Details van de review

 
Fiber Nederland
Glasvezel providers
Hele koude start met Fiber gehad en destijds was de helpdesk heel slecht te contacten; dat gaat nu vele malen beter en wordt telefonisch meteen te woord gestaan.
Dat was nodig omdat er telefoonkosten in rekening gebracht is op mijn factuur van maart van 20 maart j.l. , ondanks dat ik een contract/abonnement heb voor onbeperkt bellen.
Gemaild , gebeld , weer gebeld , weer gemaild en wat blijkt, er zijn meer mensen die deze computerfout hebben moeten slikken. Waarom duurt het toch zo allemachtig lang , voordat ik een antwoord en nog beter een rectificatie en een sorry van Fiber Nederland krijg.
Ik denk er sterk aan als het nog langer duurt om het eerder betaalde termijn in te trekken. Maar dat zou toch niet hoeven.
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Piet Berkhout April 13, 2015

wachten tot je een ons weegt

Hele koude start met Fiber gehad en destijds was de helpdesk heel slecht te contacten; dat gaat nu vele malen beter en wordt telefonisch meteen te woord gestaan.
Dat was nodig omdat er telefoonkosten in rekening gebracht is op mijn factuur van maart van 20 maart j.l. , ondanks dat ik een contract/abonnement heb voor onbeperkt bellen.
Gemaild , gebeld , weer gebeld , weer gemaild en wat blijkt, er zijn meer mensen die deze computerfout hebben moeten slikken. Waarom duurt het toch zo allemachtig lang , voordat ik een antwoord en nog beter een rectificatie en een sorry van Fiber Nederland krijg.
Ik denk er sterk aan als het nog langer duurt om het eerder betaalde termijn in te trekken. Maar dat zou toch niet hoeven.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.