzegeling van de router verbroken. Is dit normaal? ik krijg het gevoel dat ik een tweede hands product heb gekregen? Hoe kan dit? Graag uw reactie hierop."
Dit antwoord heb ik vandaag gekregen.
Beste klant,
Dat de verzegeling van de router is verbroken kan meerdere oorzaken hebben: - Doordat het bruikleen apparatuur is, en wij er onze eigen firmware op moeten zetten kan het noodzakelijk zijn dat daardoor de verzegeling verbroken is.
De werking van de router is hierdoor niet verminderd en kunt u deze gewoon gebruiken.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland.
Ik hoop dat jij hier iets mee kunt.
Succes