Details van de review
Gemiddelde score | 5.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
Klantenservice doet hun best en alles "daarboven" doet niets
Waardeloze firma, klantenservice doet hun best en begrijpt mijn klacht. Is het met mij eens en zij zeggen dat alles is doorgegeven naar "hogerhand". Door hun fout ben ik extra geld kwijt en dit is bij een normale zaak simpel op te lossen. Bij Fiber niet! Duidelijk is aangetoond waar de fout zit, klantenservice mailt en doet om de klacht door te geven met motivatie dat de klant gelijk heeft en daarna hoor je niets meer. Heb zeer regelmatig (al sinds 25 februari 2015) contact gehad om uit te leggen dat het niet klopt. Zij, "hogerhand"/ boekhouding denken dat zij een vordering hebben op mij terwijl het aantoonbaar andersom is. Ik krijg geld van hun! Heb uiteindelijk mijn tegoed nu 2x betaald om weg te kunnen komen. Schandalig! De boekhouding van hun klopt van geen kant. Maar blijven facturen sturen met dreigementen! Fiber leeft kennelijk van facturen en niet van zijn klanten. Klanten hebben voor Fiber kennelijk geen enkele waarde!