Details van de review
Helpdesk: Na, wat ik al eerder gelezen heb, een half uur jankende uilen, brullende vossen en piepende vogeltjes als wachttoon krijg ik eigenlijk altijd te horen "Wij vinden het heel vervelend voor u". Er worden notities gemaakt maar uiteindelijk moet ik zelf nog meerdere malen terugbellen om te vragen hoe het er nou voor staat.
Internet: We zouden 200/200 moeten halen aan de kabel, dus zo'n 100/100 met wifi. Als ik alleen achter mijn laptop zit, haal ik 40/40 als ik geluk heb. Maanden mee bezig geweest, uiteindelijk geeft medewerker toe dat wij nooit goed geholpen zijn. Ik haalde opeens na een aantal doorgenomen stappen wel mijn internetsnelheid, weliswaar na 8 (!) maanden, veel telefoontjes. Dit duurde helaas niet al te lang, ik haal mijn 100/100 op de wifi nog lang niet.
Bellen: Geen ervaring mee, hoewel het in het begin wel opeens afgehouden werd, weer administratief foutje.
Digitale tv: Hangt vaak vast. Worden verschillende updates gedaan. Medewerker 1: Wat raar, de updates zijn toch prima doorgevoerd en verbeteren daadwerkelijk, wij vinden het erg vervelend voor u. Medewerker 2: Ja dat kan, de updates doen meer kwaad dan goed. Wij vinden het wel erg vervelend voor u. Wie spreekt hier nou de waarheid?
Abonnement opgezegd. Nu ben ik 1,5 maand bezig met gemaakte verzendkosten omdat Fiber mij iets toestuurt in een blanco doos waar ik helemaal niet om heb gevraagd, miscommunicatie, ik krijg de verzendkosten terug. Nog niks ontvangen. Ik moet voor de maand november betalen terwijl eind oktober het abonnement stopt. Foutje, ik krijg dit bedrag binnen 56 dagen terug als ik de hardware opstuur. Ook daar nooit bericht over gehad, waar moet dit naar toe? Ik moet zelf kunnen ruiken dat dit op de site staat waar het heen moet. Bijna 2,5 week na beëindigen abonnement krijg ik een raar mailtje waarin alle diensten doorgestreept staan. Uiteindelijk kom ik erachter dat dit een bevestiging van het beëindigen van het abonnement is. Logisch toch? Nee.
Ik heb zo vaak, soms bijna wekelijks, contact gehad met fiber. Ze hebben het niet op orde en dan heb ik het vooral over de administratie. Het is een rommel. Nu heb ik caiway met internetsnelheid 75/75 aan de kabel en ik haal 50/50 op wifi. Dus meer als bij fiber terwijl ik bij fiber 100/100 op wifi moest halen. Ik kreeg overigens als excuses 2 vliegtickets cadeau. De kosten die ik daarbij zou moeten maken zijn nog meer als wanneer ik eens goed op internet zoek en een retourtje boek. De medewerkers zeggen steeds andere dingen: ik heb 4 keer moeten navragen wanneer mijn abonnement nou stopte: de een zei ergens eind oktober, de ander zei begin november, een derde zei opeens 16 oktober en nummer 4 kon mij het wel uitleggen. Ongelofelijk. Nooit meer!
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Nooit meer Fiber!
Installatie: Ging mis. Bijna 2 weken geen gebruik kunnen maken van de diensten. Fiber deed er vrij weinig aan, uiteindelijk doordat ik zelf door bleef drammen is dit gelukt.
Helpdesk: Na, wat ik al eerder gelezen heb, een half uur jankende uilen, brullende vossen en piepende vogeltjes als wachttoon krijg ik eigenlijk altijd te horen "Wij vinden het heel vervelend voor u". Er worden notities gemaakt maar uiteindelijk moet ik zelf nog meerdere malen terugbellen om te vragen hoe het er nou voor staat.
Internet: We zouden 200/200 moeten halen aan de kabel, dus zo'n 100/100 met wifi. Als ik alleen achter mijn laptop zit, haal ik 40/40 als ik geluk heb. Maanden mee bezig geweest, uiteindelijk geeft medewerker toe dat wij nooit goed geholpen zijn. Ik haalde opeens na een aantal doorgenomen stappen wel mijn internetsnelheid, weliswaar na 8 (!) maanden, veel telefoontjes. Dit duurde helaas niet al te lang, ik haal mijn 100/100 op de wifi nog lang niet.
Bellen: Geen ervaring mee, hoewel het in het begin wel opeens afgehouden werd, weer administratief foutje.
Digitale tv: Hangt vaak vast. Worden verschillende updates gedaan. Medewerker 1: Wat raar, de updates zijn toch prima doorgevoerd en verbeteren daadwerkelijk, wij vinden het erg vervelend voor u. Medewerker 2: Ja dat kan, de updates doen meer kwaad dan goed. Wij vinden het wel erg vervelend voor u. Wie spreekt hier nou de waarheid?
Abonnement opgezegd. Nu ben ik 1,5 maand bezig met gemaakte verzendkosten omdat Fiber mij iets toestuurt in een blanco doos waar ik helemaal niet om heb gevraagd, miscommunicatie, ik krijg de verzendkosten terug. Nog niks ontvangen. Ik moet voor de maand november betalen terwijl eind oktober het abonnement stopt. Foutje, ik krijg dit bedrag binnen 56 dagen terug als ik de hardware opstuur. Ook daar nooit bericht over gehad, waar moet dit naar toe? Ik moet zelf kunnen ruiken dat dit op de site staat waar het heen moet. Bijna 2,5 week na beëindigen abonnement krijg ik een raar mailtje waarin alle diensten doorgestreept staan. Uiteindelijk kom ik erachter dat dit een bevestiging van het beëindigen van het abonnement is. Logisch toch? Nee.
Ik heb zo vaak, soms bijna wekelijks, contact gehad met fiber. Ze hebben het niet op orde en dan heb ik het vooral over de administratie. Het is een rommel. Nu heb ik caiway met internetsnelheid 75/75 aan de kabel en ik haal 50/50 op wifi. Dus meer als bij fiber terwijl ik bij fiber 100/100 op wifi moest halen. Ik kreeg overigens als excuses 2 vliegtickets cadeau. De kosten die ik daarbij zou moeten maken zijn nog meer als wanneer ik eens goed op internet zoek en een retourtje boek. De medewerkers zeggen steeds andere dingen: ik heb 4 keer moeten navragen wanneer mijn abonnement nou stopte: de een zei ergens eind oktober, de ander zei begin november, een derde zei opeens 16 oktober en nummer 4 kon mij het wel uitleggen. Ongelofelijk. Nooit meer!
Commentaar
precies dezelfde ervaring hiermee, al 6 dagen geen internet, wordt van het kastje naar de muur gestuurd,
heel slecht!