Details van de review
Er kan dus nog wel een slechte beoordeling bij, zal ook wel niet stoppen denk ik. Helpdesk komt niet verder dan snoertjes af- en aankoppelen, wat dan ook nog wel werkt. TV geeft heel vaak blokjes en ook dan maar weer resetten: erg vervelend als je aan het downloaden bent. Wifi iets beter dan vorige provider maar alleen dichtbij router. Op een klacht reageert Fiber wel, maar wat laat. De tussenpersoon (verkoper, Glasvezeladviseur (?) is niet bereikbaar en deze reageert niet op mal. Ik wil hem toch graag melden dat hij slecht advies gegeven heeft. De technische dienst heeft geen oplossing voor dit hele slechte product.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Albert
Juli 30, 2015
Drama
Er kan dus nog wel een slechte beoordeling bij, zal ook wel niet stoppen denk ik. Helpdesk komt niet verder dan snoertjes af- en aankoppelen, wat dan ook nog wel werkt. TV geeft heel vaak blokjes en ook dan maar weer resetten: erg vervelend als je aan het downloaden bent. Wifi iets beter dan vorige provider maar alleen dichtbij router. Op een klacht reageert Fiber wel, maar wat laat. De tussenpersoon (verkoper, Glasvezeladviseur (?) is niet bereikbaar en deze reageert niet op mal. Ik wil hem toch graag melden dat hij slecht advies gegeven heeft. De technische dienst heeft geen oplossing voor dit hele slechte product.
Was deze review nuttig?