Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Fiber nee, nee en nog eens nee!
nog nooit van mijn leven zo'n prutsbedrijf meegemaakt. Omdat Ziggo er hier in Twente mee is opgehouden overgestapt op Fiber. Aanvraag voor monteur ingediend. Monteur zou op 19 februari komen. Geen monteur gezien. Excuses natuurlijk. Nu ben ik iemand die een hekel heeft aan bedrijven die afspraken niet nakomen. Ik heb dus gezegd dat ik geen gebruik meer wens te maken van de diensten van Fiber. Overgestapt naar Caiway. Binnen een week alles geregeld! Maar ja, Fiber blijft bellen over een nieuwe afspraak met monteur. Stuurt rekeningen voor niet geleverde diensten. Ze snappen er daar echt helemaal niets van. Bericht gekregen van Post.nl dat er een pakket voor mij klaarligt van Fiber. Terwijl ik 19 februari mezelf heb afgemeld. Geen bevestiging van afmelding gekregen. Toch nog maar een keer gebeld. Na een half uur al aan de beurt. Zegt de callcentermedewerkster: "u kunt alle gegevens op uw mijn fiber pagina inzien". Ja, maar ik heb me afgemeld, ik ben weg bij Fiber! "Oh, maar u kunt uw gegevens nog inzien tot 31 maart, want u heeft een opzegtermijn van een maand". Ik nog een keer geprobeerd om uit te leggen dat ik geen gebruik meer maak van de diensten van dat rampenbedrijf uit Amsterdam en dat ik alleen maar via mail een bevestiging wil ontvangen, en dat ik geen rekeningen meer wens te ontvangen en dat ik niet betaal omdat ik geen diensten afneem en ik bewijs heb dat Fiber in gebreke is gebleven door het niet nakomen van een monteur-afspraak. Afijn, ze hebben het nog steeds niet begrepen, want ben weer gebeld voor een afspraak met een monteur.