Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
IK heb de geschillencommissie ingeschakeld, om deze oplichters eens flink aan te pakken, ze sturen nep foto's van kapotte kabels in een glasvezelmodem naar de geschillencommissie, en het stikt van leugens leugens en nog eens leugens! zelfs tegen de commissie liegen ze als het barst , het is crimineel tuig, willen jullie het hele verhaal zien waar het over gaat? lees mijn rubriek hier, geen woorden voor, van een paar maanden geleden,
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door johan Juni 04, 2015

Fiber liegt zelfs tegen de geschillencommissie!

IK heb de geschillencommissie ingeschakeld, om deze oplichters eens flink aan te pakken, ze sturen nep foto's van kapotte kabels in een glasvezelmodem naar de geschillencommissie, en het stikt van leugens leugens en nog eens leugens! zelfs tegen de commissie liegen ze als het barst , het is crimineel tuig, willen jullie het hele verhaal zien waar het over gaat? lees mijn rubriek hier, geen woorden voor, van een paar maanden geleden,

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door jojhan
Juli 16, 2015
inmiddels verloren de zaak tegen oplichtersbende fiber.nl , want de geschillencommissie kiest de kant altijd voor de ondernemer blijkt! consument stelt niks voor.
1 resultaten - getoond 1 - 1