Details van de review
- Aan uw probleem wordt aan gewerkt!
- Moet u eens contact opnemen met de "technische" helpdesk.
- Moet u alles even resetten (let op uw telefoon doet het dan ook niet meer!)
- U moet uw setop box updaten, want er is een nieuwe update uit. (Er is al weken geen nieuwe update beschikbaar!)
Nu de leukste! - U moet 8x achter elkaar de spanning van de setupbox afhalen!
En u raad het al, ik ben zo gek geweest om dit te doen. En nee dit hielp totaal niet!
Middels deze klacht wil ik mensen waarschuwen voor dit bedrijf! Doe er uw voordeel mee, of anders google even op internet naar "klachten Fiber" (Niet schrikken van het aantal!) Succes.
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Stilstaand beeld
Mensen trap er niet in. Al weken problemen met stilstaand tv beeld. Hier al meerdere malen over geklaagd, zowel telefonisch als via hun eigen "helppagina" myfiber. Telefonisch sta je eerst minimaal 30 minuten in de wacht (luisterend naar een vogel!!! ja een vogel, geen muziek of zo, maar echt een vogel!!) daarna krijg je een totaal ondeskundig studentje eraan (hij/zij kan niets aan die ondeskundigheid doen) maar ze kunnen u wel vertellen:
- Aan uw probleem wordt aan gewerkt!
- Moet u eens contact opnemen met de "technische" helpdesk.
- Moet u alles even resetten (let op uw telefoon doet het dan ook niet meer!)
- U moet uw setop box updaten, want er is een nieuwe update uit. (Er is al weken geen nieuwe update beschikbaar!)
Nu de leukste! - U moet 8x achter elkaar de spanning van de setupbox afhalen!
En u raad het al, ik ben zo gek geweest om dit te doen. En nee dit hielp totaal niet!
Middels deze klacht wil ik mensen waarschuwen voor dit bedrijf! Doe er uw voordeel mee, of anders google even op internet naar "klachten Fiber" (Niet schrikken van het aantal!) Succes.