Details van de review

Fiber Nederland
Glasvezel providers
Het spijt me vreselijk dat ik ben overgestapt naar Fiber Nederland. Als eerst de gladjakkers van verkopers die je de wereld beloven, maar wanneer je eenmaal bent aangesloten is het een puinhoop. De beloofde internet snelheid klopt niet, het is veel minder wat je over je Wifi krijgt, maar nog erger wanneer je een vaste verbinding hebt.
De klantenservice is moeilijk te bereiken en je krijgt een wachttoon van piepende uilen en whatever more.
Je word al afgesloten als je een paar dagen te laat bent met betalen. Alles gebeurd via het internet.
Fiber Nederland jullie zijn een zeer slecht bedrijf die de klanten werven, geld ontvangen en daarna niet het beloofde leveren, you take our money and run. Nogmaals het spijt me zeer dat ik deze stap heb genomen. Fiber Nederland is een bedrijf die niks waarmaakt wat ze beloven.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door M November 02, 2015

Slecht bedrijf

Het spijt me vreselijk dat ik ben overgestapt naar Fiber Nederland. Als eerst de gladjakkers van verkopers die je de wereld beloven, maar wanneer je eenmaal bent aangesloten is het een puinhoop. De beloofde internet snelheid klopt niet, het is veel minder wat je over je Wifi krijgt, maar nog erger wanneer je een vaste verbinding hebt.
De klantenservice is moeilijk te bereiken en je krijgt een wachttoon van piepende uilen en whatever more.
Je word al afgesloten als je een paar dagen te laat bent met betalen. Alles gebeurd via het internet.
Fiber Nederland jullie zijn een zeer slecht bedrijf die de klanten werven, geld ontvangen en daarna niet het beloofde leveren, you take our money and run. Nogmaals het spijt me zeer dat ik deze stap heb genomen. Fiber Nederland is een bedrijf die niks waarmaakt wat ze beloven.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door linda
December 02, 2015
idd ik ben nog niet eens aangesloten en alles gaat al mis
willen eerst overal geld voor zien vanaf de 30 ste met ze aan het bellen. mails kunnen ze zat sturen
op fiber zie ik andere bedragen dan ze in de brief hebben gezet
gisteren met de technische dienst een confrontatie gehad ben 51 jaar kreeg een grote bek van die gozer of vent als die op dat moment voor me had gestaan had ik hem een klap verkocht haha idd je hoor alleen geluid van vogels een half uur dat getwieter aan te horen monteur zou mij vandaag bellen voor 3 december maar als ik morgen me diensten niet heb mag hij alles afsluiten en meenemen ik ben op een paar dagen doorgedraaid door fiber en maandagavond word er gezegd mevrouw monteur is gratis wat kom er gisteravond weer binnen rekening van monteur
zet vanmorgen me telefoon aan weer een mail van fiber word er dol van en als je op hun site zit ben je overal op aangesloten al ja de telefoon signaalsterkte zat maar duw je de code in maar niets we zien het morgen wel als die monteur is geweest doe het morgen niks kan hij alles mee terug nemen ga niet vooruit betalen en als die dame al zolang op tv heb moeten wachten dan word het nog wat
1 resultaten - getoond 1 - 1