Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Heb nu zins 27-03 Fiber maar ik heb er nu al spijt van kan zins vandaag ( 12-04) kan ik niemand bellen terwijl ik de telefoon dringend nodig heb en kun je ook nog eens geen storing doorgeven bij Fiber,ook viel de telefoon verbinding op 11-04 soms weg.
Tv valt steeds geluid weg en internetverbinding mmm waar is de kabel die krijg je er niet bij (moet je zelf kopen ) en wifi was mij beloofd ook daar moet je zelf de ontvanger voor kopen , had duidelijk gezegt dat ik Fiber een jaar lang wou proberen is stiekem 2 jaar van gemaakt De adviseur heeft zijn naam niet op de brief gezet en kan ik geen contact met hem opnemen , ik wil weer van deze oplichters af heeft iemand raad voor mij ?
Gemiddelde score 

1.4
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

3.0
Geschreven door Diane April 12, 2015

Telefoon Fiber

Heb nu zins 27-03 Fiber maar ik heb er nu al spijt van kan zins vandaag ( 12-04) kan ik niemand bellen terwijl ik de telefoon dringend nodig heb en kun je ook nog eens geen storing doorgeven bij Fiber,ook viel de telefoon verbinding op 11-04 soms weg.
Tv valt steeds geluid weg en internetverbinding mmm waar is de kabel die krijg je er niet bij (moet je zelf kopen ) en wifi was mij beloofd ook daar moet je zelf de ontvanger voor kopen , had duidelijk gezegt dat ik Fiber een jaar lang wou proberen is stiekem 2 jaar van gemaakt De adviseur heeft zijn naam niet op de brief gezet en kan ik geen contact met hem opnemen , ik wil weer van deze oplichters af heeft iemand raad voor mij ?

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door katinka de vries
April 15, 2015
Ben al een half jaar aan het klooien met fiber. Maanden geen telefoon, tv stoort, setupbox die niet naar behoren werkt. Ben er zo flauw van en daarom het bij de geschillencommissie neer gelegd. Staat in voorwaarden dat je kosteloos contract af kan als fiber binnen 3 maanden storing niet kan oplossen. hahaha en begin zowaar de humor er van in te zien. Je snapt hier geen reactie op van fiber omdat ze het volgens mij zelf niet meer juridisch kunnen onderbouwen. Een lichtpuntje geef aan bij fiber dat je klacht bij geschillen commissie neer legt. Dan kans groot dat je zowaar een keer wordt terug gebeld. Ze belden mij al vrij snel terug op jawel zelfs mijn 06 nr. Jammer Fiber probleem nog steeds niet opgelost en maar weer met de klantenservice bellen. Call weer neer gelegd bij de desbetreffende afdeling en nu maar weer wachten, wachten en nog es wachten. Fiber, het is een gebed zonder eind.
1 resultaten - getoond 1 - 1