Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Zeer slechte ervaring met Fiber, helaas! Wij hebben nu al een maand geen huistelefoon verbinding meer. De lijn is dood en we hebben 10 tallen malen geprobeerd fiber te bereiken, hetzelfde verhaal ze laten je urenlang wachten als je naar de klantenservice belt en krijgt dan oerwoud geluiden te horen. Als je al eens per ongeluk wel iemand aan de lijn krijgt krijg je de mededeling er wordt aan gewerkt. Hoe beroerd, ik kan niet meer gebeld worden van buitenaf en zelf ook niet meer bellen met huistelefoon. Als je dan toevallig doktersafspraken en ziekenhuis afspraken hebt en moet bellen ben je de klos. Wij hebben een 2 jarig contract en hebben via de site van My fiber onze klachten ingediend, wij willen ons contract vanwege wanbeleid ontbinden maar ze geven niet thuis. Probleem wordt niet opgelost. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Helaas ontdekten wij dit te laat!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Dick Oktober 21, 2015

Fiber Nooit meer doen, zeer slecht, slecht slecht!

Zeer slechte ervaring met Fiber, helaas! Wij hebben nu al een maand geen huistelefoon verbinding meer. De lijn is dood en we hebben 10 tallen malen geprobeerd fiber te bereiken, hetzelfde verhaal ze laten je urenlang wachten als je naar de klantenservice belt en krijgt dan oerwoud geluiden te horen. Als je al eens per ongeluk wel iemand aan de lijn krijgt krijg je de mededeling er wordt aan gewerkt. Hoe beroerd, ik kan niet meer gebeld worden van buitenaf en zelf ook niet meer bellen met huistelefoon. Als je dan toevallig doktersafspraken en ziekenhuis afspraken hebt en moet bellen ben je de klos. Wij hebben een 2 jarig contract en hebben via de site van My fiber onze klachten ingediend, wij willen ons contract vanwege wanbeleid ontbinden maar ze geven niet thuis. Probleem wordt niet opgelost. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Helaas ontdekten wij dit te laat!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door peppie
November 12, 2015
dag Dick, ik kan me helemaal vinden in jou gedoe met fiber. Mijn adrenaline is wel zover gegaan dat ik 1 zijdig ontbonden heb en opnieuw naar kpn ben gegaan al na 2 mnd, terwijl ik ook 2 jr contract heb. Maar het lijkt erop dat fiber inderdaad zich wil houden aan hun 2 jr, maar mijn principes zijn nu zo zwaarmoedig, dat ik ga vechten tot het eind, desnoods bij de rechter. Ik zal ook accepteren dat ik kan verliezen met de nodige kosten, maar ik vind dat zo'n organisatie niet zomaar het recht heeft, om zich altijd aan zoiets te mogen houden, terwijl ze inderdaad zich niet houden aan alles wat beschreven is zoals de service bijv. enz.

ik hoop dan ook in de wereld van kleine consument naar grote organisatie, hierin straks dus toch gelijk te mogen krijgen, maar dat zien we dan wel. reden dat ik jou dus mail, is ff polsen of jij mij zou willen bijstaan mbt pure info, mocht dat nodig zijn.

groeten, ansfrid v d peppel
1 resultaten - getoond 1 - 1