Details van de review
Tot mijn verbazing kwam er een week of 6 later een brief van Fiber met de mededeling dat mijn aansluiting op hun glasvezelnet binnenkort tot stand zou worden gebracht. De aansluit apparatuur was al onderweg. Ik kreeg die (vrij)dag geen contact meer met Fiber en ook een telefoontje naar Belangrijke Ozinga leverde alleen de voicemail op. De volgende dag werd de aansluit apparatuur al gebracht, maar ik heb die zending met " retour afzender" aan de bode meegegeven.
De weken daarop heb ik vele malen gebeld, ge-e-maild en ge-chat met Fiber en met "Uwglasvezeladviseur" en haar adviseur Ozinga. Bij Fiber kreeg ik steeds te horen, dat een bericht naar het management werd gestuurd. Dat zou contact met me opnemen met een beslissing op mijn vraag om de annulering toe te passen. Maar dat contact is er tot nu toe - zeker 6 weken na de eerste (later nog ettelijke keren geprobeerd) vraag - nog niet binnen. Ook een aangetekende brief en e-mails blijven nog steeds onbeantwoord.
En als ik Bela Ozinga probeer te bellen, krijg ik steeds zijn voicemail waarop hij belooft zo spoedig mogelijk terug te bellen.
Ik wil van dit contract af, maar er wordt al 6 weken niet gereageerd.
Het wordt tijd om samen met andere klagers stappen te ondernemen tegen Fiber. Wie is dit met mij eens?
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Nooit antwoord bij Fiber
Via telefoontje van Glasvezel adviseur die graag klacht van t.v.ontvangst wilde onderzoeken kwam een adviseur van hen bij ons thuis. Hij heeft niet naar t.v.ontvangst gekeken, maar hij berekende dat Fiber voor ons de beste en goedkoopste provider zou zijn. Dat scheelde rond de €30 met ons huidig abonnement van KPN. Na geaarzel toch maar een contractaanvraag ondertekend, vooral na de opmerking van Bela Ozinga - de adviseur - "Een telefoontje (binnen 14 dagen) naar dit nummer (op zijn visitekaartje) en we maken deze aanvraag ongedaan". Na een telefoontje (de volgende dag) naar KPN kreeg ik daar een aanbod dat nog goedkoper was dan dat van Fiber. En hier kon ik mijn eigen e-mail-adres houden. Dus besloot ik bij KPN te blijven en de Fiber-aanvraag te annuleren. Vervolgens het nummer gebeld dat de heer Ozinga had gegeven. Na enig heen en weer gepraat, beloofde hij mijn aanvraag te annuleren. Daarmee was deze zaak voor mij afgedaan.
Tot mijn verbazing kwam er een week of 6 later een brief van Fiber met de mededeling dat mijn aansluiting op hun glasvezelnet binnenkort tot stand zou worden gebracht. De aansluit apparatuur was al onderweg. Ik kreeg die (vrij)dag geen contact meer met Fiber en ook een telefoontje naar Belangrijke Ozinga leverde alleen de voicemail op. De volgende dag werd de aansluit apparatuur al gebracht, maar ik heb die zending met " retour afzender" aan de bode meegegeven.
De weken daarop heb ik vele malen gebeld, ge-e-maild en ge-chat met Fiber en met "Uwglasvezeladviseur" en haar adviseur Ozinga. Bij Fiber kreeg ik steeds te horen, dat een bericht naar het management werd gestuurd. Dat zou contact met me opnemen met een beslissing op mijn vraag om de annulering toe te passen. Maar dat contact is er tot nu toe - zeker 6 weken na de eerste (later nog ettelijke keren geprobeerd) vraag - nog niet binnen. Ook een aangetekende brief en e-mails blijven nog steeds onbeantwoord.
En als ik Bela Ozinga probeer te bellen, krijg ik steeds zijn voicemail waarop hij belooft zo spoedig mogelijk terug te bellen.
Ik wil van dit contract af, maar er wordt al 6 weken niet gereageerd.
Het wordt tijd om samen met andere klagers stappen te ondernemen tegen Fiber. Wie is dit met mij eens?
Commentaar
ook wij hebben die gladjanus Bela gehad.
wil je wat meer weten, hoor ik het wel.