Details van de review
Beste gedupeerden van oplichters bende fiber.nl, na het gelezen te hebben dat iedereen de dupe is geworden van deze criminelen stel ik voor, dat we het veel groter aan moeten pakken,op facebook, twitter en als het aan mij ligt zelfs, met zn allen een rechtszaak aanspannen, we moeten iets maken op f.b zodat ze goed slecht in het nieuws komen te staan, een grote anti fiber campagne /petitie weet ik wat. help mee, want ik ben ook al 300 euro onterecht kwijt
Geschreven door
johan aalderink
Juli 22, 2015
Tijd voor actie!
Beste gedupeerden van oplichters bende fiber.nl, na het gelezen te hebben dat iedereen de dupe is geworden van deze criminelen stel ik voor, dat we het veel groter aan moeten pakken,op facebook, twitter en als het aan mij ligt zelfs, met zn allen een rechtszaak aanspannen, we moeten iets maken op f.b zodat ze goed slecht in het nieuws komen te staan, een grote anti fiber campagne /petitie weet ik wat. help mee, want ik ben ook al 300 euro onterecht kwijt
Was deze review nuttig?
Commentaar
7 resultaten - getoond 1 - 7
Sortering
Ik wil je graag steunen tegen deze oplichters praktijken. ben zelf ook de dupe. alles betaald en vervolgens te horen krijgen van dat er uit het niets bijna 300 euro openstaat
Ik wil ook wel meedoen, vanaf februari bijna geen TV kunnen kijken bij Fiber, een helpdesk van nul, nul. Vanaf 23 juni zit ik bij een andere provider. Apparatuur terug gestuurd naar Fiber, is het zoek geraakt. Herhaaldelijk gevraagd of ze het pakket hebben gevonden krijg je geen reactie. vorige week iets op hun Facebookpagina gezet, ben ik geblokkeerd, Was er namelijk achter gekomen dat hun postbus adres voor apparatuur bij de Jumbo in Amstelveen is, ze vonden het niet leuk dat ik dit op hun Facebookpagina had gezet. Maar met de blokkade hebben ze mij niet want ik val ze nu lastig met een ander account. Het zijn oplichters die keihard aangepakt moeten worden!
Ik wil ook wel meedoen om deze oplichters aan te pakken! Inmiddels ben ik bij Fiber op Facebook geblokkeerd. Omdat ik een paar keer mijn mening had gegeven over Fiber, hier kunnen ze niet tegen.
ik ben daar ook al geblokkeerd
Goedzo, ik ben ook al bezig, hen zelfs het al proberen op tv te krijgen enzz , gebruik facebook /twitter enz
Facebook gebruiken of andere sociaal media, maak je eigen krabbels en door sturen enz, idd het is tuig kevin
Ben zelf de dupe geworden van deze oplichters en moet het contract van 24 maanden uitzitten.
Laat ff weten of er schot zit in dit verhaal
Laat ff weten of er schot zit in dit verhaal
7 resultaten - getoond 1 - 7