Details van de review
Mijn ouders van bijna 90 jaar zijn zo ongelofelijk opgelicht door Fiber. ´Adviseur´ thuis geweest met mooie beloftes, maar er is niets van waargemaakt. Zij hebben 5 dagen! zonder telefoon gezeten i.v.m. overzetting, onverantwoordelijk voor mensen van deze leeftijd. Beloofd werden 35 zenders, ze hebben er maar 10. Geen email omdat Fiber geen smtp/server heeft. Contact met Klantenservice dramatisch: 'ik mag u niet helpen, want u bent geen klant, uw ouders moeten zelf bellen'. Uitgelegd dat die mensen dat niet meer kunnen: geen begrip. Doorverbinden met een meerdere, die wel beslissingsbevoegdheden heeft is niet mogelijk. Kortom: een groot drama. Schandalig dat dit soort providers kunnen en mogen bestaan.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Opa en Oma
Juli 08, 2015
Dramatisch
Mijn ouders van bijna 90 jaar zijn zo ongelofelijk opgelicht door Fiber. ´Adviseur´ thuis geweest met mooie beloftes, maar er is niets van waargemaakt. Zij hebben 5 dagen! zonder telefoon gezeten i.v.m. overzetting, onverantwoordelijk voor mensen van deze leeftijd. Beloofd werden 35 zenders, ze hebben er maar 10. Geen email omdat Fiber geen smtp/server heeft. Contact met Klantenservice dramatisch: 'ik mag u niet helpen, want u bent geen klant, uw ouders moeten zelf bellen'. Uitgelegd dat die mensen dat niet meer kunnen: geen begrip. Doorverbinden met een meerdere, die wel beslissingsbevoegdheden heeft is niet mogelijk. Kortom: een groot drama. Schandalig dat dit soort providers kunnen en mogen bestaan.
Was deze review nuttig?