Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Dat er opstartproblemen zijn wanneer heel Twente overstapt, vind ik geen probleem. Wel dat je via de helpdesk totaal niet wordt geholpen. Telefonie werkt niet, televisie: regelmatig geen beeld of stilstaand beeld. Internet is de minst slechte, ik heb tenminste nog een redelijke verbinding.

Maar stel geen vraag aan de helpdesk: Men weet het niet, geeft geen antwoord of laat je gewoon weken wachten. Zelfs op mijn opzegging krijg ik na 8 dagen geen enkele reactie!

Voor mij absoluut geen Fiber meer! Weg wezen daar!
Gemiddelde score 

2.2
Installatie 

3.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

5.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Andre April 28, 2015

wat een arrogant volk

Dat er opstartproblemen zijn wanneer heel Twente overstapt, vind ik geen probleem. Wel dat je via de helpdesk totaal niet wordt geholpen. Telefonie werkt niet, televisie: regelmatig geen beeld of stilstaand beeld. Internet is de minst slechte, ik heb tenminste nog een redelijke verbinding.

Maar stel geen vraag aan de helpdesk: Men weet het niet, geeft geen antwoord of laat je gewoon weken wachten. Zelfs op mijn opzegging krijg ik na 8 dagen geen enkele reactie!

Voor mij absoluut geen Fiber meer! Weg wezen daar!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door W.S.Blaauw
Juni 04, 2015
Fiber.nl zijn leugenaars, ze liegen en bedriegen, 223 € lichter geen internet, twee tickets die ze beloven krijg je niet, de kneus van een monteur smeet mij een gebruikte kabel neer die ook nog eens kapot is daar moest ik maar verloop kabels bij kopen.
Ik heb mijn klacht bij klachten kompas neer gelegd.
En ik heb contact gehad met consu wijzer, dat is een instantie van de regering.
Nu wacht ik af.
Ga met je klacht over fiber.nl naar consu wijzer, die geven je raad, wat je kunt doen.
Geschreven door johan
Juni 05, 2015
oplichters eerste klas, niet leveren , maar wel betalen, betaal je niet , dan is t meteen incassobureau, zelfs tegen de geschillencommisie liegen ze, nep foto s van geknikte kabels uit de glasvezelmodem sturen ze op, enz enz . incassobureau boss wil niet eens meer in zee gaan na mijn verhaal en heeft de zaak stop gezet
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door johan
Juni 05, 2015
neem s contact met me op, [email protected], mij overkomt hetzelfde
3 resultaten - getoond 1 - 3